Χωρα κατασκευης ξερουμε;
Ώπα φίλος γιατί με πλήγωσες ...
Λοιπόν ξεκαθαρίζω ότι δεν είμαι Καβασακικός οπότε δεν στενοχωρήθηκα και ιδιαίτερα με το 2κύλινδρο Ζ.
Έπειτα, από την πλευρά ας πούμε του κατασκευαστή καταρχήν που πάει για την κονόμα.
Είχε 4κύλινδρο μοτεράκι στα 400 κυβικά και δεν το βαλε ?
Είχε γράψει καμμιά ιδιαίτερη ιστορία τότε το 400ρι της (αντίθετα από τα 650 και 900) για να την εξαργυρώσει σήμερα ?
Περίμενε να δεις του χρόνου κανά νεορετρό 2κύλινδρο 650 οπότε τι να λέμε εμείς τώρα για 4κύλινδρο 400ρι...
Μετά από την πλευρά του αναβάτη τώρα, πόσοι θα χαλαστούνε και θα τους λείψουν οι 2 παραπάνω κύλινδροι με τα παραπάνω αλογάκια μεν πιο ψηλά δε από αυτούς που θα το γουστάρουν ? Να σου πω εγώ ? οι 50ρηδες + - που ενδεχομένως θα το γούσταραν γιατί το χουν εικόνα από τότε έχουν "ψιλοχαλαρώσει" βλέπω αν κρίνω από αυτούς που ξέρω από δω...Βύρωνας out, sniper πολύ φρέσκος ,Γιώργος la βολεμένος με Χόνδα ,ο Βαγγελάκης ο κατεμιτζής τα κοροιδεύει και μένει ξέρεις ποιος μόνο που ακόμα αντέχει και μάχεται ,αυτός που εξ αρχής το σχολίασε...https://www.moto.gr/forums/showthrea...=1#post2959167
ΥΓ Εγώ πάντως θα βολευόμουν μια χαρά με ένα gsx 400 f
τα 400 τότε ηταν προσιτο γκάζι και με τιμές βενζίνης πολύ χαμηλές σε όλο τον κοσμο. τωρα γκάζι βρισκεις ευκολο και φθηνο οποτε τα 400 αναλαμβανουν να κανουν τους εργατες. σωστη επιλογη ο 2κ και σαφως πιο ευκολη για τον ιδιοκτητη και το εργοστασιο. Ευτυχως που σιγα σιγα γυριζουν σε ποιοτικες κατασκευες στα μικρα κυβικα. πριν μερικα χρονια αναμεσα στα 250μονοκύλινδρα και στα 600ss υπήρχαν μονο φθηνομηχανάκια που έτρωγαν τσαι απο τα σκουτερ.
Μακαρι, το Ζ900RS ειναι πανεμορφο, στα ματια μου τουλαχιστον.Μια μικροτερη βερσιον θα ηταν πολυ καλη προσθηκη.
κουκλί ειναι το καβασάκι, βλέπω η γκάμα των 400 εμπλουτίζεται πάλι κ χαίρομαι, αντε να ξαναβλέπουμε ωραία ρετρό μοτόρια στους δρόμους για καθημερινή χρήση