Παιδιά καλησπέρα
Πριν από λίγες μέρες με κάλεσε ένας φίλος να τον βοηθήσω στην συντήρηση του 1190 adventure που έχει. Είναι μοντέλο του 14' και έχει 26000 από τα οποία τα 24000 έχουν γίνει σε ταξίδια. όμορφα δουλεμένο, άψογα συντηρημένο, λάδια μόνο Motorex (κάθε 6.000) και γενικά πολύ σωστός ιδιοκτήτης. Λόγω οικονομικής στενότητας είπαμε να κάνουμε ότι λέει το manual μόνοι μας. Αφού αλλάξαμε τα πάντα από υγρά, και βγάλαμε και το φιλτροκούτι (DNA φίλτρο) και φτάσαμε στο να αλλάξουμε μπουζί, λέμε δεν κοιτάμε και βαλβίδες πριν αλλάξουμε λάδια? Η αλήθεια είναι πως περίμενα να είναι μια τυπική διαδικασία μιας και μιλάμε για καινούργιο μηχανάκι. Λοιπόν πίσω κύλινδρος όλα καλά στα κάτω όρια,(0,10 εισαγωγής 0,25 εξαγωγής), μπροστά κύλινδρος, οι βαλβίδες εξαγωγής στα κάτω όρια (0,25) αλλά στις εισαγωγής το 0,10 ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΝΕ. Μπαίνει πολύ άνετα το φιλεράκι 0,05 αλλά το 0,10 με τη καμία. Και όχι μόνο στο ανώτερο νεκρό σημείο, αλλά πουθενά.. Και σκέφτομαι..Με λίγα λόγια οι βαλβίδες έχουν κλείσει. Επειδή το 0.05 μπαίνει πολύ άνετα παραγγείλαμε φίλερ με βήμα 0,01 να δούμε πόσο κάτω από το 0,10 είναι.. Αλλά ρε παιδιά τι συμβαίνει? Μπορεί να έφαγε έδρες? Είναι δυνατόν σε αυτά τα χιλιόμετρα? Μπορεί να έφαγε βαλβίδες? Και κάτι που έχει ενδιαφέρον είναι πως ΑΥΤΌ ΣΥΜΒΑΊΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΒΑΛΒΊΔΕΣ. Να πω το έπαθε η μια να το καταλάβω. Αλλά και οι δύο? Ευχαριστώ εκ των προτέρων