Ως κατοχος ΤΑ650 εδω και πολλα χρονια θα σου πω τα εξης
Οπως ειπε και Λευκαδιος παραπανω η μονη κοστοβορα ζημια που μπορει να εχει καποιο μεταχειρισμενο ειναι η υπερβολικη φθορα στο καρε του αξονα Και αυτο οφειλεται συνηθως απο υπερβολικα και για πολλες χιλ χλμ τεντωμενη αλυσιδα Για να ελεγθει αυτο το σημειο πρεπει απαραιτητα να βγει το εμπρος γραναζι κινησης ΜΗΝ αγορασεις καποιο χωρις να γινει αυτος ο ελεγχος
Κατα αλλα
Ενα καλορυθμισμενο ΤΑ καιει περιπου 6-6.5 λτ/100 χλμ σε ολες τις συνθηκες (πολη, ταξιδι, χωμα) εκτος μονο οταν ταξιδευεις με πανω απο 120-130 χλμ οποτε ναι ρουφαει την βενζινη οπως ο Ορεστης Μακρης το κρασι

Η πισω αναρτηση αν δεν ειναι ιδιαιτερα καταπονημενη ειναι ΟΚ για τον χαρακτηρα της μηχανης (και σχετικα ποιοτικη) Η μπροστα ομως ειναι γτπ Αν ο προηγουμενος δεν εχει αλλαξει τα ελατηρια προσθεσε ενα επιπλεον εξοδο περι των 120-140 (+εργασια) για ελατηρια λαδια Μπορεις ομως και προσωρινα να προφορτισεις τα μαμα ελατηρια βαζοντας αποστατες και απλα να αλλαξεις το απαραδεκτα ψιλο 5αρι λαδι που βαζει η χοντα με αλλο 10αρι ή ακομα και 15αρι
Τα φρενα του ειναι ικανοποιητικα για την χρηση που προοριζεται η μηχανη (χαλαρο ταξιδι,πολη, light χωμα) Eιδικα το πισω ειναι πολυ καλο
Οσον αφορα το κοστος αναλωσιμων το μονο (απαραδεκτα) ακριβο ειναι το φιλτρο αερα Αλλα και εκει μπορεις να βαλεις ειτε φτηνο after market ειτε Κ&Ν που δεν το αλλαζεις ποτε, ειτε τελος να κανεις πατεντα οπως εγω και να μετατρεψεις το μαμα χαρτινο σε σφουγγαρενιο με κοστος περι τα 10 ευρω
Η σελα του ειναι υπερ ανετη για ενα ή δυο ατομα και το μονο που δεν ξερω ειναι αν θα κουμπωσεις σωστα λογω του υψους σου Εγω με 1,80 υψος ειχα ενα θεματακι και κουραζονταν τα γονατα μετα απο κανα 2ωρο λογω μικρης γωνιας
Η μαμα ζελατινα στελνει τον αερα στο στηθος και με μια μεγαλυτερη μπορει μεν ενδεχομενως να φευγει πανω απο το κρανος αλλα μπορει επισης να προκαλουνται και πολλοι στροβιλισμοι
Οτι αλλο θελεις για το ΤΑ ρωτα