Όσο εμπειρία είχε ο 99 με ντουκάτι άλλο τόσο είχε και ο μπαουτίστα. Ειδικά με την GP16 είχε αγοράσει όλα τα οικοπεδα του πρωταθλήματος.
The R is for Respect.
Αν εξαιρέσεις τον Στονερ, ποιος τα πήγε καλά στη Ducati;
Απάντηση : ο Dovi το πάλεψε περσι μέχρι το νήμα (ο Χόρχε κάτι άλλο έκανε εκείνη την εποχή), o bautista με την GP16 τι να κάνει (έκανε όμως με την GP18), ο Μίλλερ όταν εχει κέφια και του πάει η πιστα σπέρνει τρόμο.
ο Χόρχε, όταν βγαινει μπροστά και δεν πέφτει μόνος του (όπως και ο Βάλε προχθες), όλα καλά. Αν του μπει κανένας μπροστά, ή μένει πισω, ή πέφτει.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Γιατι κρατούσε το HRC τον κοντό τόσα χρόνια; Για να πάρει ο Ντανος το πρωτάθλημα; Αυτό δεν το έκανε όταν τα λάστιχα υποστήριζαν τα 45+ κιλά του. Θέλουν όλες οι εταιρείες έναν σταθερό 2ο για το κατασκευαστών/εργοστασιακών ομάδων.
Ο Νταλίνια δεν ξέρω κατα πόσο κάνει κουμάντο στα οικονομικά, είναι θέμα η διοίκηση σε οικογενειακές βιοτεχνίες. Πήρε βεβαια χειρότερο παλτό από τον Χόρχε και θα το πληρώσει.
Το ΗRC έκανε μέγιστη μ@λακία που πήρε παλτό (τον Χόρχε), και θα το πληρώσει.
Αν η Yamaha λύσει το πρόβλημα με τα λάστιχα, τότε το HRC κινδυνεύει (και ο ΜΜ)
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Αυτη τη στιγμή ο Dovi παραμένει το μοναδικό Ducati που πάλεψε για πρωτάθλημα για 2η συνεχόμενη χρονιά . & -
Τελείως άκυρο το σχόλιό σου.
O Lorenzo το καβαλάει 2 χρόνια το GP18 κι ο Bautista Το καβάλησε σε εναν και μοναδικό αγώνα. Οι τούμπες που εφαγε αυτό το ΣΚ ήταν λόγω διαφοράς στο κιβώτιο.
Τα οικόπεδα τα αγόρασε φυσικά, αλλά όταν τρέχεις με σαφώς υποδεέστερη μοτοσυκλέτα και ομάδα στην τοπ κατηγορία είσαι αναγκασμένος ή να το ζορίζεις και να παίρνεις ρίσκα ή να είσαι εκτός 10δας.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
δεν υπηρχε καποιος καλυτερος απο τον pedrosa για την honda πλην των πρωτοκλασατων lorenzo και rossi...
δες λιγο τα στατιστικα του και μετα πες μου γιατι τον κρατουσε...
το hrc πηρε ΤΖΑΜΠΑ πραμα τον lorenzo...ειλικρινα...πρεπει να ειναι το πιο επικερδες συμβολαιο στην ιστορια...για καποιον με 5 παγκοσμια του δινουν ψιχουλα και ο τυπος με το καλημερα μπορει να παλεψει για πρωταθλημα...
αν η yamaha λυσει το προβλημα με τα λαστιχα, τοτε απο τον μονο που κινδυνευει για πρωταθλημα ειναι ο vinales...αλλα και αυτος δεν ειναι ακομα top of the class..παει να γινει...
Πάει σε ένα εντελώς διαφορετικό μηχανάκι και ξαφνικά θα ξαναγίνει αυτό που ήταν; Υπάρχει κάτι που λέγετα κεκτημένη ταχύτητα. Αν την χάσεις τότε χάνεσαι.
Κάτσε να δούμε, μοπρεί να μην τον βολεύει και στο rcv το ντεπόζιτο.
Ναι, παει να γίνει. Προχθές αν δεν έκανε μ@λακία ο Βάλε, θα κέρδιζε ο Βινιάλες...
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
δεν ξεχνανε οι οδηγοι να οδηγουν, τα μηχανακια (συνηθως) φταινε στους πρωτοκλασατους....αν εχεις ταλεντο, εχεις...αν βρεθει καποιος γρηγοροτερος με περισσοτερο ταλεντο, οκ παλι...
οποτε ναι, οταν παει ο lorenzo στην honda, λογικα θα εγκλιματιστει πολυ πιο γρηγορα απ'οτι με το ducati...
προχθες αν δεν επεφτε ο rossi δεν θα κερδιζε ο vinales...αλλα ειχε κερδισει εναν αγωνα πριν, οταν ο vale ηταν 6ος και τον ειχαν περασει και τα suzuki...
Η Ντουκάτι δεν έπαιρνε παλτά. Έπαιρνε ότι περίσσευε από τους άλλους.
Ο λόγος είναι απλός.
Από την στιγμή που το πρότζεκτ του Φιλίππου Πρετσιόζι ακυρώθηκε, (λόγω κανονισμού)
και μέχρι ας πούμε 2 χρόνια πριν, δεν είχε πρωτοκλασάτο μηχανάκι.
Έτσι οι καλοί έβλεπαν Χόντα γιαμάχα, οι καλοί δεύτεροι δορυφορικά
και έμενε για τη Ντουκάτι όσοι δεν είχαν ελπίδα.
Ο Στόνερ πχ που έφαγε πόρτες, Ο Ντόβι ο Καλ ο Χέιντεν κλπ
Πήγε ο Ρόσσι αλλά τους τα πήρε πολύ χοντρά
Πήγε ο Χόρχε αλλά και μηχανάκι είχαν και τους τα πήρε χοντρά.
(και οι 2 όμως είχαν προβλήματα με τη Γιαμάχα)
Τι έμαθαν οι 2 τελευταίοι?
Ότι η Ντουκάτι έπαιζε πολύ στα χαρτιά και δεν άκουγε τι λέγανε οι πιλότοι.
(σ αυτό φταίνε και οι λίγες δόκιμες όμως)
Εκτός αυτού κανουν ένα παιχνίδι με τα συμβόλαια το οποίο δημιουργεί εσωτερικό
ανταγωνισμό και τα αποτελέσματα είναι τραγικά (Ντόβι Γιαννόνε)
Πως το κάνουν αυτό?
Του χρόνου λήγουν τα συμβόλαια και του Ντόβι και του Πετρούτσι.
Έχουν προσλάβει τον Πέκκο με την υπόσχεση ότι θα πάρει καλό μηχανάκι του χρόνου
αν πάει καλά και υπάρχει και ο Μίλερ με το περσινό μηχανάκι που κι αυτός ελπίζει σε προαγωγή.
ΑΝ τώρα γίνει η κατάσταση έτσι που ο Ντόβι δεν χτυπάει τίτλο καταλαβαίνεις τι έχει να γίνει?
Θα βγουν τα μαχαίρια.
Την κατάσταση αυτή οι παράγοντες την υποδαυλίζουν περαιτέρω με το συνεχές κατινάζζζζ
Όπως καταλαβαίνεις για να στρώσει αυτή η ομάδα θέλει κάποιον να διαχειριστεί το ανθρώπινο δυναμικό
γιατί αυτοί που έχει (Ντομενικάλι και ο άλλος ο βλάκας πως τον λένε ξεχνάω)
νομίζουν πως έχουν να κάνουν με προλεταρίους σε κάποια φάμπρικα στον Τάραντα
που περιμένουν τη ΓΕΣΕΕ να τους δώσει μεροκάματο.
υγ
Η απόλυση του άντρα της Μανουέλας, είναι ένα ακόμα παράδειγμα.
Ο κοντός έμαθε ότι απολύθηκε από σπόντα και παραλίγο να μείνει
χωρίς μηχανάκι. (κι εμείς χωρίς Μανουέλα)
Τελευταία τροποποίηση από MG-KTiNoS; 07/11/2018 στις 14:18.
ανανήψαντας
Πρέπει να είναι κάποιο ιταλικό κουσούρι αυτό πάντως, γιατί και η aprilia πάνω-κάτω τα ίδια κάνει...