Τελευταία τροποποίηση από daz; 18/04/2019 στις 18:25.
Sent from me using a computer.
Btw αν δε μπορώ να πάω ρουμανία να χωθώ σε τίποτα βουνά, καλύτερα να πάρω wr! Ούτε με αυτό θα μπορώ να το κάνω!
Ή μήπως το καταλληλότερο για να διασχίσω την πίνδο σε 3 μέρες και να επιστρέψω από εθνική, είναι το 690?
Sent from me using a computer.
Πιθανοτατα να ειναι οντως το 690.. Εγω αναμεσα στα δυο το 690 θα επαιρνα. Αλλα παντα συμφωνα με τις δικες μου αναγκες και συνηθειες..
Το θεμα ειναι παιδια που θελουμε να κανουμε το συμβιβασμο, στην ασφαλτο, στην ανεση, στην ταχυτητα, στην οικονομια, στις εκτος δρομου ικανοτητες..??
MADE IN JAPAN 日本製
Η κατανάλωση του ειναι 5 με νορμαλ οδηγηση. μπορεις να την κάνεις 4 και μπορεις και 7-8. Παντα την μέση κοιτάμε που βγαζουν οι χρηστες αλλιως δεν θα μιλαγαμε ποτε για καταναλωση, δεν θα ειχε κανενα νοημα. με 5 λοιπον εχεις 300χλμ που ειναι σχετικα χαμηλα για ταξιδι αλλα πολύ καλα για traveloenduro. Το μηχανάκι πλασαρεται σαν χωμάτινο πολιτικο μεσαιο, οχι σαν χιλιομετροφάγος. λίγα παραπάνω βγαζει το αφρικα αποτι διαβάζω. Αν θες μεσαιο 1200gs υπαρχει...το 800.
Γιατί είπαμε βαλανε 23 λίτρα ρεζερβουάρ στο 660?
Sent from me using a computer.
Πριν λίγες ώρες μίλησα με τον τύπο που του πούλησα το ΜΤ. Η κατανάλωσή του είναι καρφωμένη στα 3.9. Δικάβαλος.
Εντάξει, δεν μπορείς να πετύχεις τέτοιες καταναλώσεις εκτός αν είσαι ΑΔΕΡΦΗ, αλλά σίγουρα είναι ένα πολύ οικονομικό μοτεράκι και μπορείς εύκολα να δεις κάτω από 5, ΕΙΔΙΚΑ σε ταξίδια.
Life begins at 45°.
Ε να έρθει να μας πει οτι καίει 4λ/100 τότε! Καιρός ήταν να ακούσουμε και κάτι αξιόπιστο για κατανάλωση. Το είπαμε οτι είναι οικονομικό μοτεράκι και χαμηλόροπο κτλ! Δε διαφώνησα με αυτό.
Εχω όμως ένα μηχανάκι που έχει σχεδόν την ίδια κατανάλωση και ξέρω πολύ καλά πως είναι τα 16 λίτρα σε κάθε πιθανή χρήση.
Sent from me using a computer.
Τα ίδια καίει!
Εγώ ξέρω γιατί! Μη με ρωτήσεις, τόση ώρα σας το λέω το γιατί.
Ρε συ απλά είπα οτι τα 16 λιτρα είναι οριακά αν όχι λίγα για τη μηχανή αυτή! Δεν είπα καν οτι είναι deal breaker ή οτι ψάχνω λύσεις στο απόλυτο πρόβλημα.
Βασικά δεν είναι καν στις επιλογές μου. Όχι ακόμα τουλάχιστον.
Sent from me using a computer.
Αποστόλη σε εκτιμώ και πάντα κυνηγάω να διαβάσω ότι γράφεις αλλά νομίζω ότι υπερβάλεις.
Δεν λέω ότι αυτό που λες δεν έχει υπόσταση αλλά το τράβηξες και το ξεχειλωσες. χωρίς να θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου να πω το εξής.
Σαν κάτοχος ενός aprilia strada με 14 λίτρα ρεζερβουάρ ποτέ δεν έμεινα ή κόντεψα να μείνω από βενζίνη. Και αναφέρομαι και σε οδήγηση κανιβαλου σε ορεινό στροφηλικι που η κατανάλωση είναι διπλάσια από τα 4 ή 4,5 λίτρα.
Απλά κοιτάω όταν βρεθεί μπροστά μου βενζινάδικο να φουλαρω. Το βλέπω και σαν μια ευκαιρία για 5 λεπτά ξεμουδιασμα. Είναι πολύ προσωπικό το ζήτημα και αυτό που αρέσει σε εμένα σε εσένα να μην αρέσει.
Πάντως τώρα για το 36ωρο αγόρασα καλού κακού ένα καλό 10λιτρο κοντό και πλάτη κάνιστρο για συνεπιβάτη
Η ΚΑΛΗ Η ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ...
....ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ
ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!
Σιγά, πως κάνετε έτσι;
Αυτά τα κενά στα ψυγεία θα γεμίσουν με το άφτερ μάρκετ ντεπόζιτο +2 μικρά πίσω... κανένα χιλιαρικάκι δηλαδή.
Με τετοια μούρη ούτε ο αέρας δε θα θέλει να το βλέπει, αρα πέφτει άνετα κάτω απο 5L/100
Συνολικά, θα ξεσκίσει στις πωλήσεις, ιδιαίτερα σε γιάπηδες