Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: Πρόβλημα με βαλβίδες σε 1190 Adventure

  1. #1
    Ξέρεις από βέσπα;;; Το avatar του/της lookylook
    Εγγραφή
    01/06/2015
    Μηνύματα
    117

    Πρόβλημα με βαλβίδες σε 1190 Adventure

    Παιδιά καλησπέρα
    Πριν από λίγες μέρες με κάλεσε ένας φίλος να τον βοηθήσω στην συντήρηση του 1190 adventure που έχει. Είναι μοντέλο του 14' και έχει 26000 από τα οποία τα 24000 έχουν γίνει σε ταξίδια. όμορφα δουλεμένο, άψογα συντηρημένο, λάδια μόνο Motorex (κάθε 6.000) και γενικά πολύ σωστός ιδιοκτήτης. Λόγω οικονομικής στενότητας είπαμε να κάνουμε ότι λέει το manual μόνοι μας. Αφού αλλάξαμε τα πάντα από υγρά, και βγάλαμε και το φιλτροκούτι (DNA φίλτρο) και φτάσαμε στο να αλλάξουμε μπουζί, λέμε δεν κοιτάμε και βαλβίδες πριν αλλάξουμε λάδια? Η αλήθεια είναι πως περίμενα να είναι μια τυπική διαδικασία μιας και μιλάμε για καινούργιο μηχανάκι. Λοιπόν πίσω κύλινδρος όλα καλά στα κάτω όρια,(0,10 εισαγωγής 0,25 εξαγωγής), μπροστά κύλινδρος, οι βαλβίδες εξαγωγής στα κάτω όρια (0,25) αλλά στις εισαγωγής το 0,10 ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΝΕ. Μπαίνει πολύ άνετα το φιλεράκι 0,05 αλλά το 0,10 με τη καμία. Και όχι μόνο στο ανώτερο νεκρό σημείο, αλλά πουθενά.. Και σκέφτομαι..Με λίγα λόγια οι βαλβίδες έχουν κλείσει. Επειδή το 0.05 μπαίνει πολύ άνετα παραγγείλαμε φίλερ με βήμα 0,01 να δούμε πόσο κάτω από το 0,10 είναι.. Αλλά ρε παιδιά τι συμβαίνει? Μπορεί να έφαγε έδρες? Είναι δυνατόν σε αυτά τα χιλιόμετρα? Μπορεί να έφαγε βαλβίδες? Και κάτι που έχει ενδιαφέρον είναι πως ΑΥΤΌ ΣΥΜΒΑΊΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΒΑΛΒΊΔΕΣ. Να πω το έπαθε η μια να το καταλάβω. Αλλά και οι δύο? Ευχαριστώ εκ των προτέρων

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.007
    Τα διάκενα έχουν κλείσει, οι βαλβίδες έχουν ανοίξει. Οσο μικρότερο το διάκενο, τόσο πιο πολύ ανοίγει η βαλβίδα.

    Δεν βλέπω κάτι περίεργο, απότι λες, ΟΛΕΣ οι άλλες βαλβίδες, είναι στο κάτω όριο. Ε 2 από τις 8 είναι και λίγο πιο κάτω.

    Ναι ,το διάκενο μικραίνει, όταν υπάρχει φθορά, είτε στην βαλβίδα, είτε στην έδρα, είτε στο πάνω μέρος.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.557
    Κάθε πόσα ζητάει έλεγχο βαλβίδων αυτό;
    Αν στα 26000 περνάει αέρας το 0.05 πιθανόν στις 50000 να μην περνάει πια οπότε θα θέλει ρύθμιση
    Πιθανόν τότε να θελουν ρύθμιση κι άλλες από τις 8.
    Δεν είναι γιαπωνέζικο να βγάζει 100000 χωρίς τπτ....όλοι το ξέρουν αυτό
    Επίσης αυτά τα μηχανάκια δεν συμβαδίζουν με οικονομική στενότητα ως χρήση και συντήρηση

  4. #4
    Ξέρεις από βέσπα;;; Το avatar του/της lookylook
    Εγγραφή
    01/06/2015
    Μηνύματα
    117
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Τα διάκενα έχουν κλείσει, οι βαλβίδες έχουν ανοίξει. Οσο μικρότερο το διάκενο, τόσο πιο πολύ ανοίγει η βαλβίδα.
    Απόλυτα σωστός..Η σκέψη μου (που δεν την εξέφρασα σωστά) ήταν οι βαλβίδες έχουν κλείσει το διάκενο..Προφανώς με μικρότερη απόσταση από τον εκκεντροφόρο ανοίγουν πιο πολύ..Με κόστος βέβαια πως δεν ανοιγοκλείνουν με ακρίβεια στον χρόνο που καθορίζει ο κατασκευαστής.. Το θέμα είναι πως μου φάνηκε περίεργο στα 26.000 και ρωτώ το forum αν υπάρχει κάποια εμπειρία. Αν κάποιοι εδώ μέσα έχουν κάνει βαλβίδες σε διάφορα χιλιόμετρα με 1190 να μας πουν τα αποτελέσματα.

