Εδώ είναι η φωλιά των TR1, ο Sepp Koch τα φτιάχνει και τρέχει και στο grab the flag. Εχουν μεγάλη ιστορία αυτα και το φόρουμ τους είναι πολύ ενεργό.
https://www.tr1.de/pages/gallery_sepp.php
Πανο για να φτάσει να μπορέσει ενα τέτοιο να συναγωνιστεί τα πανάκριβα 4κύλινδρα θηρία (segale κλπ) έχει πέσει μελέτη κι εξέλιξη πολλών χρόνων!
Εχει 15 χρόνια που έτρεξε πρώτη φορά στο Grab the Flag και τα εξελίσσει από ακόμα πιο πριν!
Ο original σκελετός τους είναι αστείος αλλά δεν παίζει μεγάλο ρόλο αφού ο κινητήρας είναι που κανει την πολύ δουλειά, το ψαλίδι πάντα το αλλάζουν και ειναι και πολύ πιο κοντό. Επίσης για να παει απο τους 70 στους 110 ίππους θέλει πολύ δουλειά και πολλά ακριβά ανταλλακτικά.
Info απο το site για ενα που εφτιαξε το 2004.
Status 2004: Engine 990 cc. Wahl-pistons (
http://www.wahlspezialkolben.de). Titanium valves and springs. Oil cooler. 40 mm Dell'Orto-carburetor. Stainless steel exhaust-system, partly self-made. Power and engine tourqe still unknown (I hope enough). Frame top and bottom part is shortened.
Shortened swing-arm. Wheels/tires 110/80 V 18 and 140/70 V 18 (or 150/70 V 18). 267 mm EBC (
http://www.ebcbrakes.com) brake-discs (floating). 14 mm hand brake cylinder. Stainless steel brake pipe. Ignition with 8 Ah battery. LeMans casing. Aluminum seat. Dry weight around 160 kg.