Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 76

Θέμα: GSX-S 1000 Reinmeister εντισιο...

  1. #46
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lospsi Προβολή μηνύματος
    Πολύ καλό μηχανάκι, το κοίταζα και εγώ πριν πάρω το S1000R, δυστυχώς εκεί στην Σουζούκι κάτι έχουν πάθει με το design. Ειδικά το φαιρινγκάτο είναι άσχημο ρε γαμώτο. Παρόλα αυτά, τίμιο όπως όλα τα Σουζούκι. Μου κάνει εντύπωση που έχεις εντυπωσιαστεί τόσο από το μοτέρ του. Το S1000R το έχεις οδηγήσει για να σχολιάσεις διαφορές?

    Αυτό με τις αλλαγές μοτοσυκλετών αρχίζω να το ζω και εγώ, δεν ξέρω τι θέλω ακριβώς, έχω αλλάξει 3 σε λιγότερο από 2 χρόνια, πιστεύω ότι έχει να κάνει και με το ότι σαράντησα
    ετσι ειναι...οταν γερναει ο ανθρωπος κι ο ψοφος ερχεται πιο κοντα τρεχει να αγορασει μπας και δεν προλαβει...

    το μπεμπε αγορινα μου γλυκια δεν το καβαλαω ουτε να με πληρωνουν..σχεδον εχω παρεξηγηθει με κατοχους που εχουν λυσσαξει να τα οδηγησω για να τους πω την γνωμη μου...ψυχολογικο ειναι απο την εποχη που πρωτοβγηκε και δεν προλαβαινε ο γερμανος να αντικαθιστα σπασμενα μοτερ...τωρα,απ οσο ξερω δεν σπαει,αλλα το ψυχολογικο δεν φευγει...

    εδω σκεψου οτι θελει να το παρει φιλος και συζηταμε για τις βελτιωσεις και του εχω δηλωσει οτι δεν προκειται να το κανω βολτα ουτε μετα την χαρτογραφηση που θα του κανω...σοβαρος μαστορας πανω απ ολα...

    με το σουζουκι,χω εντυπωσιαστει βασικα απο το οτι δουλευει σαν ηλεκτρικο...δηλαδη αυτοματο με ροπη απο το ρελαντι..σε σχεση με το ιδιο σε gsxr η διαφορα ειναι εντυπωσιακη...πραγματικα ο ιαπωνας εδω εκανε πολυ καλη δουλεια...απο δυναμη δεν με αντυπωσιαζει τιποτα ρε συ...μονο κανα τουρμπατο με πανω απο 300...

    εμφανισιακα μου αρεσει το ξεβρακωτο που πηρα,αλλα δεν με πολυνοιαζει η εμφανιση γενικοτερα...εαν πληροι τα χαρακτηρικα που εχω κατα νου,τοτε η εμφανιση παει περιπατο...

    υ.γ. απ οτι εχω διαβασει παντως το μηχανακι σου παιρνει κορυφαιες κριτικες...καλοβολτο...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  2. #47
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από reinmeister Προβολή μηνύματος
    ετσι ειναι...οταν γερναει ο ανθρωπος κι ο ψοφος ερχεται πιο κοντα τρεχει να αγορασει μπας και δεν προλαβει...
    ...
    Bρε βρε ο Ρειν... Καλόβολτο το μοτοσακο!


    Πότε ξεκινάς τις βελτιώσεις;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  3. #48
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Bρε βρε ο Ρειν... Καλόβολτο το μοτοσακο!


    Πότε ξεκινάς τις βελτιώσεις;
    μολις παρω το shadow 2...ελατηριο ανακρουσης,επικρουστηρα και κοκκορα μονης...θα γυαλισω και πολυ καλα τα rails του κλειστρου...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  4. #49
    Fish Το avatar του/της nopattern
    Εγγραφή
    08/10/2014
    Μηνύματα
    191
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από reinmeister Προβολή μηνύματος
    εδω να τονισουμε επισης οτι ΔΕΝ κανει για απειρο αναβατη που δεν ξερει πως να σταθει κατα την διαρκεια ανοιγματος...εαν κρατηθεις απο το τινομι κατα την διαρκεια της επιταχυνσης θα φας την μανα ολων των tanks slaps και θα καταληξεις στην πρωτη ευκαιρη κολωνα, η αμοιρο αυτοκινητακια με ολεθριες , φανταζομαι, συνεπειες...ο σκελετος,το ψαλιδι και το μπροστινο,ειναι αυτουσια GSXR 1000, με οτι αυτο συνεπαγεται,κατι που συνδυαζομενο με την καρατιμονα,το κοντο μεταξονιο και την κακη αεροδυναμικη,λογω απουσιας φαιρινγκ και την αθλια πισω αναρτηση ειναι εγγυημενη συνταγη για κωλοτουμπα...

    ...
    Καλησπέρα και χρόνια πολλά.

    Να κάνω μια ερώτηση για αυτό που γράφεις παραπάνω, που/πως κρατιέσαι την ώρα της φουλ επιτάχυνσης;;;

    Είχα δει πρόσφατα και ένα βίντεο στο youtube, όπου σε δοκιμή του street triple rs ο τύπος κρατούσε το πιρούνι με το ελεύθερο χέρι στην μεγαλή ευθεία της πίστας της Catalunya και μου έκανε τρομερή εντύπωση.

    https://youtu.be/C05f90BaU0s 13:48 με 13:57
    Dreams are for doers.

  5. #50
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nopattern Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα και χρόνια πολλά.

    Να κάνω μια ερώτηση για αυτό που γράφεις παραπάνω, που/πως κρατιέσαι την ώρα της φουλ επιτάχυνσης;;;

    Είχα δει πρόσφατα και ένα βίντεο στο youtube, όπου σε δοκιμή του street triple rs ο τύπος κρατούσε το πιρούνι με το ελεύθερο χέρι στην μεγαλή ευθεία της πίστας της Catalunya και μου έκανε τρομερή εντύπωση.

    https://youtu.be/C05f90BaU0s 13:48 με 13:57
    Σκύβεις και σφίγγεις τα γόνατα. Το μόνο χέρι που χρειάζεται να κάνει κάτι στην ευθεία με τέρμα γκάζι είναι το δεξί που κρατάει το γκάζι ανοιχτό.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  6. #51
    Fish Το avatar του/της nopattern
    Εγγραφή
    08/10/2014
    Μηνύματα
    191
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Σκύβεις και σφίγγεις τα γόνατα. Το μόνο χέρι που χρειάζεται να κάνει κάτι στην ευθεία με τέρμα γκάζι είναι το δεξί που κρατάει το γκάζι ανοιχτό.
    Νομίζω πως αυτό είναι αυτονόητο ... εδώ με το ταπείνο sv μου και παίρνεις θέση μάχης ... αναρωτιέμαι μήπως κάτι ακόμα θέλει να πει ο reinmeister, plus το χέρι στο πιρούνι στο επίσης γυμνό st rs, τι εξυπηρετεί? Αεροδυναμική, ίσως?
    Dreams are for doers.

  7. #52
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nopattern Προβολή μηνύματος
    Νομίζω πως αυτό είναι αυτονόητο ... εδώ με το ταπείνο sv μου και παίρνεις θέση μάχης ... αναρωτιέμαι μήπως κάτι ακόμα θέλει να πει ο reinmeister, plus το χέρι στο πιρούνι στο επίσης γυμνό st rs, τι εξυπηρετεί? Αεροδυναμική, ίσως?
    Δεν νομίζω, αφήνεις το μηχανάκι στην ησυχία του να κάνει αυτό αυτό που πρέπει, δεν πιάνεις τον ταύρο απο τα κέρατα. Η παραμικρή ένταση στο τιμόνι τη μεταφέρεις στον τροχό , τη στιγμή που το κέντρο βάρους έχει μετατοπιστεί προς τα πίσω και ο μπροστά είναι "ελαφρύς".

    Το χέρι στο πηρούνι είναι μαλακιούλα του στυλ "κοίτα μαμά, χωρίς χέρια".
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  8. #53
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nopattern Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα και χρόνια πολλά.

    Να κάνω μια ερώτηση για αυτό που γράφεις παραπάνω, που/πως κρατιέσαι την ώρα της φουλ επιτάχυνσης;;;

    Είχα δει πρόσφατα και ένα βίντεο στο youtube, όπου σε δοκιμή του street triple rs ο τύπος κρατούσε το πιρούνι με το ελεύθερο χέρι στην μεγαλή ευθεία της πίστας της Catalunya και μου έκανε τρομερή εντύπωση.

    https://youtu.be/C05f90BaU0s 13:48 με 13:57
    επισης φιλε...βασικα οτι σου πε ο ακροβολιστης...απο κει και περα το βασικοτερο ειναι οτι δαγκωνεις το ντεποζιτο ,σφιγγεις καλα ποδαρακια και κοιλια-ακούς? και τα χερακια τα χρησιμοποιεις για μικροδιορθωσεις τιμονιου...

    βασικοτατο που το κανεις νομο...ακομη κι αν αρχισει ταλαντωση το μπροστινο ΔΕΝ αφηνεις γκαζι, παρα το κρατας σταθερο,ΔΕΝ σφιγεις τιμονι και αφηνεις την ταλαντωση να ξεθυμανει...
    στη ατυχη συγκοιρια που η ταλαντωση ειναι πολυ εντονη, η οποια συνηθως προκυπτει απο εγκαρσια ανωμαλια κατα την διαδικασια μαλακισμενης επιταχυνσης,αμολας το τιμονι,κρατωντας απλη επαφη μαζι του και παρακαλας να μην μεταφερθει η ταλαντωση στην υπολοιπη μοτυσυκλεττα,αλλα να αποσβεστει στο μπροστινο μονο...7 ατι; 10 φορες αυτου του ειδους οι ταλαντωσεις εξελισσονται σε φαντασμαγορικη κωλοτουμπα...αυτο που μας νοιαζει σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι να δωσουμε ελαχιστη βοηθεια στον παραγοντα "τυχη"...

    υ.γ. μια προσευχη κατα την διαρκεια της διαδικασιας δεν εβλαψε ποτε κανεναν...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  9. #54
    Fish Το avatar του/της nopattern
    Εγγραφή
    08/10/2014
    Μηνύματα
    191
    Το σταμπιλιζατερ τιμονιού μας σώζει στην προκειμένη περίπτωση;

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από reinmeister Προβολή μηνύματος
    στη ατυχη συγκοιρια που η ταλαντωση ειναι πολυ εντονη, η οποια συνηθως προκυπτει απο εγκαρσια ανωμαλια κατα την διαδικασια μαλακισμενης επιταχυνσης....
    ή μειώνει τον παράγοντα τύχη;;;
    Dreams are for doers.

  10. #55
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από reinmeister Προβολή μηνύματος
    επισης φιλε...βασικα οτι σου πε ο ακροβολιστης...απο κει και περα το βασικοτερο ειναι οτι δαγκωνεις το ντεποζιτο ,σφιγγεις καλα ποδαρακια και κοιλια-ακούς? και τα χερακια τα χρησιμοποιεις για μικροδιορθωσεις τιμονιου...

    βασικοτατο που το κανεις νομο...ακομη κι αν αρχισει ταλαντωση το μπροστινο ΔΕΝ αφηνεις γκαζι, παρα το κρατας σταθερο,ΔΕΝ σφιγεις τιμονι και αφηνεις την ταλαντωση να ξεθυμανει...
    στη ατυχη συγκοιρια που η ταλαντωση ειναι πολυ εντονη, η οποια συνηθως προκυπτει απο εγκαρσια ανωμαλια κατα την διαδικασια μαλακισμενης επιταχυνσης,αμολας το τιμονι,κρατωντας απλη επαφη μαζι του και παρακαλας να μην μεταφερθει η ταλαντωση στην υπολοιπη μοτυσυκλεττα,αλλα να αποσβεστει στο μπροστινο μονο...7 ατι; 10 φορες αυτου του ειδους οι ταλαντωσεις εξελισσονται σε φαντασμαγορικη κωλοτουμπα...αυτο που μας νοιαζει σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι να δωσουμε ελαχιστη βοηθεια στον παραγοντα "τυχη"...

    υ.γ. μια προσευχη κατα την διαρκεια της διαδικασιας δεν εβλαψε ποτε κανεναν...
    Ο νέος Βάντας του φόρουμ
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  11. #56
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Αν μπεις μοτέρ και κάνεις ροϊκές κλπ, γιατί δεν κάνεις reprofile τον εκκεντροφόρο;
    Δώσε στον reprοfiler μια κεφαλή,τα σώματα ψεκασμού και θα σου κάνει κάστομ προφίλ!

  12. #57
    GEORGE NO BRAKES Το avatar του/της SAM46
    Εγγραφή
    27/11/2004
    Μηνύματα
    210
    Καλορίζικο Αντώνη και πολλά καλά χιλιόμετρα.

    Και εμένα το Μπούσα έφυγε περισυ για να αντικατασταθεί από ένα cb500x
    George no brakes

  13. #58
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nopattern Προβολή μηνύματος
    Το σταμπιλιζατερ τιμονιού μας σώζει στην προκειμένη περίπτωση;



    ή μειώνει τον παράγοντα τύχη;;;

    ουσιαστικα τιποτε απο τα δυο...ας πουμε,χαριν συζητησεως,οτι εαν τυχει το σταμπιλιζατερ να ειναι ρυθμισμενο για την συγκεκριμενη συνθηκη,οτι θα σου δωσει τον λιγο περισσοτερο χρονο που χρειαζεσαι για να αντιδρασεις σωστα...ομως κατι τετοιο δεν συμβαινει ποτε...ειναι τεραστιο θεμα το σταμπιλιζατερ και θελει αποκλειστικη συζητηση...

    edit...τωρα προσεξα οτι εχεις sv...δεν θα προβληματιζομουν ιδιαιτερως στην θεση σου,διοτι το μηχανακι σου πρακτικα ειναι σταμπιλιζατερ...δηλαδη ειναι αρκουντως λαστιχενιο,ετσι ωστε να αποσβενει τις περισσοτερες ταλαντωσεις απο τυχοντα λαθη...πρεπει δηλαδη να παρεις οσκαρ στην μαλακια για να καταστει μη αναστρεψιμη η οποια ταλαντωση προκυψει...


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Giorgio_Rp Προβολή μηνύματος
    Ο νέος Βάντας του φόρουμ
    μην με συγκρινεις εμενα με τον νονο του βαντα...εγω τουλαχιστον δικαιολογουμαι,διοτι το νικ δεν παραπεμπει σε θηλυκο οσο καλη διαθεση και να χεις...

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Αν μπεις μοτέρ και κάνεις ροϊκές κλπ, γιατί δεν κάνεις reprofile τον εκκεντροφόρο;
    Δώσε στον reprοfiler μια κεφαλή,τα σώματα ψεκασμού και θα σου κάνει κάστομ προφίλ!
    γιατι να κανω προφιλ,οταν υπαρχουν,πρακτικα τσαμπα,οι μαμα εκκεντροφοροι του gsxr , η αν θελω κατι περισσοτερο,εχω τα τρια προφιλ της yoshimura?

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SAM46 Προβολή μηνύματος
    Καλορίζικο Αντώνη και πολλά καλά χιλιόμετρα.

    Και εμένα το Μπούσα έφυγε περισυ για να αντικατασταθεί από ένα cb500x
    θενκς αγορινα...την καλυτερη κινηση εκανες...σουπερ η παπια...
    Τελευταία τροποποίηση από reinmeister; 24/12/2018 στις 15:18.
    frankly my dear, i dont give a damn...

  14. #59
    Fish Το avatar του/της nopattern
    Εγγραφή
    08/10/2014
    Μηνύματα
    191
    Thanks. Δε ρωτάω αποκλειστικά για το sv, γενικά να μαθαίνω.
    Τα supersport, superbikes έχουν όλα αν δεν κάνω λάθος.
    Τίποτα σε όρθιο όπως πχ το δικό σου ή street triple, που γλυκοκοιτάω, έχουν.
    Dreams are for doers.

  15. #60
    τα μικρα δεν εχουν συνηθως,οπως δεν εχουν και ολα τα μεγαλα...τωρα αναφορικα με το triple δεν εχω ιδεα...τσεκαρε το...

    προσωπικα δεν εβαλα ποτε...οποτε ειχε απο μαμα,το αφηνα πανω,διοτι ουτως η αλλως ηταν σαν να μην υπηρχε...συνηθως λεω οταν η συζητηση παει σε traction-abs- streering damper, μαθετε να οδηγατε, αλλα that's just me...
    frankly my dear, i dont give a damn...

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Νέο Gsx-r 1000 για το 2007
    από Tigas στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 02/10/2006, 17:02
  2. GSX-R 1000 Yoshimura
    από Kostas NL στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 28/02/2006, 14:31
  3. gsx-r 1000 k5 turbo
    από nemethon στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2005, 20:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF