Το speed twin 1200 είναι 196 κιλά στεγνό (2 κιλά πιο ελαφρύ απ το 900αρι), 96hp και 112Nm στις 4950σαλ, έχει 14,5 λίτρα ρεζερβουάρ και ισχυριζόμενη κατανάλωση 4,8λτ/100χλμ. Ε δεν είναι και τόσο άσχημα πια
Ειναι πολύ καλό!Κοντά στα 12.500€ στη Γερμανία .
θα προτιμουσα το cb1100x
Πολύ θετική παρουσίαση του Speed Twin από Βρετανό παπουδερό και προφανώς ικανότατο αναβάτη, που ίσως απαντάει πολλά ερωτήματα:
https://youtu.be/t5kDoSFkfXI
Για όσους δυσκολεύονται με την προφορά του Newcastle, τα κύρια σημεία είναι εκει που λέει -
• Το φαντάστηκα μηχανάκι για μόστρα και πήγα με το μπουφάν και το τζήν (και το goatee) αλλα έπρεπε να είχα φορέσει την ολόσωμη και τις ξύστρες.
• much more than a bike for posers και
• better than a Thruxton R.
Κατα τ' άλλα, ωραίο νησί φαίνεται η Μαγιόρκα.
Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 08/03/2019 στις 09:03.
Παρασκευή 15 & Σάββατο 16 Μαρτίου, test ride στα Speed twin, Scrambler 1200 και Street scrambler. Είδα τη διαφήμιση στο fb, δε μπορώ να στείλω λινκ, κλείνεις κάπως μέσω mesenger, δεν έχω καταλάβει. Για όποιον δεν έχει ή δε γουστάρει διαφημίσεις κλπ, φαντάζομαι αρκεί και ένα τηλέφωνο στην Καλλιρρόης.
Τελευταία τροποποίηση από giorgosb; 09/03/2019 στις 01:10.
Θα ήθελα να ρωτήσω όσους ασκήσαν αρνητική κριτική αλλά και όσους έμειναν στην καλοπροαίρετη κριτική στο θέμα της όμορφης εξωτερικής εμφάνισης... έχουν οδηγήσει οποιοδήποτε από αυτά, π.χ. το Thruxton? Δεν αναφέρομαι καν στο R που στη πίστα είναι ξυράφι και θα ζορίσει αρκετά Superbike κάτω των 750cc. Είναι πολύ πιο καλοσχεδιασμένη (στην ουσία της) και πιο καλοζυγισμένη από αρκετές naked εκεί έξω. Και για να μη θεωρηθεί διαφήμιση το σχόλιο μου, να πω πως κατά βάση είμαι Γιαπωνεζάκιας στις μοτό.
Επίσης όταν έχει 97 άλογα στις 6750 και 11,2 κιλά ροπής κάτω από τις 5000 rpm μπορεί να γίνει αντιληπτό για τι πράγμα μιλάμε; Ε, το Speed Twin είναι ένα ελαφρύτερο και πιο άνετο Thruxton και είναι 210 κιλά γεμάτο.
Ο φίλος @telegonos που ρωτούσε σχετικά με τη χρησιμότητα του Speed Twin θα ήθελα να τον ρωτήσω τι μηχανή έχει; Και όταν απαντήσει ας μου απαντήσει και πιο είναι το πεδίο χρήση μιας οποιασδήποτε naked ας πούμε το MT-07, το ΜΤ-09, το Z900, το CB500F, το ER-6 κτλ, κτλ κτλ...
Επίσης άλλου γράφει:
Να συμπληρώσω και κάτι ακόμα: Ότι δεν είναι γνήσιο, δεν έχει λειτουργικό λόγο ύπαρξης, και είναι εκεί για να μοιάζει με κάτι άλλο, ΕΙΝΑΙ γελλοίο.
Είναι σα να λέει πως η Honda είναι γελοία που έβγαλε ξανά το Africa Twin... Μάλλον δε γνωρίζει ότι τα bonnenville είναι γνήσια παιδιά της Triumph από το 1959 μέχρι σήμερα.
Bonus δώρο βιντεάκι
https://www.youtube.com/watch?v=jdq_cZN8nbE&t=381s
Τελευταία τροποποίηση από STF; 14/04/2019 στις 21:04.
Συμφωνώ στα περισσότερα αλλά το βίντεο δεν αποδεικνύει κάτι,είναι γεμάτο το youtube από παρόμοια βίντεο.
Δες το στροφόμετρο του Triumph και άκου το kawasaki πως ακούγεται.
Εγώ βλέπω ένα τύπο να κάνει την χαλαρή του βόλτα και ένα κάγκουρα δίπλα να σπάει το ρημ..ερμ εννοώ το Βρετανικό μηχανάκι του και να του ζαλίζει τα @@
Edit: VS και κόντρα είναι όταν το ξέρουν και οι δύο![]()
Τελευταία τροποποίηση από katsar; 17/04/2019 στις 20:25.
when life gets complicated... i ride.