Ε, καλά, 33psi δεν είναι και πολύ χαμηλή πίεση . Σίγουρα θα υπάρχει λίγο μεγαλύτερη φθορά αλλά δεν νομίζω ότι θα ειναι κάτι φοβερό...
Ε, καλά, 33psi δεν είναι και πολύ χαμηλή πίεση . Σίγουρα θα υπάρχει λίγο μεγαλύτερη φθορά αλλά δεν νομίζω ότι θα ειναι κάτι φοβερό...
Αν είσαι τουρίστας, δε θα χρειαστεί ποτέ να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα. Μέχρι τα 120, μια χαρά πηγαίνει.
Life begins at 45°.
Ο άνθρωπος ρωτάει αν είναι επικίνδυνο. Δεν είναι.
Προφανώς για την χρήση που κάνεις εσυ στην μοτοσικλέτα σου, να σε ενδιαφέρει η παραπάνω φθορά, ειδικά στο εξωτερικό που οι δρόμοι έχουν αυξημένο συντελεστή τριβής. Κάνει την ίδια ο φίλος?
Προσωπικά, μέχρι και πριν το 990 adv, οτιδήποτε λάστιχο έβγαζε πάνω από 8-9Κ χλμ, μου κάνει και λέω και ευχαριστώ
(δεν κάνω τουρισμό στα εξωτερικά, παίζει παντόφλα)
Με 33 πίσω δεν υπάρχει πρόβλημα φυσικά, αλλά δεν παύει να είναι fail της Yamaha που απλά μπαλώνει έναν λανθασμένο σχεδιασμό.
Βέβαια με 33 πίσω αν κάποιος όντως θέλει να ταξιδέψει στο εξωτερικό με υψηλές ταχύτητες, καλά θα κάνει να έχει κάποιο touring λάστιχο, αλλιώς θα βρεθεί να ψάχνει για λάστιχο για τον γυρισμό.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
ΟΚ
Λοιπόν απλά πράγματα γιατί λέτε ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ
Ταξίδι Ρουμανία 3500 χλμ
2 άτομα και αποσκευές έβαλαν Μπριτζεστον τουριστικά
πριν φύγουν και στην επιστροφή δεν πίστευαν στα μάτια τους
από τη φθορά που είχαν.
ΠΙΕΣΗ 41
Ως εκ τούτου καλό είναι να μην λέμε ότι να ναι γιατί μπορεί
να μας πιστέψουν κι όλας άνθρωποι που δεν μας γνωρίζουν
Τουρισμός με χαμηλές πιέσεις δεν παίζει.
Το νέο τρέισερ έχει αρκετές αλλαγές μια εκ των οποίων είναι και το πιο μακρύ ψαλίδι.
ανανήψαντας
Καλά δεν είπα ότι θα πάω για τουρισμό με S21 και 33 Psi πίεση , δεν νομίζω να είμαι τόσο κουτός.
Με S21 μάλλον δεν περνάς ούτε την Βουλγαρία με το συμπάθειο.
Για τις πιέσεις πλέον στο νέο tracer για δικάβαλο οι προτεινόμενες είναι το κλασικό 36f-42r και σόλο 33f-36r.
Όσο για το εάν το ψαλίδι είναι το (αποκλειστικό ) πρόβλημα του Tracer δείτε εδώ και κλάψτε ελεύθερα https://www.tracer900.net/topic/6439...#comment-78903
Μάλλον το πρόβλημα είναι το ότι κάποιοι πήραν μία σπορ-γυμνή κατά βάση μηχανή και την μετέτρεψαν σε πολυχρηστική χωρίς τις απαραίτητες δοκιμές
Ο χαρακτήρας της (εάν ξέρεις τι αγόρασες) εξακολουθεί να είναι ελκυστικός.
Η αστάθεια στα ψηλά δεν είναι.
Εάν καλύπτεις-κουκουλώνεις την αστάθεια απλά κατεβάζοντας πιέσεις χωρίς να επενδύεις ολόκληρα χιλιάρικα στις εξωφρενικές τιμές που ζητάνε οι αναρτησάδες (με αμφίβολο αποτέλεσμα όπως είδα ψάχνοντας στο ιντερνετ) τότε γιατί να μην δοκιμάσεις έστω για ένα ζευγάρι λάστιχα. Πιο οικονομικό δεν είναι?
@Mg-Ktinos εάν μου περισσεύαν θα το είχα ήδη σκοτώσει μισο-τιμής γιατί εκνευρίστηκα πολύ κάποιες στιγμές . Όμως πλέον με το χάσιμο της αξίας του (κανούργιο το διώχνουν κάτω από 10.000) πλέον είμαι υποχρεωμένος να το υποστώ και να καλύψω τα μειονεκτήματα του.
Προς ενημέρωση σου
δεν έχω να προσθέσω ΤΙΠΟΤΕ άλλο πέραν του ότι με 33 πίεση πίσω
σοβαρό τουρισμό δεν κάνεις.
Αυτό το υπογράφω γιατί το έχω διαπιστώσει με τα ματάκια μου.
Όποιος θέλει να το δοκιμάσει φυσικά -εκτώς από το γιο μου-
ΩΡΑ ΤΟΥ ΚΑΛΗ ΚΙ Ο Κ... ΝΤΟΥΦΕΚΙ
που λένε και στο χωριό μου.
![]()
ανανήψαντας
Κωστα, επειδη βλεπω πως εισαι απο τα μελη που το εχουν ψαξει αρκετα εως πολυ το θεμα... Εχεις πετυχει σε κανενα σχετικο φορουμ να εχει δοκιμασει καποιος το πισω αμορτισερ απο ΖΧ-10R σε Tracer; (ειχα γραψει εδω για τη μετατροπη που εκανα στο γυμνο)
Διαβαζω στο λινκ που εβαλες οτι προτεινεται χαμηλωμα του μπροστινου. Επισης γραφεις οτι μια βελτιωμενη αναρτηση (λογικα) θα βοηθησει στη μειωση του φαινομενου. Μιας και η συγκεκριμενη αλλαγη τα πετυχαινει αυτα τα δυο, πιστευω πως υπαρχει μια καλη πιθανοτητα να λειτουργησει θετικα.
Δεν εχω γνωμη για το κουνημα, το γυμνο δεν εχει τετοια θεματα μεχρι την τελικη του. Απλα στη θεωρια μου ακουγεται λογικο.
Δεν ξέρω εάν το πρόσεξες αλλά ο παραπονούμενος στο λινκ έχει το καινούργιο μακρυψάλιδο GT!!
Πέρα από την δική σου παρατήρηση έχω δει αρκετά βίντεο στο youtube με γυμνά που κουνάνε όπως ακριβώς το Tracer.
Επίσης σε συγκριτικό mt09-gsr750 από το 1000ps magazine ένας δοκιμαστής αναφέρει ξεκάθαρα ότι δεν του αρέσει η ευαισθησία στο τιμόνι.
Και στο bike world σε παρουσίαση του XSR900 γίνεται αναφορά για παράπονα αστάθειας από τους αγοραστές
Εγώ κατέβαμα τιμονιού δεν μπορώ να προτείνω . Ένα από τα καλά των MT είναι η ευκολία και η σταθερότητα στο πλάγιασμα.
Οποιοσδήποτε μέσος οδηγός ξύνει μαρσπιέδες για πλάκα .
Την έχω δει την μετατροπή σου η οποία προϋποθέτει και κόψιμου ενός πλαστικού από επάνω.
Όμως στο Tracer εκεί πέρα υπάρχουν 2-3 φίσες και διάφορα άλλα παραφερνάλια από ABS κλπ. Δεν γίνεται να ξηλώσεις και το μισό μηχανάκι.
Τώρα σε σχέση με το κούνημα και το πως ξεκινάει μερικές παρατηρήσεις σύμφωνα με τις δοκιμές που κατάφερα να κάνω σε μια μεγάλη ευθεία ( έκαψα πολύ βενζίνη κάνοντας πάνω-κάτω )
Στο ξεκίνημα της υπάρχει ένα έντονο σαμάρι αλλά μετά το σαμάρι ο δρόμος για 200 μέτρα είναι ομαλός.
Όπως και οποιαδήποτε μηχανή τραντάζεται και ανασηκώνεται στο σαμάρι αλλά μετά το μηχανάκι σταθεροποιείται χωρίς πρόβλημα .
Όμως στην μέση της ευθείας ο δρόμος έχει κάποιους αδιώρατους κυμματισμούς . Μετα από ένα σημείο και μετά (> 210Km στή δική μου περίπτωση) νιώθεις ένα ελαφρύ κούνημα στην αρχή στο τιμόνι.
όσο επιμένεις στο γκάζι αρχίζει και μεγαλώνει (ο δρόμος συνεχίζει να έχεις αυτά τα κυμματάκια που περιγράφω που δεν είναι και τίποτα σοβαρές ανωμαλίες) και μετά νομίζεις ότι είσαι επάνω στον ταύρο στο ροντέο.
Το μόνο έξτρα που έχω βάλει είναι αμορτισέρ τιμονιού το οποίο όπως λέει και ο Cameron δεν κάνει τίποτα σε αυτές τις ταχύτητες. (βοηθάει βέβαια στην επιτάχυνση σε μέσες ταχύτητες αλλά κατά την
γνώμη μου είναι πεταμένα λεφτά).
Το παίξιμο στις ρυθμίσεις βοηθάει μέχρι ένα σημείο . Μετά ξεφεύγοντας από τις εργοστασιακές ρυθμίσεις κατά πολύ απλά το μηχανάκι γίνεται σκατά. Αποκτάς προβλήμματα
που δεν υπήρχαν πριν , όπως έντονη αστάθεια στα δυνατά φρεναρίσματα.
Θα ήθελα να μπορούσα να αγοράσω αναρτήσεις με ρύθμιση Low-High αλλά υπάρχουν και άλλες προτεραιότητες εκτός από την μηχανή.
Εξάλλου υποπτεύομαι ότι δεν είναι το πρόβλημμα του Tracer. Εάν ήταν γιατί οι κωδικοί ανταλλακτικών είναι οι ίδιοι στο καινούργιο? Χαρακίρι κάνουν οι Ιάπωνες?
Η πιο αποτελεσματική λύση ήταν το κατέβασμα στις πιέσεις . Με 33-33 κρύο (36-39 ζεστά περίπου) το μηχανάκι πέρασε την ευθεία σαν βέλος!
(Θα ήθελα να μάθω ποιός τουρίζεται με 220 στην Ευρώπη καίγοντας 14+ Lt/100Km και τα ρανταρ να βαράνε κατά ριπάς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)