  5. #5
    Ξέρεις από βέσπα;;; Το avatar του/της lookylook
    Εγγραφή
    01/06/2015
    Μηνύματα
    117
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    Κάθε πόσα ζητάει έλεγχο βαλβίδων αυτό;
    30000

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    Αν στα 26000 περνάει αέρας το 0.05 πιθανόν στις 50000 να μην περνάει πια οπότε θα θέλει ρύθμιση
    Πιθανόν τότε να θελουν ρύθμιση κι άλλες από τις 8.
    Δεν είμαι σίγουρος πως πρέπει να περιμένεις να μη περνά καθόλου

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    Δεν είναι γιαπωνέζικο να βγάζει 100000 χωρίς τπτ....όλοι το ξέρουν αυτό
    Αυτό ξαναπέστο

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    Επίσης αυτά τα μηχανάκια δεν συμβαδίζουν με οικονομική στενότητα ως χρήση και συντήρηση
    Εννοείται..Αν θες να τα κρατήσεις αξιόμαχα πρέπει να βάζεις το χέρι στην τσέπη για υλικά.Σίγουρα ένας ειδικός είναι πάντα ένας ειδικός. Άλλωστε για αυτό κάνουν αυτό το επάγγελμα. Είναι κάποιες δουλείες όμως που αν μπορείς να τις κάνεις σε γλυτώνουν από κάποια έξοδα. Άλλο να ελέγξεις βαλβίδες, άλλο να αλλάξεις καπελότα..Άλλωστε ένα μεγάλο μέρος των παρακάτω εργασιών οι περισσότεροι τις κάνουμε μόνοι μας πριν από μεγάλα ταξίδι..
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Καταγραφή.JPG 
Προβολές:	337 
Μέγεθος:	82,4 KB 
ID:	406127
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	κατ2.JPG 
Προβολές:	334 
Μέγεθος:	55,5 KB 
ID:	406128

  6. #6
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Δεν τιθεται θεμα ακριβειας... Το βυθισμα που κερδιζεις ειναι αμελητεο και χανεις τοσο πολυ απο αλλου απο θεμα χρονισμου που δεν εχει νοημα καν να το σκεφτεσαι... Και ναι, το διακενο που ειδες δεν ειναι κατι περιεργο, συνηθως καθεται η εδρα και το διακενο μικραινει κατα συνεπεια αυτου. Και αυτες οι μεγαλες αποκλισεις συμβαινουν οταν ο κινητηρας ειναι σχετικα καινουριος, που ολα ακομα καθονται... Πολλοι εχουν καταληξει με φθορα σε εκκεντροφορους επειδη αρχισε να τριβεται το καπελωτο πανω στον εκκεντροφορο... Δεν εχει νοημα να μετρησεις με ακριβεια 0.01χιλ, παρε απλα τα αντιστοιχα σιμακια και ρυθμισε αναλογως ωστε να εισαι εντος οριων (και κατα προτίμηση προς το πανω οριο)

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.557
    Κοίτα....
    Κανονικά αν δεν περνάει το 0.10 θέλει καπέλοτα
    Αλλά ποιος κάθεται να λύσει κεφαλή με τόσα λίγα χλμ για 0.02mm σε 2 βαλβίδες
    Αν βέβαια δεν περνάει ούτε το 0.05 τα πράγματα δυσκολεύουν
    Τελευταία τροποποίηση από toyar; 17/04/2019 στις 11:23.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.007
    Πιθανόν, κάναν το πάτημα οι βαλβίδες σαν στρώσιμο, για αυτό και οι τιμές που μετράς. Στρωθήκαν δλδ οι επιφάνεις που ακουμπάνε η μία στην άλλη και πατήσανε λίγο. Και τέλος, δεν θα ξαναγίνει, τουλάχιστον όχι σε αυτά τα χιλιόμετρα. Άπαξ, που λέμε.

    Ρυθμίστε και βλέπετε στο μέλλον.

    Αλλά ναι, ας πει και κανείς που έχει την μοτοσυκλέτα και το έχει κάνει ήδη.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  9. #9
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.284
    Κάτσε να περάσω πρώτα τις 18.000 χλμ....

    Ετσι όπως πάω με βλέπω να χρειάζομαι καμμιά δεκαριά χρόνια ακόμα.....

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	HPIM1086.jpg 
Προβολές:	328 
Μέγεθος:	98,9 KB 
ID:	406129
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billy84
    Εγγραφή
    28/05/2017
    Μηνύματα
    4.031
    Μηχανάκι που κοστίζει το φθηνότερο (μεταχειρισμένο) στο car 10.000 ευρώ, το ανοίγετε μόνοι σας λόγω οικονομικής στενότητας του ιδιοκτήτη?

    ''Ας με λένε Βοϊβοντίνα και ας ψοφώ στην πείνα'' λέει μια σοφή λαϊκή ρήση...

    Για μένα επιτυχία είναι που βρήκατε μόνο τόσες βαλβίδες εκτος σε τέτοιο μοτέρ.Ευτυχώς ο οδηγός είναι ήπιος (και ίσως τυχερός)!
    Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE

  11. #11
    Ξέρεις από βέσπα;;; Το avatar του/της lookylook
    Εγγραφή
    01/06/2015
    Μηνύματα
    117
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Πιθανόν, κάναν το πάτημα οι βαλβίδες σαν στρώσιμο, για αυτό και οι τιμές που μετράς. Στρωθήκαν δλδ οι επιφάνεις που ακουμπάνε η μία στην άλλη και πατήσανε λίγο. Και τέλος, δεν θα ξαναγίνει, τουλάχιστον όχι σε αυτά τα χιλιόμετρα. Άπαξ, που λέμε.

    Ρυθμίστε και βλέπετε στο μέλλον.

    Αλλά ναι, ας πει και κανείς που έχει την μοτοσυκλέτα και το έχει κάνει ήδη.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    Δεν τιθεται θεμα ακριβειας... Το βυθισμα που κερδιζεις ειναι αμελητεο και χανεις τοσο πολυ απο αλλου απο θεμα χρονισμου που δεν εχει νοημα καν να το σκεφτεσαι... Και ναι, το διακενο που ειδες δεν ειναι κατι περιεργο, συνηθως καθεται η εδρα και το διακενο μικραινει κατα συνεπεια αυτου. Και αυτες οι μεγαλες αποκλισεις συμβαινουν οταν ο κινητηρας ειναι σχετικα καινουριος, που ολα ακομα καθονται... Πολλοι εχουν καταληξει με φθορα σε εκκεντροφορους επειδη αρχισε να τριβεται το καπελωτο πανω στον εκκεντροφορο... Δεν εχει νοημα να μετρησεις με ακριβεια 0.01χιλ, παρε απλα τα αντιστοιχα σιμακια και ρυθμισε αναλογως ωστε να εισαι εντος οριων (και κατα προτίμηση προς το πανω οριο)
    Οπότε παιδιά για να καταλάβω μια καλή επιλογή είναι μιας και θα μπουν καπελότα στις δυο βαλβίδες εισαγωγής, να μπουν και στις υπόλοιπες μιας ΚΑΙ ΟΛΕΣ οι άλλες είναι ακριβώς στα κάτω όρια. 'Έτσι και αλλιώς η δουλειά ίδια είναι. Το κόστος των καπελότων θα προστεθεί. Έτσι μέχρι στα 60000 θα έχει το παιδί το κεφάλι του ήσυχο (σχετικά). Ίσως λίγο υπερβολικό αλλά ξενιάζεις και επιπλέον σε γλυτώνει και από ένα κόστος αν χρειαστεί ας πούμε ξανά προσθήκη πχ στα 40000 που θέλει φτου και από την αρχή άνοιγμα και εργατικά.

  12. #12
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Το τι θα κανεις ειναι καθαρα θεμα δικης σου προσεγγισης... Οι βαλβιδες λογω των εδρων που με το κοπανιμα καθονται καλυτερα στις φωλιες τους εχουν την ταση να μικραινουν τα διακενα. Το καλυτερο θα ηταν να πατε λοιπον στα πανω ακρα των διακενων αλλα να μην αφησετε τον επομενο ελεγχο... Διοτι αν αρχισει να τριβεται πανω στον εκκεντροφορο το καπελωτο θα εχετε αλλα θεματα. Αν δε, παθει και η γεφυρα ζημια τρεχα γυρευε. Προσοχη στο δεσιμο να ξαναμπουν οι εκκεντροφοροι σωστα και καλα χιλιομετρα

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.315
    Και ροποκλειδο της προκοπής
    Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές

  14. #14
    Ξέρεις από βέσπα;;; Το avatar του/της lookylook
    Εγγραφή
    01/06/2015
    Μηνύματα
    117
    Τέλος καλό όλα καλά..Τελικά βρήκα φιλερ που μετρά από 0.02, έως 0.10 και έχει 0.6 0.7 0.8 0.9 Οι βαλβίδες ήταν στο 0.08. Βρήκαμε καπελότα 0.05 μικρότερα και έτσι πήγαν στο 0,13 που είναι εντός του 0,10-0,15 Με την ευκαιρία να δώσω και ορισμένες πληροφορίες. Τα καπελότα είναι 10mm όπως και στα 990 και 950. Η KTM αυτά που βγάζει είναι με βήμα 0,05 Αν κάποιος θέλει με μικρότερο βήμα 0.025 για να παίξει πιο όμορφα τότε πρέπει να πάει σε after. Εδώ θα μπορούσε να γίνει παραγγελία για μερακλήδες Αν κάποιος γνωρίζει κάποιο ελληνικό κατάστημα που θα μπορούμε να παίρνουμε καπελότα κατά επιλογή και όχι το πακετάκι, θα ήταν χρήσιμο να μας το πει. Επίσης στο 1190 τα μαμά καπελότα στις βαλβίδες εισαγωγής του μπροστά κυλίνδρου ήταν 260. Δεν ξέρω αν είναι όλα τα μαμά το ίδιο, και αν είναι τα ίδια και στον πίσω. Αν κάποιος έχει κάποιο νούμερο ας το δώσει. Και για να ζώσουν και τα φίδια, με αρκετούς που μίλησα τα 1190 "πατάνε" βαλβίδες. Αλλά συνήθως ότι πατήσουν μέχρι τα 30000Km, πάτησαν. Και πάλι ευχαριστώ.

  15. #15
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.773
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lookylook Προβολή μηνύματος
    Τέλος καλό όλα καλά..Τελικά βρήκα φιλερ που μετρά από 0.02, έως 0.10 και έχει 0.6 0.7 0.8 0.9 Οι βαλβίδες ήταν στο 0.08. Βρήκαμε καπελότα 0.05 μικρότερα και έτσι πήγαν στο 0,13 που είναι εντός του 0,10-0,15 Με την ευκαιρία να δώσω και ορισμένες πληροφορίες. Τα καπελότα είναι 10mm όπως και στα 990 και 950. Η KTM αυτά που βγάζει είναι με βήμα 0,05 Αν κάποιος θέλει με μικρότερο βήμα 0.025 για να παίξει πιο όμορφα τότε πρέπει να πάει σε after. Εδώ θα μπορούσε να γίνει παραγγελία για μερακλήδες Αν κάποιος γνωρίζει κάποιο ελληνικό κατάστημα που θα μπορούμε να παίρνουμε καπελότα κατά επιλογή και όχι το πακετάκι, θα ήταν χρήσιμο να μας το πει. Επίσης στο 1190 τα μαμά καπελότα στις βαλβίδες εισαγωγής του μπροστά κυλίνδρου ήταν 260. Δεν ξέρω αν είναι όλα τα μαμά το ίδιο, και αν είναι τα ίδια και στον πίσω. Αν κάποιος έχει κάποιο νούμερο ας το δώσει. Και για να ζώσουν και τα φίδια, με αρκετούς που μίλησα τα 1190 "πατάνε" βαλβίδες. Αλλά συνήθως ότι πατήσουν μέχρι τα 30000Km, πάτησαν. Και πάλι ευχαριστώ.
    αυτο μεχρι τα 30000χλμ παιζει πολυ στα 2κ της κτμ
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

Παρόμοια θέματα

  1. Ειναι βαλβιδες? Ειναι φυσιολογικο? (Hornet 600)
    από RαNd στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 14/12/2006, 08:29
  2. Ερωτηση για Βαλβιδες
    από X_NR750 στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2006, 11:39
  3. Βαλβίδες
    από eXJey στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 30/07/2006, 12:02
  4. Ποιος ρυθμισε αναποδα τις βαλβιδες;;;
    από geoJ στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 16/09/2005, 21:08
  5. Βαλβίδες...
    από new_kid_in_town στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 05/02/2004, 15:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF