Σελίδα 6 από 9 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 121

Θέμα: Transalp 650 ή Citycom?

  1. #76
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Αν το καρέ του άξονα είναι οκ και αν βρεις κάποιο σε αξιοπρεπή κατάσταση, θα πάρεις μια μηχανή 15 ετών και θα την κρατήσεις αλλά τόσα αν δεν την σκίσεις στα κόκκινα. Με αλλαγή λαδιών κάθε 6.000 κμ αυτό το μοτέρ δεν πεθαίνει ποτέ ( σα την Ελλάδα ένα πράμα).

    Για μένα xlv 650 δαγκωτό !

  2. #77
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.452
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Όχι, δεν είμαι σίγουρος.
    Πριν κάνα χρόνο μου το είχε πει ένας ασφαλιστής.
    Πρόσφατα ανανεώθηκε το ετήσιο συμβόλαιο με ασφάλεια ολικής κλοπής που έχω για τη δική μου μοτοσυκλέτα (700 κυβικών). Δεν έχω ακούσει να αλλάζει κάτι για νέα συμβόλαια, αλλά δεν είμαι βέβαιος.

    Ως προς τα Transalp, υπάρχουν δύο κατηγορίες κατόχων. Εκείνοι που δεν τα αλλάζουν με τίποτα, διότι δε σπάνε, δε χαλάνε και κάνουν τίμια τη δουλειά τους και οι άλλοι που τα άλλαξαν, διότι είναι μεν καλά, αλλά οι επιδόσεις τους δεν τους προσέφεραν τις συγκινήσεις που ήθελαν. Οι τελευταίοι ίσως προτιμούν κάτι γρήγορο κι ας τρέχουν στα συνεργεία κάθε Τρίτη.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  3. #78
    Μέλος Το avatar του/της GeorgeSD
    Εγγραφή
    24/04/2019
    Μηνύματα
    41
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από konkost Προβολή μηνύματος
    Ως κατοχος ΤΑ650 εδω και πολλα χρονια θα σου πω τα εξης
    Οπως ειπε και Λευκαδιος παραπανω η μονη κοστοβορα ζημια που μπορει να εχει καποιο μεταχειρισμενο ειναι η υπερβολικη φθορα στο καρε του αξονα Και αυτο οφειλεται συνηθως απο υπερβολικα και για πολλες χιλ χλμ τεντωμενη αλυσιδα Για να ελεγθει αυτο το σημειο πρεπει απαραιτητα να βγει το εμπρος γραναζι κινησης ΜΗΝ αγορασεις καποιο χωρις να γινει αυτος ο ελεγχος
    Κατα αλλα
    Ενα καλορυθμισμενο ΤΑ καιει περιπου 6-6.5 λτ/100 χλμ σε ολες τις συνθηκες (πολη, ταξιδι, χωμα) εκτος μονο οταν ταξιδευεις με πανω απο 120-130 χλμ οποτε ναι ρουφαει την βενζινη οπως ο Ορεστης Μακρης το κρασι
    Η πισω αναρτηση αν δεν ειναι ιδιαιτερα καταπονημενη ειναι ΟΚ για τον χαρακτηρα της μηχανης (και σχετικα ποιοτικη) Η μπροστα ομως ειναι γτπ Αν ο προηγουμενος δεν εχει αλλαξει τα ελατηρια προσθεσε ενα επιπλεον εξοδο περι των 120-140 (+εργασια) για ελατηρια λαδια Μπορεις ομως και προσωρινα να προφορτισεις τα μαμα ελατηρια βαζοντας αποστατες και απλα να αλλαξεις το απαραδεκτα ψιλο 5αρι λαδι που βαζει η χοντα με αλλο 10αρι ή ακομα και 15αρι
    Τα φρενα του ειναι ικανοποιητικα για την χρηση που προοριζεται η μηχανη (χαλαρο ταξιδι,πολη, light χωμα) Eιδικα το πισω ειναι πολυ καλο
    Οσον αφορα το κοστος αναλωσιμων το μονο (απαραδεκτα) ακριβο ειναι το φιλτρο αερα Αλλα και εκει μπορεις να βαλεις ειτε φτηνο after market ειτε Κ&Ν που δεν το αλλαζεις ποτε, ειτε τελος να κανεις πατεντα οπως εγω και να μετατρεψεις το μαμα χαρτινο σε σφουγγαρενιο με κοστος περι τα 10 ευρω
    Η σελα του ειναι υπερ ανετη για ενα ή δυο ατομα και το μονο που δεν ξερω ειναι αν θα κουμπωσεις σωστα λογω του υψους σου Εγω με 1,80 υψος ειχα ενα θεματακι και κουραζονταν τα γονατα μετα απο κανα 2ωρο λογω μικρης γωνιας
    Η μαμα ζελατινα στελνει τον αερα στο στηθος και με μια μεγαλυτερη μπορει μεν ενδεχομενως να φευγει πανω απο το κρανος αλλα μπορει επισης να προκαλουνται και πολλοι στροβιλισμοι

    Οτι αλλο θελεις για το ΤΑ ρωτα
    Πολύ κατατοπιστικός φίλε μου! Σ ευχαριστώ πάρα πολύ! Για να είμαι ειλικρινής μάλλον με βλέπω για το μπλε βαμενο της αγγελίας που ποσταρα πιο πάνω.

  4. #79
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    εχεις παθει εναν μικρο ερωτα με το ΤΑ οποτε μαλλον δεν εχει νοημα να το σκεφτεσαι και πολυ....βρες ενα χωρις σημαντικα προβληματα και χτυπα το, αφου ξερεις τι θες θα το καταχαρεις!

  5. #80
    Μέλος Το avatar του/της GeorgeSD
    Εγγραφή
    24/04/2019
    Μηνύματα
    41
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    εχεις παθει εναν μικρο ερωτα με το ΤΑ οποτε μαλλον δεν εχει νοημα να το σκεφτεσαι και πολυ....βρες ενα χωρις σημαντικα προβληματα και χτυπα το, αφου ξερεις τι θες θα το καταχαρεις!
    χαχαχαχα
    Η αλήθεια είναι ότι με εξυπηρετεί ακριβώς σε ολα οσα ενδιαφέρομαι. Μου μένει η απορία πλέον 600 ή 650? Ποια η διαφορά?

  6. #81
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GeorgeSD Προβολή μηνύματος
    χαχαχαχα
    Η αλήθεια είναι ότι με εξυπηρετεί ακριβώς σε ολα οσα ενδιαφέρομαι. Μου μένει η απορία πλέον 600 ή 650? Ποια η διαφορά?
    στα τρανσαλπ νομιζω η ιστορια ειναι λιγο περιεργη...οσο πιο πισω πας τοσο πιο καλα ηταν τα μοντελα...επισης τα πρωτα του 80 ηταν τα πιο ελαφρια και τα πιο δυνατα...

    αλλα στην περιπτωση σου νομιζω οτι πρεπει να βρεις αυτο που απλα εχει τα λιγοτερα προβληματα...λογικα το τελευταιο 650 θα ειναι αυτο που πιθανοτατα να βρεις στην καλυτερη κατασταση

  7. #82
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    στα τρανσαλπ νομιζω η ιστορια ειναι λιγο περιεργη...οσο πιο πισω πας τοσο πιο καλα ηταν τα μοντελα...επισης τα πρωτα του 80 ηταν τα πιο ελαφρια και τα πιο δυνατα...

    αλλα στην περιπτωση σου νομιζω οτι πρεπει να βρεις αυτο που απλα εχει τα λιγοτερα προβληματα...λογικα το τελευταιο 650 θα ειναι αυτο που πιθανοτατα να βρεις στην καλυτερη κατασταση
    Όχι δεν ισχύει στα τρανσάλπ αυτό. To 650 είναι καλύτερο από τα 600, πιο άνετο, πιο καλό αμορτισέρ, πιο καλή προστασία από τον αέρα, πιο καλές επιδόσεις, πιο καλά φρένα και δεν υστερεί στην αξιοπιστία καθόλου. Μόνο στο χώμα ίσως τα πρώτα 600 να ήταν καλύτερα γιατί ήταν πιο ελαφριά και είχαν πιο χωμάτινη θέση οδήγησης.

    Αυτό που λες ισχύει κυρίως στα bmw, και στα Άφρικα, το 650 ήταν πολύ καλύτερο από τα 750.

  8. #83
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Όχι δεν ισχύει στα τρανσάλπ αυτό. To 650 είναι καλύτερο από τα 600, πιο άνετο, πιο καλό αμορτισέρ, πιο καλή προστασία από τον αέρα, πιο καλές επιδόσεις, πιο καλά φρένα και δεν υστερεί στην αξιοπιστία καθόλου. Μόνο στο χώμα ίσως τα πρώτα 600 να ήταν καλύτερα γιατί ήταν πιο ελαφριά και είχαν πιο χωμάτινη θέση οδήγησης.

    Αυτό που λες ισχύει κυρίως στα bmw, και στα Άφρικα, το 650 ήταν πολύ καλύτερο από τα 750.

    μαλλον το μπερδεψα με το αφρικα τοτε
    για ποια μπεμβε λες?τα μονοκυλιδρα?

  9. #84
    Με 3.000 βρίσκεις ΤΑ650 του 2007 αρστο!!
    με πληρες ιστορικο σερβις,αλλαγμενα αμορτισέρ, Hagon εμπρός πισω.
    πολλα.αα εξτρα,καγκελα,2πλο σταντ .
    Εξατμιση remus,φίλτρα,ζελατινες συναγερμός,κ πολλά αλλα...
    ''Εμείς τις βόλτες τις κάνουμε ταξίδια..!!

  10. #85
    Μέλος Το avatar του/της GeorgeSD
    Εγγραφή
    24/04/2019
    Μηνύματα
    41
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από George_M. Προβολή μηνύματος
    Με 3.000 βρίσκεις ΤΑ650 του 2007 αρστο!!
    με πληρες ιστορικο σερβις,αλλαγμενα αμορτισέρ, Hagon εμπρός πισω.
    πολλα.αα εξτρα,καγκελα,2πλο σταντ .
    Εξατμιση remus,φίλτρα,ζελατινες συναγερμός,κ πολλά αλλα...
    Δεν υπάρχουν τα 3.000

  11. #86
    Καταλαβαινω,αλλα ουτε κ πολλα ΤΑ τόσο σωστα!
    Ενω πολλα των 2.000-2.300 ευκολα θα φτασουν τα 2.800 αν θες να ειναι αψογα..
    ''Εμείς τις βόλτες τις κάνουμε ταξίδια..!!

  12. #87
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/05/2017
    Μηνύματα
    126
    Transalp 650 vs ποιου?
    Ελεος ρε παιδια κανενα μετρο το σκουτερ της sym ειναι ΜΗΔΕΝ σε σχεση με το πολυεργαλειο της honda.
    Με 1700 βρισκεις transalp 650 ε οκ θα εχει κανα πλαστικο σπασμενο αλλα ποιος νοιαζετε.
    Το transalp οτι και να εχει το μαζευεις σιγα σιγα με μια ροδα να ειναι θα κανει την δουλεια του το σκουτερ ομως οχι θελει χρηματα αμεσα.
    Το μονο κακο που εχει το transalp ειναι οτι σου καιει το ποδι το δεξι με βερμουδα στην κινηση δεν παλευετε.
    Τελευταία τροποποίηση από Andreasnemea; 26/04/2019 στις 18:01.

  13. #88
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/03/2018
    Μηνύματα
    298
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Andreasnemea Προβολή μηνύματος
    Transalp 650 vs ποιου?
    Ελεος ρε παιδια κανενα μετρο το σκουτερ της sym ειναι ΜΗΔΕΝ σε σχεση με το πολυεργαλειο της honda.
    Με 1700 βρισκεις transalp 650 ε οκ θα εχει κανα πλαστικο σπασμενο αλλα ποιος νοιαζετε.
    Το transalp οτι και να εχει το μαζευεις σιγα σιγα με μια ροδα να ειναι θα κανει την δουλεια του το σκουτερ ομως οχι θελει χρηματα αμεσα.
    Το μονο κακο που εχει το transalp ειναι οτι σου καιει το ποδι το δεξι με βερμουδα στην κινηση δεν παλευετε.
    Βερμούδα σαγιονάρες σκούτερ, εμείς με τα ονοφ δεν τα γουστάρουμε αυτά χαχα

  14. #89
    Μέλος Το avatar του/της GeorgeSD
    Εγγραφή
    24/04/2019
    Μηνύματα
    41
    χαχαχχαα.
    Η σύγκριση ήταν επειδή οι περισσότεροι που βλέπω το γυρνάνε σε scooter και είπα να δω τι παίζει. Για transalp κατέληξα. Είμαι μεταξύ του μπλε βαμμένο της αγγελίας και ενός ασημί που βρήκα στο Facebook.

    Και με τον καιρό σιγά σιγά θα κάνω και τα μαζεματα που χρειάζεται και θα γίνει κούκλα απ όλες τις απόψεις.

  15. #90
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.561
    δεν ξερω αν θα έπερνα citycom αλλα σιγουρα ΔΕΝ θα έπερνα ΤΑ.

Σελίδα 6 από 9 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Transalp 650
    από dep στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2008, 10:17
  2. TRANSALP 650 KAWASAKI z750
    από dep στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 24/10/2007, 21:32
  3. manual transalp 650???
    από petridist στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 21/04/2004, 12:16
  4. Χαμηλώνει το Transalp (650 '03)
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 18/01/2004, 07:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF