update
Αλλαχτηκε και τροχαλια στροφαλου και τωρα πρεπει να αλλαχτουν και οοοολα τα λαστιχενια σωληνακια και κολαρα που βρισκονται μεσα στο μοτερ. Μεχρι στιγμης ειμαστε στα 1200 ευρω (τελικη τιμη,ανταλλακτικα,εργασια+φπα). Ελπιζω να μην προκυψει και κατι αλλο γιατι εχω να βαλω και λαστιχα και η καβατζουλα τελειωνει. Δευτερα,Τριτη θα ναι ετοιμο.![]()
Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure
Γεια πειτε καμια ιδεα ρε μαστορια.Πηρα το αμαξι σημερα απο συνεργειο.Ολα καλα εκτος απο το εξης.Μετα τα 60 χλμ και οσο επιταχυνω το αμαξι αρχιζει και τρεμει ολοκληρο.Λαστιχα μπηκαν καινουρια σημερα και εγινε και ζυγοσταθμιση.Αυριο το ξαναπαω συνεργειο.Τι μπορει να ειναι?
Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure
Βάσεις μοτέρ;
Δίσκοι φρένων;
Ρουλεμάν τροχών είπες αλλάχτηκαν νομίζω, οπότε δεν είναι από εκεί.
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Αμα ηταν βαση μοτερ δε θα ετρεμε και σε λιγοτερα χλμ ή στο ρελαντι αμα γκαζωνα?
ρουλεμαν τροχων αλλαχτηκαν στους πισω μονο
Δισκοι δε νομιζω γιατι δεν τον κανει οταν φρεναρω αλλα οταν επιταχυνω
Παντως αυτο εχει να κανει με τα χλμ και οχι με τις στροφες του κινητηρα.Γιατι οταν "εσπασα" μια πρωτη και εφτασα 6000 στροφες δεν υπηρξε τρεμουλο.
Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure
Ναι γενικά, όπως τα λες.
Για να σου κάνει ανάλογα την ταχύτητα και όχι τις στροφές, άρα είναι κάτι ΜΕΤΑ το κιβώτιο ταχυτήτων. Ημιαξόνιο-μουαγιέ στραβό; Ρουλεμάν μπροστά; Κακή ζυγοστάθμιση; (πολύ κακή όμως) . Ευθυγράμιση;
Θα το βρει ο μηχανικός...
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Μόνο κατα την επιτάχυνση ή και με σταθερη ταχύτητα (μετα τα 60 που λες) τρεμει?
και με σταθερη ταχυτητα μετα τα 60 τρεμει.δηλαδη και ρολαριστα με 80 να πηγαινεις τρεμει.
Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure
Πολύ πιθανό να χρειάζεται ευθυγράμμιση τροχών.
Καλοτάξιδο!
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
τρεμει ολο το αμαξι ή το τιμονι?αν θελει ζυγοσταθμιση θα πρεπει να νιωθεις το τιμονι να κοσκινιζει.
κοσκινισμα τιμονιου μετα τα 60 ειναι συνηθως κακη ζυγοσταθμιση στους μπροστινους τροχους.
αν ειναι ρουλεμαν, περισσοτερο θα το ακουγες (σαν ηλεκτρικο μοτερ να ανεβαζει ενταση αναλογα της ταχυτητας) παρα θα το ενιωθες, τουλαχιστον στην αρχη.
ακους βουητο?
teenage angst has paid off well, now I'm bored 'n' old
Πιο πιθανο μου κανει για χτυπημενη ζαντα ή αποτυχημένη ζυγοσταθμιση. (Αφου τα λαστιχα ειναι καινούρια)
Λοιπον νεοτερα απο το συνεργειο.τυχερος που δεν σκοτωθηκα,ατυχος γιατι πρεπει να τα ξανασκασω.
Το αριστερο ημιαξονιο μας χαιρετησε και ολες οι μπιλιες απο μπιλιοφορο κλπ περασανε στο σασμαν(το αριστερο συνδεεται με το σασμαν στο clio ενω το δεξι οχι).Οποτε παμε για αλλαγη σασμαν(μεταχειρισμενο),αλλαγη ημιαξονιο.
Το συνολον 650 ευρω.
Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure
στα 65Κ χιλιομετρα ημιαξονιο?!ζορικο.
και ετρεμε μονο πανω απο τα 60?!
οπως και να εχει, ευχομαι να ειναι το τελευταιο εξοδο για καιρο.
teenage angst has paid off well, now I'm bored 'n' old