Σελίδα 16 από 20 ΠρώτοΠρώτο ... 611121314151617181920 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 226 έως 240 από 288

Θέμα: Πόση ώρα πρέπει να ζεσταίνεις το μηχανάκι σου τον χειμώνα;

  1. #226
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
    Εγγραφή
    03/02/2017
    Μηνύματα
    3.878
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o_gavros Προβολή μηνύματος
    " Όποιος νύχτα περπατει, λάσπες και σκατα πατει..."
    Παλιά Αραβική θυμοσοφια
    Αμα ειναι να τα πατησεις τα γαμιδια θα τα πατησεις και τη μερα.Σε μια μερα πριν κανα μηνα πατησα 3 φορες
    καθε μερα ...νεα μερα.

  2. #227
    Π@ΥΤΑΝΑ ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ Το avatar του/της S705
    Εγγραφή
    23/03/2007
    Μηνύματα
    1.416
    Γιατί τρελαίνεστε ρε παιδιά?

    Έχω μόνοκύλινδρο 11 χρόνια στα χέρια μου, έχει περάσει από όλες τις φάσεις που αναφέρονται εδώ πέρα.
    Ζεσταμα 15 λεπτων
    Μπρος φεύγα και σε 3χλμ άνοιγμα (όχι σκίσιμο)
    Μπρος φεύγα και σε 3 χλμ σκίσιμο (όχι συχνά)
    Μπρος φευγα και κανονικά για 5-6χλμ.

    Ε λοιπόν δεν έχει πάθει τίποτα.
    Δεν καίει λάδι, δεν βαράει, δεν σκορπάει.
    Δεν έχει πολλά χλμ, 75000 χλμ, ακόμα κελαηδάει.
    Τώρα άμα στα 180000 χλμ κάτι πάθει.... Θα το έχω χαρεί τόσο που δεν θα με πειράξει.


    Ααα και που είστε...
    Τα τελευταία χρόνια που κυκλοφορεί μόνο για βόλτες και γράφει βαριά 1300 χλμ τον χρόνο, αλλάζω λάδια κάθε 2 χρόνια....
    Σαν πυροτεχνήματα πρέπει να σπάσει αυτό το μοτέρ.
    Τελευταία τροποποίηση από S705; 04/01/2019 στις 02:11.
    Η ΚΑΛΗ Η ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
    ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ...
    ....ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ
    ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!

  3. #228
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
    Εγγραφή
    03/02/2017
    Μηνύματα
    3.878
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από S705 Προβολή μηνύματος
    Γιατί τρελαίνεστε ρε παιδιά?

    Έχω μόνοκύλινδρο 11 χρόνια στα χέρια μου, έχει περάσει από όλες τις φάσεις που αναφέρονται εδώ πέρα.
    Ζεσταμα 15 λεπτων
    Μπρος φεύγα και σε 3χλμ άνοιγμα (όχι σκίσιμο)
    Μπρος φεύγα και σε 3 χλμ σκίσιμο (όχι συχνά)
    Μπρος φευγα και κανονικά για 5-6χλμ.

    Ε λοιπόν δεν έχει πάθει τίποτα.
    Δεν καίει λάδι, δεν βαράει, δεν σκορπάει.
    Δεν έχει πολλά χλμ, 75000 χλμ, ακόμα κελαηδάει.
    Τώρα άμα στα 180000 χλμ κάτι πάθει.... Θα το έχω χαρεί τόσο που δεν θα με πειράξει.


    Ααα και που είστε...
    Τα τελευταία χρόνια που κυκλοφορεί μόνο για βόλτες και γράφει βαριά 1300 χλμ τον χρόνο, αλλάζω λάδια κάθε 2 χρόνια....
    Σαν πυροτεχνήματα πρέπει να σπάσει αυτό το μοτέρ.
    Ετσι οπως το θετεις.....
    καθε μερα ...νεα μερα.

  4. #229
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της raccoon
    Εγγραφή
    08/05/2013
    Μηνύματα
    275
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Όσο δουλεύει στο ρελαντί μέχρι να ξεκινήσεις, δεν έχει καταλάβει τίποτα.
    Σε 2-3 χλμ που κάνεις είναι ακόμα κρύο. Ειδικά το χειμώνα, δεν τα ακούει πουθενά.

    Αν μετά το παραπάνω παύεις να πηγαίνεις χαλαρά και του πίνεις το αίμα. Του πίνεις το αίμα κρύο.
    Το αίμα δεν του το πίνω γενικά. Απλά στην αρχή πάω συντηρητικά, μετά κάποια στιγμή ανοίγει και το ηλεκτρικό τσοκ που ήταν κλειστό, ( έτσι και αλλιώς όσο είναι με τραβηγμένο τσοκ, το γκάζι δεν ανοίγει) οπότε Μόλις ανοίξει, πάω νορμάλ.

  5. #230
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της macdeath_s
    Εγγραφή
    27/04/2008
    Μηνύματα
    1.368
    Έχω αλλάξει 3 ΚΤΜ, ναι από αυτά που χαλάνε. Ένα LC4 δύο LC8. To πρώτο που το ζέσταινα ακόμα και το καλοκαίρι (τραγικός) μου χε βγάλει το λάδι μέχρι που το πούλησα. Παρόλα αυτά ακόμα δουλεύει. Τα LC8 10-20 δεύτερα ζέσταμα μαξ και μετά με 3-4 χιλ. στροφές μέχρι να ανεβεί 3 μπάρες οι θερμοκρασία. Στο 1290 τώρα βλέπω και του λαδιού οπότε υπάρχει ακριβές σημείο σκισίματος Νομίζω το στατικό ζέσταμα πάνω από ελάχιστα δευτερόλεπτα δεν έχει νόημα κανένα.

  6. #231
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.452
    Οι 3 μπάρες σε τι θερμοκρασία αντιστοιχούν; Αν δεν ξέρεις τη θερμοκρασία, θα ήταν επαρκές να μας πεις στις πόσες μπάρες είναι η ιδανική θερμοκρασία (4, 5; ). Στο 1290 σε πόσο χρόνο φθάνει η θερμοκρασία λαδιού στη βέλτιστη με ήπια χρήση, το χειμώνα;
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  7. #232
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της rainmike
    Εγγραφή
    31/05/2015
    Μηνύματα
    1.272
    Στο 675 η κανονική λειτουργία είναι 3 με 6 μπάρες σε πορεία απο 50 εως 94 βαθμούς κελσιου.(θερμοκρασία παραφλου)
    Στα πολύ χοντρά κρύα ξεκινάω πάντα με μια μπάρα το αφήνω κανα 2 λεπτά μετά απο 15 περίπου χιλιόμετρα
    έχει φτάσει 4 μπάρες.Στο 696 στα χοντρά κρύα φτάνω με 2 μπάρες στο γκαράζ 81 εως 110 βαθμοι.
    Εννοείται πως το αφήνω να ζεσταθει αρκετά γιατί έτσι κιαλλιως έχει χειροκίνητο τσοκ και αν έιναι κρυο
    δεν κρατάει ρελαντι και σβήνει.

  8. #233
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της macdeath_s
    Εγγραφή
    27/04/2008
    Μηνύματα
    1.368
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    Οι 3 μπάρες σε τι θερμοκρασία αντιστοιχούν; Αν δεν ξέρεις τη θερμοκρασία, θα ήταν επαρκές να μας πεις στις πόσες μπάρες είναι η ιδανική θερμοκρασία (4, 5; ). Στο 1290 σε πόσο χρόνο φθάνει η θερμοκρασία λαδιού στη βέλτιστη με ήπια χρήση, το χειμώνα;
    3 μπάρες είναι 40-60 θερμοκρασία λαδιού, θερμοκρασία ψυκτικού δεν θυμάμαι. Η ιδανική είναι στις 4, 5 παίζει να χα δει μια φορά Ελλάδα που το χα ζορίσει σε ανηφόρα με κίνηση καλοκαίρι. Γενικά όσο και να πήξω σε κίνηση και όσο ζέστη να ει τις 4 δεν τις ξεπερνά σε αντίθεση με το 990 που φτανε 5-6 σε κάθε φανάρι.

    Το χειμώνα για να φτάσει το λάδι 80+ θέλει 15-20' και πάλι αναλόγως το πως οδηγάς.

  9. #234
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DrIoannis
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    1.796
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    Αν δειτε βιντεακια τα αγωνιστικα τα ζεσταινουν με ξερογκαζιες με προοδευτικα αυξανομενες στροφες
    Οχι σταθερες στροφες οχι τσοκ
    Τα ανακατασκευάζουν σχεδόν σε κάθε αγώνα. Μην τα έχεις σαν παράδειγμα.


    Ακολουθούμε τις οδηγίες του manual και μετά από ήρεμη αρχική οδήγηση και αφού ζεσταθούν τα μέταλλα ανοίγουμε. Είμαι στη διαδικασία να εγκατασταθεί αισθητήρας θερμοκρασίας λαδιού που θα συνδέεται με την τηλεμετρία και έτσι θα καταγράφεται θερμοκρασία αέρα, νερού και λαδιού. Προσωπικά πιστεύω ότι αφού ζεσταθεί το λάδι θα έχει ζεσταθεί και το μέταλλο. Τους επόμενους μήνες θα έχουμε και γραφήματα θερμοκρασίας νερού vs λαδιού ανάλογα τη θερμοκρασία αέρα, εκεί να δεις γέλιο .
    Τελευταία τροποποίηση από DrIoannis; 05/01/2019 στις 18:25.
    «Ο μεγαλύτερος εχθρός της γνώσης δεν είναι η άγνοια, αλλά η ψευδαίσθηση της γνώσης» Stephen Hawking
    You will never be arrested #58

  10. #235
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Λογικά είναι η ίδια φιλοσοφία με τα αυτοκίνητα οπότε:Θερμοκρασία λαδιού εκεί που πρέπει και είσαι κομπλέ.

  11. #236
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.452
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από macdeath_s Προβολή μηνύματος
    Το χειμώνα για να φτάσει το λάδι 80+ θέλει 15-20' και πάλι αναλόγως το πως οδηγάς.
    Αυτό θυμάμαι κι εγώ από το αμάξι. Σε πολύ κρύο και μποτιλιάρισμα ήθελε τουλάχιστον 20' για να φθάσει το λάδι σε καλή θερμοκρασία. Φαίνεται ότι δυστυχώς αργεί πολύ και στις μοτοσυκλέτες.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrIoannis Προβολή μηνύματος
    Είμαι στη διαδικασία να εγκατασταθεί αισθητήρας θερμοκρασίας λαδιού που θα συνδέεται με την τηλεμετρία και έτσι θα καταγράφει θερμοκρασία αέρα, νερού και λαδιού. Προσωπικά πιστεύω ότι αφού ζεσταθεί το λάδι θα έχει ζεσταθεί και το μέταλλο. Τους επόμενους μήνες θα έχουμε και γραφήματα θερμοκρασίας νερού vs λαδιού ανάλογα τη θερμοκρασία αέρα, εκεί να δεις γέλιο .
    Δεν κατάλαβα αν το γράφεις ειρωνικά ή το εννοείς, αλλά κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ χρήσιμο. Βέβαια πρέπει να βάλουμε στην εξίσωση και άλλες παραμέτρους, όπως την ταχύτητα κίνησης (που αυξάνει την ψύξη μέσω του αέρα), το στυλ οδήγησης και σίγουρα τον τύπο του κινητήρα και την ποσότητα λιπαντικού που παίρνει.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  12. #237
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    10/10/2018
    Μηνύματα
    678
    vw golf
    εξωτερική 10 βαθμούς
    φορτωμένο με 4 άτομα
    στα 13 λεπτά το λάδι έπιασε 50 βαθμούς
    σε ίσιο δρόμο με χαλαρή οδήγηση
    3 λεπτά ήταν ρελαντί μέχρι να δεθούμε όλοι

    το ΜΤ για να πιάσει 60-65 αν θυμάμαι καλά (το νερό δε δείχνει?) ήθελε 15 χιλιόμετρα στα 15 λεπτά περίπου πάλι χαλαρά

  13. #238
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.452
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karateo Προβολή μηνύματος
    το ΜΤ για να πιάσει 60-65 αν θυμάμαι καλά (το νερό δε δείχνει?) ήθελε 15 χιλιόμετρα στα 15 λεπτά περίπου πάλι χαλαρά
    Το MT-07 δείχνει μόνο θερμοκρασία ψυκτικού υγρού και περιβάλλοντος. Τα 15 λεπτά για 65°C δεν υφίστανται. Με εξωτερική θερμοκρασία 4°C, μετά από τρία λεπτά ρελαντί και 5 χιλιόμετρα χαλαρής οδήγησης (συνολικός χρόνος περίπου 10 λεπτά) έχει πιάσει σίγουρα τη θερμοκρασία λειτουργίας του ψυκτικού (~80°C), αλλά είμαι σχεδόν βέβαιος ότι η θερμοκρασία λαδιού είναι ακόμα χαμηλά. Θέλεις άλλο τόσο χρόνο το χειμώνα για να ζεσταθεί το λάδι.

    Νωρίτερα γράφτηκε κάτι ενδιαφέρον. Αν ο κρίσιμος παράγοντας είναι θερμική διαστολή των μετάλλων του κινητήρα, τότε θα μπορούσαν αυτά να έχουν πάρει τις σωστές διαστάσεις, πριν ακόμα το λάδι έρθει στη βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας, διότι το μέταλλο είναι καλύτερος αγωγός της θερμότητας από το λάδι. Δυστυχώς δε γνωρίζω αν ισχύει.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  14. #239
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DrIoannis
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    1.796
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    ...
    Δεν κατάλαβα αν το γράφεις ειρωνικά ή το εννοείς, αλλά κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ χρήσιμο. Βέβαια πρέπει να βάλουμε στην εξίσωση και άλλες παραμέτρους, όπως την ταχύτητα κίνησης (που αυξάνει την ψύξη μέσω του αέρα), το στυλ οδήγησης και σίγουρα τον τύπο του κινητήρα και την ποσότητα λιπαντικού που παίρνει.
    Καθόλου ειρωνικά. Θα έχουμε γραφήματα λάδιού vs νερού!
    «Ο μεγαλύτερος εχθρός της γνώσης δεν είναι η άγνοια, αλλά η ψευδαίσθηση της γνώσης» Stephen Hawking
    You will never be arrested #58

  15. #240
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    10/10/2018
    Μηνύματα
    678
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    Το MT-07 δείχνει μόνο θερμοκρασία ψυκτικού υγρού και περιβάλλοντος. Τα 15 λεπτά για 65°C δεν υφίστανται. Με εξωτερική θερμοκρασία 4°C, μετά από τρία λεπτά ρελαντί και 5 χιλιόμετρα χαλαρής οδήγησης (συνολικός χρόνος περίπου 10 λεπτά) έχει πιάσει σίγουρα τη θερμοκρασία λειτουργίας του ψυκτικού (~80°C), αλλά είμαι σχεδόν βέβαιος ότι η θερμοκρασία λαδιού είναι ακόμα χαμηλά. Θέλεις άλλο τόσο χρόνο το χειμώνα για να ζεσταθεί το λάδι.
    Όταν το ξαναπάρω θα σου βγάλω βίντεο
    Δεν έχω φανάρια οπότε κουμπώνω 6η και πηγαίνω. Στη χειρότερη να κατεβάσω μέχρι 4η σε κάποιο σημείο.
    Υπόψιν όταν γύρισα πίσω σπίτι μετά απο 30km είχα 75 βαθμούς και το ψηλότερο ήταν 76!

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 365
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2025, 01:51
  2. Σε τι Sites μπορω να βαλω το μηχανακι μου για πουλημα?
    από nik666666 στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 08/11/2012, 07:04
  3. Που να ασφαλισω το μηχανακι μου?
    από clyde2 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 08/01/2011, 06:11
  4. Πως να βάλετε το μηχανάκι στο stand
    από sapila racing στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 20/09/2010, 01:12
  5. (Γ)Ελλάς το μεγαλείο σου / Τον καιρό των τσιγγάνων
    από anf125 στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2006, 16:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF