ομορφο ειναι αλλα η τιμη θα ναι κανα δεκαρικο+
ομορφο ειναι αλλα η τιμη θα ναι κανα δεκαρικο+
Δεν είναι θέμα κυλίνδρων , αλλά ιπποδύναμης και με πόσα Κμ θα πας μέσο όρο.
Ψάχνοντας την χαμένη ευστάθια του τριμπούρδελου (tracer) στις ευθείες της Θήβας και ανεβαίνοντας σβέλτα προς Αράχωβα έχω χτυπήσει κάτι ωραιότατα 9άρια.
Η τελευταία μόδα των 14αριών ρεζερβουάρ (MT09) κλπ έχει κληρονομηθεί μάλλον από τις Ιταλικές φανφαριές τύπου MV Agusta
Στυλ, και από πρακτικότητα μηδέν.
Κάθε 100 Km να ψάχνεις για βενζινάδικο λες και έχεις την ορεξή τους.
Τα 17Lt που έχει το Tracer τα θεωρώ ελάχιστο όριο
Υπάρχουν και οδηγοί που κάνουν πάνω από 200Km βόλτα γιατί έτσι τους αρέσει. Και δεν γουστάρουν να ψάχνουν βενζινάδικο κάθε 100Km.
Μακάρι να ήταν από τη MV Agusta η επιρροή, φοβάμαι ότι είναι απ' τη συνήθεια (ή κανονισμοί, δε ξέρω) οι εταιρείες να ανακοινώνουν την κατανάλωση που πέτυχαν στο εργαστήριο με ιδανικές συνθήκες, και βλέπεις 900άρια λέμε τώρα με 3,5 λίτρα/100, και σου λέει ντάξει με 14 λίτρα ρεζερβουάρ κομπλέ είσαι. Και γλιτώνουν και οι σχεδιαστές/μηχανικοί απ τον κόπο να κρύψουν 18-20 λίτρα ρεζερβουάρ.
Το μικροτερο ρεζερβουαρ εχει και μια αλλη σκοπιμοτητα. Κραταει λιγο πιο χαμηλα το wet weight της μηχανης με κυριολεκτικα μηδενικο κοστος.
Για να γινει μια μηχανη 3-4 κιλα πιο ελαφρια θελει κανονικα σοβαρη επενδυση σε σχεδιασμο ή/και χρηση ελαφρυτερων υλικων. Κανεις λοιπον το 17αρι ντεποζιτο 14αρι και εχεις δωρεαν εξοικονομηση βαρους (στα χαρτια), εις βαρος του καταναλωτη. Ειδικα οταν βλεπετε μηχανες με γεματο βαρος κατι νουμερα που θυμιζουν τιμες σε μαγαζι με ρουχα (πχ 189, 199) εκει παιζει πολυ αυτο που λεω.
Άρα σύμφωνα με τα παραπάνω θεωρητικά κάνεις και 200-240 χλμ με το CBR650R, με φυσιολογική οδήγηση και όχι κόφτες/τελικές όλη την ώρα. Καταλαβαίνω καλά;
Γιατί η Honda ανακοινώνει 20,4 km/l (ciclo medio WMTC) -> 20,4 * 15,4 = 314 χλμ. Άρα το 200-250 πρέπει να είναι εφικτό.
Με 15,4 λίτρα ρεζερβουάρ σημαίνει πως λαμπάκι ανάβει στα 12,2 λίτρα. Με πολύ γρήγορη οδήγηση θα ανάβει για πλάκα στα 120-130 χιλιόμετρα. Στα ίδια μου ανάβει το cbr600 που έχει 18αρι τεποζιτο.
Με πολύ οικονομική οδήγηση θα καίει 6 και μόνο έτσι θα βγάζει οριακά 200 μέχρι το λαμπάκι. Αν πηγαίνει κάνεις αξιοπρεπώς για τα δεδομένα της μοτοσυκλέτας ανά 150 km θα σταματά για βενζίνη. Δυστυχώς είναι ατυχής επιλογή το τόσο μικρό τεποζιτο. 4κυλινδρο είναι με 100 άλογα, δεν το βγάζεις για να πηγαίνουν με 120...
Βασιλη εχω την αισθηση οτι εισαι καπως απαισιοδοξος στις προβλεψεις σου. Το οτι ειναι τετρακυλινδρος δε σημαινει πως η καταναλωση θα θυμιζει σε τιποτα το cbr600. Τα πραγματα εχουν αλλαξει πολυ στην κατηγορια και η honda εχει αυτο το μοτερ απεναντι στα μεσαια δικυλινδρα του ανταγωνισμου. Η καταναλωση σε αυτα τα μηχανακια με νορμαλ χρηση δεν περναει τα 6 λιτρα απ'οσο διαβαζω. Με μια ματια στο fuelly απο πραγματικους χρηστες θα δεις πως οντως δεν ειναι τοσο δραματικα τα πραγματα. Η αυτονομια της μηχανης θα ειναι λογικα αντιστοιχη με του ΜΤ07 (το λεω επειδη ειναι η μηχανη του BabisStinson), με λιγο μεγαλυτερη καταναλωση και αντιστοιχα μεγαλυτερο ρεζερβουαρ. Λαμπακι λιγο πριν τα 200 (με ηρεμη οδηγηση και λιγο μετα). Το Euro4 εχει και τα καλα του.
Μην παίρνεις το fuelly στα σοβαρά. Εκεί μπαίνουν άνθρωποι οι οποίοι θέλουν να καίνε λίγο οπότε καίνε αντίστοιχα!
Το μοτέρ είναι χορνετ ουσιαστικά με 3 λίτρα μικρότερο τεποζιτο. Έχω κάνει άπειρες βόλτες με χορνετ και για αυτό με βλέπεις απαισιοδοξο. Ο φίλος μου με το χορνετ 5,8 είχε στο fuelly αλλά μιλάμε για πιο αργά και από την καθυστέρηση!
Μιλάμε πάντα για κάποιον που θέλει να πάει σβέλτα έτσι ? Εκεί εστίασα. Χαλαρά και το cbr βγάζει 220 km μέχρι ρεζέρβα.
Δε στηριζομαι μονο στο fuelly Βασιλη, αλλα και σε οσα διαβαζω απο ιδιοκτητες σε ξενα φορα. Εσυ απο την αλλη στηριζεσαι στην προσωπικη σου εμπειρια και οδηγηση, που δεν ξερω ομως ποσο αντιπροσωπευτικη για την κατηγορια ειναι. Κι εγω το ΜΤ07 το εκανα να καιει 6,5 λιτρα στα 100 αλλα δεν ειναι αυτο μετρο συγκρισης για τον μεσο αναβατη που θα μπει εδω μεσα να παρει μια γνωμη. Αν μπω και γραψω στο αντιστοιχο νημα δηλαδη πως το εφταρι εχει αυτονομια 160-170 χλμ θα πεσουν να με φανε οι αλλοι ιδιοκτητες, και με το δικιο τους δηλαδη. Ελπιζω να με καταλαβαινεις...
Anyway, ξερεις οτι εκτιμω τη γνωμη σου. Ο μονος λογος που εγραψα ειναι γιατι νομιζω πως πρεπει να ξεκαθαριστει οτι μιλας για καθαρα σπορ οδηγηση. Και δεν ξερω κατα ποσο ειναι αυτο σοβαρο κριτηριο για ενα commuter bike με περιβολη ss οπως ειναι το συγκεκριμενο. Αυτα...
με ουρά θα θέλανε άλλα 1000 οπότε πάρτο κωλοβό και βολέψου
ανανήψαντας
Ναι βρε επικοινωνούμε! Άλλωστε από την αρχή τόνισα ότι αν το τρέξεις η αυτονομία θα πάει περίπατο! Βάλτε ρε γάμωτο το τεποζιτο του προηγούμενου να μην πρηζονται τα @@ όταν θες να πας και γρήγορα. Αιώνιο πρόβλημα στις βόλτες τα μικρά τεποζιτα με τοση έλλειψη βενζίναδικων στην Ελλάδα. Η αλήθεια είναι ότι στο εξωτερικό δεν υπάρχουν τέτοια θέματα οπότε για αυτο δεν τους νοιάζει...