Μαχιμότατο, έτοιμο για σκληρό εντούρο. Δε θα δυσκολευτεί και η οδική να βρει τα ίχνη του 300 μέτρα παρακάτω. Θα ακολουθήσει τα πεταμένα μέρη του.
Life begins at 45°.
Εμφανισιακά δεν είναι κακό πάντως. Το έκανα μερικές βόλτες στις λάσπες.
Και το ένα και το άλλο.
Life begins at 45°.
Αν το πουλάς μέχρι 6 χιλιάρικα, στο αγοράζω.
Εν τω μεταξύ ΚΑΙ σε αυτό ψαλίδι από μπιεμέξ του 1982; Τι στο διάολο....
EDIT: Τώρα διαβάζω ότι έχει ακριβώς 0 ροπή χαμηλά και είναι και βαρύτερο από το 1000άρι. Θαύμα της Μηχανικής πάλι η σουζούκι. Να μου λείπει.
Τελευταία τροποποίηση από BLiTzER; 21/12/2018 στις 18:45.
Life begins at 45°.
βασικα το 750 ειναι, που κανει 9 κουτα...το ψαλιδακι μια χαρα ειναι με ψωμακι εκει που χρειαζεται...στα λεφτα του ,εαν πλησιαζει τον χαρακτηρα του δικου μου, ειναι ξεκαθαρα δυνατη περιπτωση...εαν δεν εχεις κανα ψυχολογικο με τα Ι4 δες το...
υ.γ. το δικο μου (που δεν πουλαω) φοραει ψαλιδι αυτουσιο Κ15...αμα θε αληθινο ψαλιδι θα πλερωσει...
υ.γ. τσεκαρε το θρεντ που θα γραψω για το δικο μου...θα σε βοηθησει να κρινεις ...
υ.γ. 2 για να μην μπερδευομαστε...παρτε και το 1000
frankly my dear, i dont give a damn...
Το 1000άρι είναι όντως πολύ καλή περίπτωση (δε δίνω τόσα λεφτά για μηχανάκι, αλλά για κάποιον άλλον) και θεώρησα ότι παρόμοιας φιλοσοφίας είναι και το 750, αλλά όχι. Είναι απλά ο φτωχός συγγενής. Δες παραπάνω:
Μου αρέσουν ροπάτα μηχανάκια σε χαμηλές/μεσαίες. Αυτό είναι deal breaker. Γι'αυτό απέκλεισα τα Ι4, δεν είναι ψυχολογικό, είναι λειτουργικό.
Όχι, δεν είναι. Και τα "45 άλογα" δεν είναι κάτι που προσπερνάς έτσι απλά, ακόμα κι αν ήταν. Σε αυτά τα άλογα, παίρνω ένα μονοκύλινδρο 400άρι που κάνει τα πάντα πολύ καλύτερα και κοστίζει τα μισά.
Life begins at 45°.
δεν το χω ψαξει το 750 οποτε δεν εχω ουσιωδη αποψη...γι αυτο αλλως τε εγραψα "εαν" πλησιαζει τον χαρακτηρα του δικου μου..
στο κομματι ροπης για να μην το τεντωσουμε πολυ τεχνικα με λιγα λογια μονο,οντως ψυχολογικο ειναι...τι εννοω...
ροπη ανευ ελαστικοτητας,εφ οσον μας ενδιαφερει και πολη,που μας ενδιαφερει μια και λες "ΧΑΜΗΛΕΣ και μεσαιες",ειναι απλα αχρηστη...
σε χαμηλους κυβισμους που λογω μικροτερων αδρανειακων φορτιων που υπαρχει μια συμπαθητικη ελαστικοτητα ανεξαρτητως σχεδιασης μοτερ,ειναι τοσο μικρη που δεν ειναι αξια αναφορας...
σε μεγαλους κυβισσμους 1000+ και v2 ειναι επισης αχρηστη χαμηλα, διοτι εαν ανοιξεις λιγουλακι αντρικα το γκαζι με κατω απο 2500-3000 θα μαθεις ποσο κοστιζουν στροφαλομπιελες με πολυ αποτομο και ψυχοφθορο τροπο...ακομη κι αν δεν ειναι αποτομος θα ειναι σιγουρα ψυχοφθορος...θα κανεις λιγη δουλιτσα με κανα εν σειρα δικυλινδρο, με 180αρη στροφαλο,αλλα στρηταδικο αξιοπρεπες που θες , με τετοιο μοτερ, δεν υπαρχει...(προσοχη εδω μην κανει κανεις το λαθος και αναφερει την μαρκα bmw γιατι θα χαλασουμε τις καρδιες μας και ειναι κριμα γιατι μολις γυρισα...)
το ΚΑΛΥΤΕΡΟ μοτερ που εχει σχεδιαστει εβερ που να συνδιαζει ροπη-δυναμη-ελαστικοτητα-αξιοπιστια σε σχεδον τελειο βαθμο ειναι μονο το Ι4 μεγαλου κυβισμου με 180αρη στροφαλο...εντ οβ ντισκασιον...αλλωστε με την σημερινη τεχνολογια που οι διαστασεις εχουν μικρυνει κατα πολυ,τοτε τα συγκεκριμενα μοτερ πλησιαζουν επικινδυνα την χρηστικη τελειοτητα...
υ.γ. θα ανοιξω σε λιγο το θρεντ με την παπια μου...εκει θα καταλαβεις περισσοτερα...
frankly my dear, i dont give a damn...