Ποσο πιο ομορφο θα ηταν εαν ειχε ενα νορμαλ φαιρινγκ ...?
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
αυτη η μασκα το σκοτώνει...
κατά τα αλλα , πολυ καλο , πιο τούμπανο από το Τ7 , με μεγαλύτερη δύναμη , αυτονομία , ηλεκτρονικα κλπ
ειμαι πολυ περίεργος σε τι τιμη θα του βγάλουν...ποσο κοντά θα ειναι στα 1190 και ποσο απόσταση θα έχει απο το Τ7..
δυσκολη η τιμολογηση του..
[QUOTE=lleonidas;2962502] KTM 790 Adventure/Adventure R 2019
95 ίπποι/8000 σ.α.λ., 189 κιλά στεγνό, 20λιτρο ντεπόζιτο.
Συνημμένο 400942
Συνημμένο 400938
Συνημμένο 400939
Συνημμένο 400940
Συνημμένο 400941[/QUOTE
Ή βενζίνη κατεβαίνει τέρμα κάτω, το ντεπόζιτο είναι περίεργο αισθητικά αλλά πρώτον το 790 θα χει εξαιρετικό ζύγισμα και χαμηλό κβ και δεύτερον θα προστατεύει καλά τα πόδια του αναβάτη. Eίναι κάπως περίεργο το φέρινγκ αλλά σε 2 λεπτά θα λύνεται για συντήρηση.
Και φτάσαμε στο ας πούμε παράδοξο το 790 να φαίνεται πιο άνετο και πιο all around από το τζαπαν Τ7.
Και τα 2 θα ναι πιστεύω ικανότητα Ον Οφ, κι αν έπαιζε ζεστό χρήμα τώρα, θα είχα φοβερό δίλημμα πιο να διαλέξω.
Εμφανισιακά μου αρέσει πολύ το Τ7'αλλα κάτι μου λέει πως το 790 θα ναι αλλού στην οδήγηση.
Mε την Yamaha κατ'εμέ να είναι πιο κοντά στα θέλω των πιο χωμάτινων.
Περιμένουμε μήπως τους έρθει η φώτιση και κοπιάρουν το σωστο concept σε ένα μηχανάκι 400-450 κυβικών και κάτω των 150 κιλών.
Το 790 παραμένει ογκώδες και βαρύ.Πιο ελαφρύ από τα μαμούθ των 1200+ κυβικών,αλλά βαρύ να το σηκώνεις εκατό φορές την μέρα στα χώματα και στα ποτάμια.
Σίγουρα θα είναι όμως απολαυστικό σε ταξίδι και μικτή χρήση.
Ένα μεγάλο συν που έχουν γενικά όλα τα ΚΤΜ είναι αυτή η συμπαγης αίσθηση που το μηχανάκι περνάει πάνω από όλα χωρίς λαστιχαρίσματα.Και εκεί που τα πιο πολλά Γιαπωνέζικα πρέπει να παίξεις με την επιλογή στα λάστιχα για να βοηθήσεις το μηχανάκι,τα ΚΤΜ γενικά πάνε ίσιωμα άσφαλτος-χώμα ακόμη και με λάστιχα με σχεδόν ανύπαρκτο τακούνι.
Θεωρώ λοιπόν ότι το 790,ειδικά μαζί και με την βοήθεια των ηλεκτρονικών,θα πηγαίνει απολαυστικά σε δρόμο και,έως και δύσκολο,χώμα.
Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai
Να χάσει 5 κιλά απ' το τελικό είναι λίγο δύσκολο νομίζω. Και δε νομίζω να χρειάζεται κάποιος να ασχοληθεί με το βάρος του. Είναι αρκετά ελαφρύ, ελαφρύτερο απ' το τενερέ.
Τα κιλά του ktm δεν είναι στεγνά κιλά, είναι χωρίς βενζίνη. Το ειδικό βάρος της βενζίνης είναι 0,68.
0,68*20lt = 13.6 + 189
202,5 με 20 λίτρα! Με 16 λίτρα που έχει το τενεκέ θα ήταν 200 κιλά.
Για όσους κοιτούν τις εκτός δρόμου δυνατότητες το adv R που έχει τη σέλα στα 880 (όπου και το τενερε), έχει απόσταση απ' το έδαφος 268μμ vs 240. Και με μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων.
Στα χαρτιά το κτμ τα σπάει! Είμαι σίγουρος οτι το ίδιο θα κάνει και στο δρόμο. Το τενερέ έχει πιο νορμάλ σχεδίαση με χαρακτηριστικά που δε σε απομακρύνουν. Το κτμ με φουλ φέρινγκ θα έσπαγε ταμεία.
Sent from me using a computer.
Δηλώνω ενδιαφέρον. Η Yamaha έβγαλε δυστυχώς πάλι μηχανάκι 15 χρόνια πίσω.. Το βλέπω γύρω στα 14500€..το ΑΡ By the way τέλος τα 1090.
μια χαρα ειναι το τενερε απλα δεν αξιζει το ντορο. ενα κοινο μηχανακι ειναι με ενα μοτερ που ειχανε ηδη, εντουρο στυλ χωρις κάτι το φοβερο. πανω απο 10.000 ειναι ληστεια.
το κτμ απο την αλλη υποθετω κανα 11.500-12.000 θα κάνει γιατι και αυτο για παραπάνω δεν ειναι. εξωτερικα παντως το κτμ ειναι epic fail δυστυχως.
Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colors. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving. T. Pratchett
εν τω μεταξύ όλη αυτή η γκρίνια για το μούτρο λύνεται με ένα φτερό των 100 150 ευρώ ξερω γω
Μπα κανα 50ρικο μπορεί και λιγότερο.
Το 790 R είναι έτοιμο για ταξίδι παντού, σε οποιοδήποτε τερέν. Δυο βάσεις για σαμαρια, και βουρ στα μακρινά χώματα. Αραγε θα υπάρχει εκδοση χωρίς ηλεκτρονικά?
(Το μόνο κακό πανω του ειναι τα λάστιχα, τα συγκεκριμένα τακουνατα είναι μέτρια προς άχρηστα στο χώμα, και απλώς υποφερτά στην άσφαλτο).