Σελίδα 10 από 20 ΠρώτοΠρώτο ... 56789101112131415 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 288

Θέμα: Πόση ώρα πρέπει να ζεσταίνεις το μηχανάκι σου τον χειμώνα;

  1. #136
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SONone
    Εγγραφή
    26/11/2012
    Μηνύματα
    1.514
    εχω μοτο με Καρμπυρατέρ και τσοκ μενω σε ανηφόρα , ή εχω υπόγειο γκαραζ οποτε αν δεν ζεσταθεί λιγο δεν εχει την δυναμη να ξεκινήσει χωρίς να ανεβάσω πολλές στροφές. αρα πρέπει να ζεστάνει λιγο.
    άρα βάζω μπροστά αν δεν παρει με την μια και χωρίς γκαζι τραβάω το τσοκ, περνει και εχω 700 στροφές αντι για 1450, αφηνω το τσοκ? ή παιζω λιγο με το γκαζι?
    εχω παρατηρήσει με το αυτί μου οτι οταν εχω το τσοκ ακούγετε ποιο άσχημα απο οταν παίζω με το γκαζι και προσπαθώ να κρατήσω 1700 στροφές. σε 25 δευτερολεπτα εχω σταθερες στροφες και αφηνω το γκαζι και σε 50 δευτερόλεπτα μπορώ να ξεκινήσω ομαλά.

  2. #137
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος

    Το βασικό επιχείρημα στις αναλύσεις είναι: "Να μη λειτουργεί ο κινητήρας κρύος για πολλή ώρα, άρα πρέπει να ζεσταθεί όσο το δυνατόν πιο γρήγορα."
    Το βασικό επιχείρημα στις αναλύσεις είναι: "Να λειτουργεί ο κινητήρας όσο το δυνατόν λιγότερη** ώρα κρύος, άρα πρέπει ζεσταθεί όσο το δυνατόν πιο γρήγορα** γίνεται, χωρίς να πιεστεί***, όσο τα μέταλλα* δεν έχουν φτάσει στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας".

    *Όχι τα λάδια, όχι το νερό. Τα μέταλλά του. Μόνο στην σωστή θερμοκρασία έχουν τις κατάλληλες διαστάσεις/σχήμα, ώστε να μη προκαλούμε ζημιές και φθορές.
    ** Αν δεν υπήρχαν αυτά τα δυο αστεράκια θα του πατάγαμε μερικά κοφτιάσματα, θα ξεκινούσαμε με burn out να ζεσταθούν και τα λάστιχα και θα ήμασταν μπρούκληδες!
    ***Εδώ έχουμε συνδυάσει την πίεση, με τις υψηλές στροφές. Δε θα πω οτι είναι λάθος αυτό, γιατί μετά θα πρέπει να περάσουμε σε νέο κύκλο αναλύσεων αλλά θα πω οτι δεν είναι απολύτως σωστό. Ο κινητήρας πιέζεται όταν του ζητάμε πολλά σε σχέση με αυτα που μπορεί να δώσει εκείνη τη στιγμή. Άνοιξε το γκάζι απότομα με χαμηλές στροφές και τον πιέζεις, ακόμα και αν δεν αφήσεις τις στροφές να ανέβουν πολύ. Οδήγησέ τον με πολύ χαμηλές στροφές σε ανηφορικό δρόμο και τον πιέζεις.

    Ο κινητήρας δεν πιέζεται αν οδηγηθεί σωστά όσο είναι κρύος και ζεσταίνεται πιο γρήγορα από ότι αν τον αφήναμε στο ρελαντί.

    Δεν είδα τα βιντεάκια και τα λινκ. Θα τα δω και αν χρειαστεί θα επανέλθω.
    Sent from me using a computer.

  3. #138
    άλλη μια:
    • δεν πρόκειται ποτέ να αφήσω κινητήρα να ζεσταθεί στατικά,ούτε σε τρακτέρ.
    • ρελαντί μέχρι να βάλω κράνος,γάντια και μετά ομαλή πορεία. ομαλή,ούτε στροφαρίσματα,ούτε επιτάχυνση έστω και με χαμηλές στροφές.ότι είπε ο σουπιάς πιο πάνω,μικρό φορτίο στον κινητήρα.
    • εφόσον πιάσει κανονική θερμοκρασία ψυκτικού,προοδευτικό ( ) στροφάρισμα, ότι είχε γράψει ο ντέβιλς στην 1η σελίδα.



    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o teos Προβολή μηνύματος
    Νεοσσος...μη σκας..θες 1-2 λεπτάκια να ανέβει το λαδάκι και να πάει παντού εξού και γιατί έχεις το τάδε sae στο λαδάκι σου..Για τα υπόλοιπα έχει φροντίσει ο κατασκευαστής..μετα για τα πρώτα 10-15 λεπτά μη το σκιζεις και είσαι κομπλέ...Αφού ετσι κι αλλιώς δε το σκιζεις τι σκας
    είσαι μλκς
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  4. #139
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    Αν δειτε βιντεακια τα αγωνιστικα τα ζεσταινουν με ξερογκαζιες με προοδευτικα αυξανομενες στροφες
    Οχι σταθερες στροφες οχι τσοκ

  5. #140
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    10/10/2018
    Μηνύματα
    678
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    Τότε ξεκινάω αποφεύγοντας να κινηθώ με πάνω από 3.000 rpm και με πολύ γκάζι τα πρώτα 15 λεπτά (20' το χειμώνα). Είμαι ανοικτός σε εμπεριστατωμένες απόψεις.
    Κάτω απο 3.000 μέχρι πχ 3η-4η παλεύεται μιας και η ροπή είναι χαμηλή
    με 5η-6η νομίζω καλύτερα να ανεβάσεις λίγο στροφές να μή ζορίζεται ο κινητήρας
    (στο περίπου ανάλογα την κλίση του δρόμου και το φορτίο της μηχανής)

    Προσωπικά τώρα το χειμώνα ανάβω μόλις φτάσω στη μηχανή και το πολύ σε 30" που θέλω να δέσω κράνος-γάντια έχω φύγει ήρεμα
    Το καλοκαίρι πάλι δένω κράνος και φεύγω.
    Δε περιμένω καμία ένδειξη απλά οδηγάω 3.000-4.000 στροφές να κάψει λίγο περισσότερη βενζίνη να ζεσταθεί χωρίς πολύ ζόρι.

  6. #141
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/07/2018
    Μηνύματα
    912
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Δοκίμασε να πατήσεις συμπλέκτη, (χωρίς να βάλεις πρώτη) μισή ψιλογκαζιά ίσα να δώσεις +500-600 στροφές στο ρελαντί, αφήνεις συμπλέκτη ξανπατάς και κουμπώνεις την πρώτη.

    Θα εκπλαγείς ευχάριστα.....
    ==========================================
    Εγω σπρωχνω λιγο με το ποδι..και ισα που κυλαει....τοτε κουμπωνω ταχυτητα....θα εκπλαγειτε...πιο ευχαριστα.....ειναι σαν χαδι πραγματικα δεν ακους τιποτα !

  7. #142
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.452
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karateo Προβολή μηνύματος
    Κάτω απο 3.000 μέχρι πχ 3η-4η παλεύεται μιας και η ροπή είναι χαμηλή
    με 5η-6η νομίζω καλύτερα να ανεβάσεις λίγο στροφές να μή ζορίζεται ο κινητήρας
    (στο περίπου ανάλογα την κλίση του δρόμου και το φορτίο της μηχανής)

    Προσωπικά τώρα το χειμώνα ανάβω μόλις φτάσω στη μηχανή και το πολύ σε 30" που θέλω να δέσω κράνος-γάντια έχω φύγει ήρεμα
    Το καλοκαίρι πάλι δένω κράνος και φεύγω.
    Δε περιμένω καμία ένδειξη απλά οδηγάω 3.000-4.000 στροφές να κάψει λίγο περισσότερη βενζίνη να ζεσταθεί χωρίς πολύ ζόρι.
    Έχει δίκιο ο teos, δεν το σκίζω, αλλά σε κάποιες ανηφόρες θέλω να ανεβάσω πάνω από 3.000 rpm, διαφορετικά θα πρέπει να κινούμαι με 3η ταχύτητα (κάτω από 45 km/h) και πιο αργά από τη ροή των αυτοκινήτων (επικίνδυνο). Ε, εκεί άμα ήταν ζεστό, θα ανέβαζα 4-5K rpm και τελείωνε η υπόθεση. Όμως, άμα είναι ακόμα κρύο, προβληματίζομαι κατά πόσο είναι σκόπιμο να κινούμαι πιο αργά ή αν γίνομαι υπερβολικός με την προσοχή. Με κρύο κινητήρα, οι 4.000 rpm που αναφέρεις μου φαίνονται πολλές. Γενικά πάντα είχα θέμα με τα αμάξια και τις μηχανές, δε μου αρέσει να τα πιέζω, θέλω να λειτουργούν χαμηλότερα από τις δυναότητές τους και σίγουρα είμαι πολύ προσεκτικός μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας, σε αντίθεση με τους περισσότερους φίλους μου που τους φέρονται ανελέητα με το που ανάψει η μηχανή.
    Τελευταία τροποποίηση από νεοσσός; 29/12/2018 στις 14:38.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  8. #143
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    10/10/2018
    Μηνύματα
    678
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    Έχει δίκιο ο teos, δεν το σκίζω, αλλά σε κάποιες ανηφόρες θέλω να ανεβάσω πάνω από 3.000 rpm, διαφορετικά θα πρέπει να κινούμαι με 3η ταχύτητα (κάτω από 45 km/h) και πιο αργά από τη ροή των αυτοκινήτων (επικίνδυνο). Ε, εκεί άμα ήταν ζεστό, θα ανέβαζα 4-5K rpm και τελείωνε η υπόθεση. Όμως, άμα είναι ακόμα κρύο, προβληματίζομαι κατά πόσο είναι σκόπιμο να κινούμαι πιο αργά ή αν γίνομαι υπερβολικός με την προσοχή. Με κρύο κινητήρα, οι 4.000 rpm που αναφέρεις μου φαίνονται πολλές. Γενικά πάντα είχα θέμα με τα αμάξια και τις μηχανές, δε μου αρέσει να τα πιέζω, θέλω να λειτουργούν χαμηλότερα από τις δυναότητές τους και σίγουρα είμαι πολύ προσεκτικός μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας, σε αντίθεση με τους περισσότερους φίλους μου που τους φέρονται ανελέητα με το που ανάψει η μηχανή.
    700 κυβικά 70+ άλογα 250 κιλά στις 4.000 στροφές με κόφτη >10.000
    θα το έλεγα γαργάλημα

    κάτω απο 2500 δε πρέπει να πάς σίγουρα
    3.000 θα ήταν το κατώτατο όριο για μένα
    νομίζω πού χαμηλά κάνεις περισσότερο κακό παρά καλό αφού καταπονούνται τα μέταλλα περισσότερο
    λιγότερη συχνότητα κίνησης αλλά με μεγαλύτερη δύναμη

    https://www.cycleworld.com/sites/cyc...rJWn7&fc=50,50

  9. #144
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Μ αρέσουν αυτές οι επιστημονικές προσεγγίσεις....
    Είναι και μερικοί πάντως που σκίζουν το μηχανάκι στη σούζα
    και στις τσίτες και τους ανησυχεί το καλό... Ζέσταμα !
    οκ...
    ανανήψαντας

  10. #145
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.452
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karateo Προβολή μηνύματος
    700 κυβικά 70+ άλογα 250 κιλά στις 4.000 στροφές με κόφτη >10.000
    θα το έλεγα γαργάλημα
    Με ζεστό κινητήρα, ναι. Με κρύο όμως;
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  11. #146
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.821
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    Με ζεστό κινητήρα, ναι. Με κρύο όμως;
    Και με κρύο δεν έχεις θέμα σε αυτές τις στροφές, αυτό σου λέει.

    Άλλο το αμάξι με υποτετράγωνο μοτέρ και λίγες στροφές που χρειάζεται και άλλο μοτό με υπερτετράγωνο μοτέρ και κόφτη στις 10.000....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  12. #147
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.571
    οι ιδιοκτήτες φευγουν πριν τα μηχανάκια. μην δινετε τοση σημασια απλα οδηγηστε το το ρημαδι δεν παθαινει τπτ.

  13. #148
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Grafton 505
    Εγγραφή
    24/05/2010
    Μηνύματα
    1.337
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    Αν δειτε βιντεακια τα αγωνιστικα τα ζεσταινουν με ξερογκαζιες με προοδευτικα αυξανομενες στροφες
    Οχι σταθερες στροφες οχι τσοκ
    Αυτό που δεν δείχνουν τα βιντεάκια είναι η προθέρμανση που έχουν κάνει στους κινητήρες κυκλοφορώντας ήδη ζεστό λάδι και νερό πριν τον βάλουν μπρος.

    Οι ξερογκαζιές θεωρώ ότι δεν είναι για ζέσταμα αλλά για να μην σβήσει, αλλά εκεί πάμε σε άλλη κουβέντα.
    Άπας αήρ αετώ περάσιμος

  14. #149
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    10/10/2018
    Μηνύματα
    678
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    Με ζεστό κινητήρα, ναι. Με κρύο όμως;
    Όταν ξεκινάς ποδήλατο πώς "ζεσταίνεσαι" πιο γρήγορα ανώδυνα?
    Με μικρή ταχύτητα 1η-2α-3η και αέρα στα πετάλια?
    Με μεγάλη 18η και πολύ βαριά πετάλια
    ή με 4η-5η-6η με ήπιες στροφές και ήπιο φορτίο?
    Αυτό καταλαβαίνω εγώ και στους κινητήρες και αυτό κάνω.

    Και σκέψου ότι το Honda SH300 μου έκαιγε περισσότερο λάδι στα 67.000 απο το VW Golf VI με το τούρμπο και κομπρέσορ που κυριολεκτικά στις 10.000 δεν έχει πέσει ποτέ ο δείκτης στα 87.000!!!

    Απλά ο 300άρης κινητήρας έχει δουλέψει πολύ κοντά στην τελική του.

  15. #150
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.452
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karateo Προβολή μηνύματος
    Και σκέψου ότι το Honda SH300 μου έκαιγε περισσότερο λάδι στα 67.000 απο το VW Golf VI με το τούρμπο και κομπρέσορ που κυριολεκτικά στις 10.000 δεν έχει πέσει ποτέ ο δείκτης στα 87.000!!! Απλά ο 300άρης κινητήρας έχει δουλέψει πολύ κοντά στην τελική του.
    Αυτό δεν είναι ενισχυτικό επιχείρημα για το ότι προσέχεις τη μοτοσυκλέτα σου. Αν το SH κατέληξε να σου καίει πολύ λάδι στα 67.000, ίσως δεν το πρόσεχες αρκετά, ενώ πρόσεχες περισσότερο το Golf. Μπορεί να είναι και ο τύπος της μοτοσυκλέτας βέβαια που να καίει, ό,τι κι αν κάνεις, όταν φθάσεις σε αυτά τα χιλιόμετρα, αλλά δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις με αυτό.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

Σελίδα 10 από 20 ΠρώτοΠρώτο ... 56789101112131415 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 365
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2025, 01:51
  2. Σε τι Sites μπορω να βαλω το μηχανακι μου για πουλημα?
    από nik666666 στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 08/11/2012, 07:04
  3. Που να ασφαλισω το μηχανακι μου?
    από clyde2 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 08/01/2011, 06:11
  4. Πως να βάλετε το μηχανάκι στο stand
    από sapila racing στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 20/09/2010, 01:12
  5. (Γ)Ελλάς το μεγαλείο σου / Τον καιρό των τσιγγάνων
    από anf125 στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2006, 16:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF