Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 48

Θέμα: Παρακαλώ τη γνώμη σας για επιλογή μηχανής

  1. #31
    Όχι, ούτε οικονομοτεχνική μελέτη ζητάω να μου κάνετε ούτε περιμένω να βγάλετε ομόφωνο πόρισμα και να πάω αύριο να κάνω ότι αποφάσισε το μοτό. Κουβέντα κάνουμε με αφορμή την κατάστασή μου και τις σκέψεις που μου περνάνε απ το μυαλό. Το σκεπτικό είναι ότι παρότι λίγο πολύ ξέρω ήδη τα υπέρ και τα κατά της κάθε επιλογής μπορεί να ακούσω και ένα επιχείρημα που δεν το είχα σκεφτεί ή πολλές απόψεις που να συγκλίνουν προς το ίδιο πράγμα και να καταλήξω κάπου. Επίσης ότι γράψουμε εδώ θα μείνει και για άλλους χρήστες που μπορεί να έχουν παρόμοιες ανησυχίες.

    Εκτιμώ αφάνταστα πάντως ότι οι απαντήσεις που έχω πάρει έως τώρα είναι όλες σοβαρές και με βάσιμα επιχειρήματα.

  2. #32
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    3.992
    τα μηχανάκια τυπου crf/klx/wr κτλ για να πανε λιγο πιο περα θελουν δροματο λαστιχο. δηλαδη με πολύ λιγο τακουνι. αυτο το λαστιχο suckαρει ασχημα σε οτιδηποτε εκτος απο πορεια. Παλι μεχρι το σουνιο θα πας γιατι παραπέρα θα μεινεις χωρις κωλομέρια και δεν θα ευχαριστηθεις κιολας. απλα κανουν λιγο πιο ευκολη την κατασταση. στην πολή ομως το τακουνι ειναι βασιλιάς. Αν λοιπον θες να πας σε κατι τέτοιο ασε το τακουνάκι πανω και ξεχνα τις εκδρομές. αλλωστε ειναι πολύ αργα μηχανάκια και σε ευθεια πανε 90-100-110 σταθερα, 120-130 για προσπέραση. Κοντερ ισως λενε παραπανω μιλαω για πραγματικα χλμ.

    τα χλμ που κάνεις ειναι πολύ λιγα. Στο χρονο οι διαφορες απο βενζινη θα ειναι κανα 100άρικο και τα σέρβις σου ειναι ενα το χρονο. κλαιν μαιν δηλαδη. Κράτα τη μηχανή σου εκτός αν θες να αλλάξεις για γουστο.

  3. #33
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/07/2018
    Μηνύματα
    913
    KLX 250 τοτενες για μενα...εχουμε βγαλει οπως ειναι χωρις να αλλαξουμε το παραμικρο αγωνα εντουρο με το μηχανακι αυτο!
    Ειναι μια χαρα..και οικονομικο...και ανταλακτικα βρισκεις...και με φτιαγμενη σελλα γινεται και ταξιδιαρικο
    εχει αγγελιες !

  4. #34
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    12/08/2018
    Μηνύματα
    479
    Εφόσων το μηχανάκι το θέλεις για μέσα στην πόλη,γιατι να μην πάρεις κανουριο σκούτερ 200αρη με τα λεφτά του versys και να σου μείνουν και ρέστα;
    1)Θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για δύο χρόνια που θα έχεις εγγύηση.
    2)Θα πηγαίνεις στην δουλειά σου οικονομικά, άνετα και αν σε πιάσει και καμιά βροχή προστατευεσαι καλύτερα.
    3) Με ένα top case και το χώρο κάτω από την σέλα πηγαίνεις άνετα για τα ψώνια της οικογένειας.
    4)Μέσα στην κίνηση της πόλης χωράς από παντού να περάσεις.
    Σκέψου το.

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.522
    αν δεν μπορεις να παρεις καλυτερο και δεν το χρειαζεσαι κιολας μεινε με αυτο που γνωριζεις
    δε γραφεις ποσα χλμ εχει τωρα αλλα αν κανεις πια 4-5000χλμ το χρονο λογικα εχει αρκετη ζωη ακομα

  6. #36
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sebastian1980 Προβολή μηνύματος
    Εφόσων το μηχανάκι το θέλεις για μέσα στην πόλη,γιατι να μην πάρεις κανουριο σκούτερ 200αρη με τα λεφτά του versys και να σου μείνουν και ρέστα;
    1)Θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για δύο χρόνια που θα έχεις εγγύηση.
    2)Θα πηγαίνεις στην δουλειά σου οικονομικά, άνετα και αν σε πιάσει και καμιά βροχή προστατευεσαι καλύτερα.
    3) Με ένα top case και το χώρο κάτω από την σέλα πηγαίνεις άνετα για τα ψώνια της οικογένειας.
    4)Μέσα στην κίνηση της πόλης χωράς από παντού να περάσεις.
    Σκέψου το.
    Σκούτερ δεν παίρνω και να μου το χαρίζουν. Δε λέω καλή και υπαρκτή η πρακτικότητα και η ευκολία τους, αλλά μοτοσυκλέτα καβαλάμε προπάντων γιατί γουστάρουμε.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    αν δεν μπορεις να παρεις καλυτερο και δεν το χρειαζεσαι κιολας μεινε με αυτο που γνωριζεις
    δε γραφεις ποσα χλμ εχει τωρα αλλα αν κανεις πια 4-5000χλμ το χρονο λογικα εχει αρκετη ζωη ακομα
    Κοντεύει τα 90k. Έχει ζωή ο κινητήρας λειτουργεί όπως την πρώτη μέρα που το πήρα, τα περιφερειακά φθείρονται και θέλουν περισσότερη φροντίδα.

  7. #37
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    4.628
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mikes Προβολή μηνύματος
    τις λες χαοτικες ομως...
    εγω τωρα με το cbf500 (2005) εχω ακριβως τα διπλα εξοδα απ'οτι με το ybr250... μονο η ασφαλεια ειναι σχεδον η ιδια.. βενζινες λαδια τελη αναλωσιμα κτλ ειναι τα διπλασια.. (αλλα οταν το καβαλαω το χαμογελο ειναι μεγαλυτερο...)

    με το 250 πηγαινα λευκαδα (δε πανε μονο μεχρι το σουνιο τα μικρα...) και μου κοστιζε σε καυσιμα και διοδια πιο φθηνα και απο το εισητηριο του κτελ... για χρηση πολης ενα 250 ειναι απειρως πιο οικονομικο απο ενα 650αρι..
    ρε Μικε, σπάστο σε τάλαρα αν θες αυτό γιατι μου έκανε πολύ εντύπωση που λες για διπλάσια έξοδα.
    πόσο λάδι ας πουμε ζηταγε το ΥΒΡ και ποσο το σεμπε;
    τελη λογικά θα δινεις 55€.
    τη βενζίνη μη την μετράς.προφανώς θα θελει περισσότερη.

    με την αυτή λογική, σε χρήση πόλης, ένα παπί είναι απείρως πιο οικονομικό απο ενα 250αρι, ένα ποδήλατο απο ενα παπί κ.ο.κ.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dhzou Προβολή μηνύματος

    Κοντεύει τα 90k. Έχει ζωή ο κινητήρας λειτουργεί όπως την πρώτη μέρα που το πήρα, τα περιφερειακά φθείρονται και θέλουν περισσότερη φροντίδα.
    πιο περιφερειακό θέλει περισσότερη φροντίδα;
    Αν κουράστηκαν ας πούμε οι αναρτήσεις, ενα σερβις θεωρείται προβλεπόμενη συντήρηση.
    Αν βλέπεις τα φρένα σου για παραδειγμα να μην αποδίδουν τόσο καλά,μάλλον ενα καλό καθάρισμα στις δαγκάνες κλπ.
    Αν το μοτέρ δουλεύει λουλούδι, τότε δε σε νοιαζει τίποτα καθως τα λοιπά πιάνουν ως αναλώσιμα.
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  8. #38
    ο γ@μω τα κυβικα σας... Το avatar του/της mikes
    Εγγραφή
    18/11/2009
    Μηνύματα
    3.325
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o_gavros Προβολή μηνύματος
    ρε Μικε, σπάστο σε τάλαρα αν θες αυτό γιατι μου έκανε πολύ εντύπωση που λες για διπλάσια έξοδα.
    πόσο λάδι ας πουμε ζηταγε το ΥΒΡ και ποσο το σεμπε;
    τελη λογικά θα δινεις 55€.
    τη βενζίνη μη την μετράς.προφανώς θα θελει περισσότερη.

    με την αυτή λογική, σε χρήση πόλης, ένα παπί είναι απείρως πιο οικονομικό απο ενα 250αρι, ένα ποδήλατο απο ενα παπί κ.ο.κ.

    λαδι ybr 1,35λ cbf 3λ ανα 5000 χλμ και τα δυο
    τελη ybr 22 cbf 55
    λαστιχα λιανικη μεσο ορο ybr 160 cbf 200φευγα..
    ακομα και στα τακακια ειμαι παραπανω απο τα διπλασια..
    βενζινες μεσα στη πολη ακριβως η διπλασια καταναλωση (λογικο..) εκτος δεν εχω ασφαλη συμπερασματα ακομα..
    ασφαλεια οτι ειχα στο μικρο δινω και στο μεγαλο

    ειχα και παπι και μοτοσυκλετακι 125 (που αντικατασταθηκε απο το 250) και ειναι ακριβως οπως το λες..
    μεσα στη πολη οσο μικροτερο τοσο πιο οικονομικο..

  9. #39
    270° firing order
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.432
    Η πραγματική οικονομία είναι η βενζίνη αν κυκλοφορείς καθημερινά ,τώρα ένα μπουκάλι λάδια παραπάνω και 60-70ε στα λάστιχα κάθε 2 χρόνια ή στα τακάκια μια στο τόσο,ε οκ.Ναι σίγουρα είναι ''οικονομία'' να κερδίζεις 30ε τον χρόνο από τα λάστιχα αλλά δεν είναι παράγοντας που θα με έκανε να πάρω ένα μικρότερο.Να μου πεις για την κατανάλωση ναι,με το σκουτερ έκαιγα 10ε την βδομάδα και με το χαλιαμπουσα 20ε το απόγευμα.
    porca miseria.

  10. #40
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/02/2019
    Μηνύματα
    29
    Γεια σου φίλε...

    Διαβάζοντας όλα τα μηνύματα, κατάλαβα ότι θέλεις ένα 300αρι πιο πολύ αλλά σε μηχανή και όχι παπάκι/αυτόματο και που να είναι και αξιόπιστο...

    Η δική μου λογική θα πει το εξής...

    Έχεις παιδιά πλέον.
    Το πρώτο σου μέλημα είναι να μπορείς να ανταπεξελθεις στα έξοδα της οικογένειας και να μπορείς ταυτόχρονα να βρεις χρόνο και χρήμα για προσωπικές σου δραστηριότητες.
    Η άποψη μου λοιπόν λέει το εξής...
    Ένα παπάκι 125/130cc όπου δέχεται πολλές επιλογές, όσον αφορά τα εξτρα (μπαγκαζιερα, ανεμοθραυστη, κάλυμμα για βροχή κτλ), θα μπορέσει να σε κινήσει άριστα εντός πόλης, όπου θα σου κάνει ταχύτατα όλες τις δουλειές και με αστείο κόστος.
    Όμως δεν είναι τόσο πρακτικό σε υγρό οδόστρωμα (μετά το πέρας βροχής), μιας και βρέχονται τα πόδια σου.
    Το παπάκι λοιπόν είναι μεν η κορυφαία επιλογή σε θέμα ευελιξίας και οικονομίας, αλλά είναι πιο πολύ για επαγγελματική χρήση. Όμως αν κάνεις αυτή την επιλογή, μόνο κερδισμένος θα βγεις.
    Μια άλλη εναλλακτική λογικής μου, είναι ένα αυτόματο στα 250/350cc.
    Επίσης σου δίνει τις επιλογές του παπιού, αλλά θα έχεις και την προστασία των ποδιών από νερό και αέρα, θα έχεις και το usb σου για φόρτιση συσκευών, θα έχεις και έξτρα χώρο κάτω από το κάθισμα, θα μπορείς να πας και βόλτα με τη γυναίκα σου κυριλέ σε ένα καφέ με αυτό.
    Σίγουρα ούτε κι εμένα μου αρέσουν τόσο όσο μια μηχανή, αλλά υπάρχουν και κάποια τα οποία μπορείς να συμβιβαστείς με αυτό, γιατί είναι αρκετά ευχάριστα στη χρήση τους, όπως είναι πχ το beverly που έχει μεγάλους τροχούς και άλλη οδηγική συμπεριφορά από τα κλασικά αυτόματα.
    Το κόστος κατανάλωσης και σερβις διπλασιάζεται από ενός παπιού, αλλά κερδίζεις σε άλλα όπως προανέφερα αλλά και μπορείς να κάνεις έρευνα να βρεις κάποιο που καίει σχεδόν όσο ένα παπί... Έχει και τέτοια εκεί έξω...

    Ως άνδρας με οικογένεια, θα σκεφτόμουν έτσι...
    Θα έβαζα πάνω από όλα την οικογένεια μέχρι να αποκτήσω άνεση οικονομική και μετά θα ανοιγομουν.

    Θα αγόραζα ένα αυτοματακι να κάνω ότι είπα πιο πάνω με άνεση και οικονομία, θα έπαιρνα το αμαξάκι για εκδρομές αλλά και για μεγαλύτερες διαδρομές εκτός πόλεως και όσον αφορά το ξεχαρμανιασμα...
    Ή θα ενοικιαζα κάνα διήμερο καμιά μηχανή 600αρα με τα παιδιά στη γιαγιά και τη γυναίκα πίσω αγκαλιά μου ή θα έπαιρνα από κάποιον φίλο τη δική του και θα του γέμιζα το ντεπόζιτο μαζί με ένα 20αράκι στη τσέπη για το "ευχαριστώ" αλλά και τη μικρή φθορά (η γυναίκα Οκ, δεν δίνεται, αλλά η μηχανή είναι αντικείμενο και δεν θα έπρεπε να είναι εμπόδιο σε αληθινή φιλία... Πάντα με το δικό μου σκεπτικό).

    Για αυτόματο είσαι πιστεύω φιλαράκι μου.
    Μην είσαι τόσο απόλυτος...
    Ανέβα σε αρκετά και μπορεί τελικά να εκπλαγείς με κάποιο από αυτά...

  11. #41
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/03/2018
    Μηνύματα
    298
    Το πα απτην αρχή ζεντ250 ή versys 300, είναι αδιέξοδο χαχα

  12. #42
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2018
    Μηνύματα
    400
    Δώσε 5-6 κατοστάρικα να μαζέψεις ότι χρειάζεται μάζεμα στο versys σου και είσαι κομπλέ. Αλλιώς τσίμπα ένα dayang dy 125 (το μηχανάκι που ο Γκοργκολης μασκαρευει ως daytona dy125rs) από τον Νομικό στα 1200€ καινούριο. Με σωστή χρήση - συντήρηση θα σε εξυπηρετεί οικονομικά για πολλά χρόνια.

    Όλα τα άλλα είναι φάση "έψαχνα να βρω τον μπελά μου και τελικά τον βρήκα".

  13. #43
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/11/2009
    Μηνύματα
    892
    κρατα το versys θα το μετανιωσεις!!!

  14. #44
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.495
    Πούλα το Versys γιατί θα σου μείνει!










    Spoiler: Εμφάνιση
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  15. #45
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/03/2018
    Μηνύματα
    298
    Πάρε Κλάρα, τα κάνει όλα κ συμφέρει χαχα

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 19/04/2013, 17:57
  2. τη γνωμη σας για Klr 650
    από geoJ στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 06/08/2008, 10:24
  3. Τη γνώμη σας για αγορά μηχανής
    από ManosMoto στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 27/06/2008, 21:06
  4. Τη γνώμη σας για Gps
    από psaroulis στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 19/09/2005, 11:47
  5. Λοιπόν τη γνώμη σας για tatto
    από kapeos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο μήνυμα: 17/05/2005, 20:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF