Γιατί τρελαίνεστε ρε παιδιά?
Έχω μόνοκύλινδρο 11 χρόνια στα χέρια μου, έχει περάσει από όλες τις φάσεις που αναφέρονται εδώ πέρα.
Ζεσταμα 15 λεπτων
Μπρος φεύγα και σε 3χλμ άνοιγμα (όχι σκίσιμο)
Μπρος φεύγα και σε 3 χλμ σκίσιμο (όχι συχνά)
Μπρος φευγα και κανονικά για 5-6χλμ.
Ε λοιπόν δεν έχει πάθει τίποτα.
Δεν καίει λάδι, δεν βαράει, δεν σκορπάει.
Δεν έχει πολλά χλμ, 75000 χλμ, ακόμα κελαηδάει.
Τώρα άμα στα 180000 χλμ κάτι πάθει.... Θα το έχω χαρεί τόσο που δεν θα με πειράξει.
Ααα και που είστε...
Τα τελευταία χρόνια που κυκλοφορεί μόνο για βόλτες και γράφει βαριά 1300 χλμ τον χρόνο, αλλάζω λάδια κάθε 2 χρόνια....
Σαν πυροτεχνήματα πρέπει να σπάσει αυτό το μοτέρ.![]()
Τελευταία τροποποίηση από S705; 04/01/2019 στις 02:11.
Η ΚΑΛΗ Η ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ...
....ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ
ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!
Έχω αλλάξει 3 ΚΤΜ, ναι από αυτά που χαλάνε. Ένα LC4 δύο LC8. To πρώτο που το ζέσταινα ακόμα και το καλοκαίρι (τραγικός) μου χε βγάλει το λάδι μέχρι που το πούλησα. Παρόλα αυτά ακόμα δουλεύει. Τα LC8 10-20 δεύτερα ζέσταμα μαξ και μετά με 3-4 χιλ. στροφές μέχρι να ανεβεί 3 μπάρες οι θερμοκρασία. Στο 1290 τώρα βλέπω και του λαδιού οπότε υπάρχει ακριβές σημείο σκισίματοςΝομίζω το στατικό ζέσταμα πάνω από ελάχιστα δευτερόλεπτα δεν έχει νόημα κανένα.
Οι 3 μπάρες σε τι θερμοκρασία αντιστοιχούν; Αν δεν ξέρεις τη θερμοκρασία, θα ήταν επαρκές να μας πεις στις πόσες μπάρες είναι η ιδανική θερμοκρασία (4, 5; ). Στο 1290 σε πόσο χρόνο φθάνει η θερμοκρασία λαδιού στη βέλτιστη με ήπια χρήση, το χειμώνα;
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Στο 675 η κανονική λειτουργία είναι 3 με 6 μπάρες σε πορεία απο 50 εως 94 βαθμούς κελσιου.(θερμοκρασία παραφλου)
Στα πολύ χοντρά κρύα ξεκινάω πάντα με μια μπάρα το αφήνω κανα 2 λεπτά μετά απο 15 περίπου χιλιόμετρα
έχει φτάσει 4 μπάρες.Στο 696 στα χοντρά κρύα φτάνω με 2 μπάρες στο γκαράζ 81 εως 110 βαθμοι.
Εννοείται πως το αφήνω να ζεσταθει αρκετά γιατί έτσι κιαλλιως έχει χειροκίνητο τσοκ και αν έιναι κρυο
δεν κρατάει ρελαντι και σβήνει.
3 μπάρες είναι 40-60 θερμοκρασία λαδιού, θερμοκρασία ψυκτικού δεν θυμάμαι. Η ιδανική είναι στις 4, 5 παίζει να χα δει μια φορά Ελλάδα που το χα ζορίσει σε ανηφόρα με κίνηση καλοκαίρι. Γενικά όσο και να πήξω σε κίνηση και όσο ζέστη να ει τις 4 δεν τις ξεπερνά σε αντίθεση με το 990 που φτανε 5-6 σε κάθε φανάρι.
Το χειμώνα για να φτάσει το λάδι 80+ θέλει 15-20' και πάλι αναλόγως το πως οδηγάς.
Τα ανακατασκευάζουν σχεδόν σε κάθε αγώνα. Μην τα έχεις σαν παράδειγμα.
Ακολουθούμε τις οδηγίες του manual και μετά από ήρεμη αρχική οδήγηση και αφού ζεσταθούν τα μέταλλα ανοίγουμε. Είμαι στη διαδικασία να εγκατασταθεί αισθητήρας θερμοκρασίας λαδιού που θα συνδέεται με την τηλεμετρία και έτσι θα καταγράφεται θερμοκρασία αέρα, νερού και λαδιού. Προσωπικά πιστεύω ότι αφού ζεσταθεί το λάδι θα έχει ζεσταθεί και το μέταλλο. Τους επόμενους μήνες θα έχουμε και γραφήματα θερμοκρασίας νερού vs λαδιού ανάλογα τη θερμοκρασία αέρα, εκεί να δεις γέλιο.
Τελευταία τροποποίηση από DrIoannis; 05/01/2019 στις 18:25.
«Ο μεγαλύτερος εχθρός της γνώσης δεν είναι η άγνοια, αλλά η ψευδαίσθηση της γνώσης» Stephen Hawking
You will never be arrested #58
Λογικά είναι η ίδια φιλοσοφία με τα αυτοκίνητα οπότε:Θερμοκρασία λαδιού εκεί που πρέπει και είσαι κομπλέ.
Αυτό θυμάμαι κι εγώ από το αμάξι. Σε πολύ κρύο και μποτιλιάρισμα ήθελε τουλάχιστον 20' για να φθάσει το λάδι σε καλή θερμοκρασία. Φαίνεται ότι δυστυχώς αργεί πολύ και στις μοτοσυκλέτες.
Δεν κατάλαβα αν το γράφεις ειρωνικά ή το εννοείς, αλλά κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ χρήσιμο. Βέβαια πρέπει να βάλουμε στην εξίσωση και άλλες παραμέτρους, όπως την ταχύτητα κίνησης (που αυξάνει την ψύξη μέσω του αέρα), το στυλ οδήγησης και σίγουρα τον τύπο του κινητήρα και την ποσότητα λιπαντικού που παίρνει.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
vw golf
εξωτερική 10 βαθμούς
φορτωμένο με 4 άτομα
στα 13 λεπτά το λάδι έπιασε 50 βαθμούς
σε ίσιο δρόμο με χαλαρή οδήγηση
3 λεπτά ήταν ρελαντί μέχρι να δεθούμε όλοι
το ΜΤ για να πιάσει 60-65 αν θυμάμαι καλά (το νερό δε δείχνει?) ήθελε 15 χιλιόμετρα στα 15 λεπτά περίπου πάλι χαλαρά
Το MT-07 δείχνει μόνο θερμοκρασία ψυκτικού υγρού και περιβάλλοντος. Τα 15 λεπτά για 65°C δεν υφίστανται. Με εξωτερική θερμοκρασία 4°C, μετά από τρία λεπτά ρελαντί και 5 χιλιόμετρα χαλαρής οδήγησης (συνολικός χρόνος περίπου 10 λεπτά) έχει πιάσει σίγουρα τη θερμοκρασία λειτουργίας του ψυκτικού (~80°C), αλλά είμαι σχεδόν βέβαιος ότι η θερμοκρασία λαδιού είναι ακόμα χαμηλά. Θέλεις άλλο τόσο χρόνο το χειμώνα για να ζεσταθεί το λάδι.
Νωρίτερα γράφτηκε κάτι ενδιαφέρον. Αν ο κρίσιμος παράγοντας είναι θερμική διαστολή των μετάλλων του κινητήρα, τότε θα μπορούσαν αυτά να έχουν πάρει τις σωστές διαστάσεις, πριν ακόμα το λάδι έρθει στη βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας, διότι το μέταλλο είναι καλύτερος αγωγός της θερμότητας από το λάδι. Δυστυχώς δε γνωρίζω αν ισχύει.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
«Ο μεγαλύτερος εχθρός της γνώσης δεν είναι η άγνοια, αλλά η ψευδαίσθηση της γνώσης» Stephen Hawking
You will never be arrested #58