αρκεί να αδειάσει το παλιό λάδι και να μπεί καινούργιο ή καλό είναι για να ξεπλυθεί τελείως άλλη μία αλλαγή?
Το σκέφτομαι για το αμάξι αφού η μηχανή είναι καινούργια.
εχω βαλει το engine flush της liqui moly, απίστευτη μουργα εβγαλε απο μεσα. κανει και το λαδι ποιο λεπτορευτο και φευγει σαν νερο. οποτε αδειαζει τελειος. αλλαζεις και φιλτρο φυσικα ε!!!
ομως το τζαμακι δεν καθάρισε. το εκανα με το χερι και αρκετό σπρευ οταν το εβγαλα για αλλαγή δίσκων.
Ο αδερφός μου το έχει βάλει στο αυτοκίνητο. Πράγματι έβγαλε πολύ υλικό και μετά όταν έβαλε τα νέα λαδάκια κρατήθηκαν πιο καθαρά από πριν. Μιλάμε για αυτοκίνητο 19 ετών το οποίο βέβαια το φροντίζει.
«Ο μεγαλύτερος εχθρός της γνώσης δεν είναι η άγνοια, αλλά η ψευδαίσθηση της γνώσης» Stephen Hawking
You will never be arrested #58
το δοκίμασα σήμερα στο παπί που ηθελε αλλαγη λαδι/φίλτρο.
Ρε σεις,δεν έβγαλε μούργα οπως λετε.
Και το παπι εχει >130Κ χλμ πάνω του,δε το λες και αδουλευτο το μοτέρ.
Απο χρώμα, το γνωστο μαύρο οπως παντα σε καθε αλλαγη ακομα κι αν αυτη γινει μετα απο 300χλμ.
Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες
Ποιό χρησιμοποίησες? Το μηχανάκι ήταν καλοσυντηριμένο? Μήπως παίζει ρόλο κ αυτό όπως και τα λάδια που χρησιμοποιείς.
(Off topic το παπί σου έχει φίλτρο λαδιού?)
Πάτα το 0
Το liqui moly engine flush 250ml για μηχανάκια, έβαλα.
Το παπί είναι ευλαβικά συντηρημενο και φυσικα και εχει φίλτρο λαδιού,το οποιο το αλλαζω σε κάθε 2η αλλαγή λαδιού. Γιατί ρωτας;
Λαδια εδω και λιγα χρόνια βαζω καστρολ 20-50.
Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες
Δεν ξέρω ακομα αν ειμαι δύσπιστος προς το προϊόν.
Μπορεί να μην έβγαλε όντως επειδή είναι καλοσυντηρημενο.
Πάντως και τα φίλτρα λαδιου όποτε τα αλλάζω,παρολο που είναι χάρτινα, δεν εχουν υπολείμματα πανω τους.
Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες
Εγώ είχα ρίξει στο ΧΤ μια μλκια που είχα αγοράσει από τον Λαμπριανίδη και κάτι είχε κάνει
μετά δεν το ξανάκανα γιατί βαρέθηκα.
(τζαμάκι δεν έχει το ΧΤ)
ανανήψαντας
οπα ρε κατι δεν κατάλαβες. δεν θα έβγαζε κατι διαφορετικό απο μαύρο. οτι μαζεύετε (σε μουργα) ανακατευόντανε με το λάδι και τα απορρυπαντικά που εχει το λαδι μεσα προσπαθεί να τις διαλύσει. με αυτό το ζουμι τις βγάζει ποιο εύκολα όποτε πλέον τα λάδια σου δεν θα μαυρίσουν στα 300χλμ αλλα στα 600χλμ πχ. και αν το χρησιμοποιείς συχνά θα φτάσεις όταν αλαζεις το λαδι απο ξανθό που μπαίνει μέσα να βγαίνει καφέ οπως οταν πρώτο αγόρασες το μότο και οχι μαύρο οπως τώρα.
εγω νόμισα ότι θα βγανα βρύα και λειχήνες να πούμε έτσι όπως τα λέγατε![]()
Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες
https://www.youtube.com/watch?v=8xwg5TnMjL8
το εξηγει εδω
Η πιο απλή λύση με την προυπόθεση ότι το "μάτι" είναι εύκολα προσβάσιμο από την τάπα που βάζουμε τα λάδια είναι σπρέι καθαρισμού ψεκασμού ή φρένων , άδειο το μοτέρ από λάδια το ψεκάζουμε και καθαρίζει αμέσως , και λόγω της σύνθεσής του εξατμίζεται αμέασως...
Επίσης τα καθαριστικά κινητήρα πρέπει να είναι ειδικά για μοτό γιατί υπάρχουν και οι δίσκοι του συμπλέκτη μέσα στον μοτέρ...
Τα μαύρισμα του λαδιού γίνεται από τα υπολείμματα της καύσης. Κοινώς το λαδάκι με τα καθαριστικά πρόσθετα που έχει, όσο καλύτερα κάνει την δουλειά του τόσο πιο μαύρο πρέπει να βγαίνει (τηρουμένων των χιλιομέτρων ή ωρών χρήσης που καθορίζει ο κατασκευαστής). Οπότε όσο το μοτέρ σας καίει βενζίνη, όσα ματζούνια και να βάζετε, πάλι μαύρο θα βγαίνει το λάδι. Τα ματζούνια υπόσχονται να σπάσουν τους δεσμούς των συσσωρευμένων υπολειμμάτων όπου αυτά βρίσκονται σαν επικαθίσεις έτσι ώστε να τα παρασύρει το λάδι κατά την αλλαγή και να καθαρίσει ο κινητήρας. Έχω δει άλλα να δουλεύουν και άλλα (τα περισσότερα) όχι. Το σίγουρο είναι ότι είναι αμφίβολα τα αποτελέσματα και δεν ξέρω σίγουρα αν κάνουν περισσότερο κακό από καλό. Δεν είναι και τόσο αθώα όσο παρουσιάζονται, για να έχουν δύναμη να διασπούν τις επικαθίσεις μάλλον τσακίζουν και το λάδι και τρέχα γύρευε πόσο επηρεάζουν τις λιπαντικές του ικανότητες.
Προσωπικά δεν βάζω τπτ σε κανένα μου όχημα πέραν του πολύ καλού λαδιού. Καφέ λάδι σε αλλαγή δεν έχω δει ποτέ. Όσο πιο παλιός ο κινητήρας τόσο περισσότερα τα κατάλοιπα της καύσης (λόγω φθοράς σε ελατήρια, κύλινδρο κλπ) που καλείται να καθαρίσει το λάδι οπότε και τόσο περισσότερο θα μαυρίζει από αλλαγή σε αλλαγή.
Γνώμη μου σταματήστε να βάζετε διάφορα από καθαριστικά μέχρι ενισχυτικά και θα δείτε διαφορά στην τσέπη σας.
.
Το τζαμάκι στάθμης στο πλαϊνό καπάκι το καθαρίζουμε όταν βγει το καπάκι για αλλαγή δίσκων. Υγρά καθαρισμού φρένων - καρμπιρατέρ και λοιπά αλχημιστικά υγρά απαγορεύονται δια ροπάλου, δεν έχουν καλές σχέσεις μα τα λάδια και τσακώνονται σφόδρα.
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).