Σελίδα 7 από 9 ΠρώτοΠρώτο ... 23456789 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 121

Θέμα: Transalp 650 ή Citycom?

  1. #91
    Μέλος Το avatar του/της GeorgeSD
    Εγγραφή
    24/04/2019
    Μηνύματα
    41
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    δεν ξερω αν θα έπερνα citycom αλλα σιγουρα ΔΕΝ θα έπερνα ΤΑ.
    γιατί;

  2. #92
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.561
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GeorgeSD Προβολή μηνύματος
    γιατί;
    πολύ παλιο και ζητανε πολλα λεφτα. πλέον οι καταναλώσεις του ειναι μεγάλες και δεν προσφέρει κάτι άλλο πλεον του οτι ειναι μηχανη που παει και παραπέρα σε σχεση με ενα σκουτερ. εκτος απο τα μεγάλα ταξιδια το citycom ειναι καλύτερο παντου. μονο μειον η αξιοπιστία του αλλα κλάιν ποσα χρονια θα το κρατήσεις.

  3. #93
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/05/2017
    Μηνύματα
    126
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    πολύ παλιο και ζητανε πολλα λεφτα. πλέον οι καταναλώσεις του ειναι μεγάλες και δεν προσφέρει κάτι άλλο πλεον του οτι ειναι μηχανη που παει και παραπέρα σε σχεση με ενα σκουτερ. εκτος απο τα μεγάλα ταξιδια το citycom ειναι καλύτερο παντου. μονο μειον η αξιοπιστία του αλλα κλάιν ποσα χρονια θα το κρατήσεις.
    Αν ειναι πολλα λεφτα τα 1.700 η τα 2.000 για μηχανη οκ παω πασο
    Οσον αφορα την καταναλωση τα 6/100 μεχρι τα 120 τουλαχιστον δεν τα βλεπω πολλα το σκουτερ ποσο καιει με 120 χιλιομετρα την ωρα 5/100?Ποια ειναι η μεγαλη διαφορα στην καταναλωση?Δεν την βλεπω πουθενα.

    Το οτι το σκουτερ ειναι καλυτερο παντου εκτος απο αξιοπιστια η μακρινα ταξιδια που το βλεπεις?
    Ανεβαινει ποιο ευκολα πεζοδρομια?
    Παει χωματοδρομο?
    Στριβει ποιο καλα?
    Φορτωνετε ποιο καλα?
    Το παντου δεν το βλεπω ουτε για πλακα τεσπα!
    Τελευταία τροποποίηση από Andreasnemea; 27/04/2019 στις 15:13.

  4. #94
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.061
    Μαζι σου, αλλανα εχεις κατανου οτι 6 στα 100 θα δεις σε τρανσαλπ σε καλη κατασταση. Το τρανσαλπ των 1300 ευρω, που θα εχει μπολικα χιλιομετρα, θα καιει κ μισο λιτρο λαδι ανα 1000 χλμ , και θα ειναι καπως παρατημενο σε συντηρηση, ενδεχεται να καιει κ παραπανω.

    Σημαντικο, για οποιον και αν το αποφασισει για τρανσαλπ. Τρανσαλπ κ Αφρικα Τουιν, εχουν παρουσιασει μια ευπαθεια, στον αξονα του γραναζιου κινησης, κ συγκεκριμενα τρωνε το καρε, που εμπλεκει το γραναζι κινησης της αλυσιδας.

    Η σωστη επιδιορθωση, απαιτει κατεβασμα μοτερ, πληρες ανοιγμα, και αντικατασταση αξονα, πραγμα δαπανηρο και σε εργατωρες και στο ανταλλακτικο. Ο ελληναρας κατοχος κ συνεργειας, συχνα εδωσε λυση με ηλεκτροκοληση το γραναζι στον αξονα. Κι οταν ερθει η ωρα, ο νεος ιδιοκτητης να αλλαξει γραναζι, του σκαει η κιντερ εκπληξη σαν βγαλει το καπακι...

    Εσυ οταν θα πας να δεις καποιο, εχε το νου σου να τσεκαρεις, ειτε για ηλεκτροκοληση στο γραναζι ειτε για αξονα με τα δοντια υπο εξαφανιση.

    Για να το δεις, το καπακι του γραναζιου χρειαζεται να βγει, τεσσερις βιδες 8mm κεφαλι υποθεση.
    Τελευταία τροποποίηση από telegonos; 27/04/2019 στις 15:29.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  5. #95
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Σιγά μην καίει μόνο 6/100 το ΤΑ. Ίσως γύρω στα 50χλμ/ώρα.
    Life begins at 45°.

  6. #96
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.561
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Andreasnemea Προβολή μηνύματος
    Αν ειναι πολλα λεφτα τα 1.700 η τα 2.000 για μηχανη οκ παω πασο
    Οσον αφορα την καταναλωση τα 6/100 μεχρι τα 120 τουλαχιστον δεν τα βλεπω πολλα το σκουτερ ποσο καιει με 120 χιλιομετρα την ωρα 5/100?Ποια ειναι η μεγαλη διαφορα στην καταναλωση?Δεν την βλεπω πουθενα.

    Το οτι το σκουτερ ειναι καλυτερο παντου εκτος απο αξιοπιστια η μακρινα ταξιδια που το βλεπεις?
    Ανεβαινει ποιο ευκολα πεζοδρομια?
    Παει χωματοδρομο?
    Στριβει ποιο καλα?
    Φορτωνετε ποιο καλα?
    Το παντου δεν το βλεπω ουτε για πλακα τεσπα!
    1700ε για μηχανή 15 χρονών που θέλει λαστιχα/αλυσιδογράναζα 99%.
    εκει που το ΤΑ θα καίει 6 το σκουτερ θα καίει 4. τα υπολοιπα που λες ενδιαφέρουν ελαχιστους. στο φορτωμα το ΤΑ έχει δυνατότητα να φτασει περισσοτερα λιτρα χωρο με πλαινές. χωρις αυτες χάνει.

  7. #97
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της konkost
    Εγγραφή
    08/05/2009
    Μηνύματα
    114
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Μαζι σου, αλλανα εχεις κατανου οτι 6 στα 100 θα δεις σε τρανσαλπ σε καλη κατασταση. Το τρανσαλπ των 1300 ευρω, που θα εχει μπολικα χιλιομετρα, θα καιει κ μισο λιτρο λαδι ανα 1000 χλμ , και θα ειναι καπως παρατημενο σε συντηρηση, ενδεχεται να καιει κ παραπανω.

    Σημαντικο, για οποιον και αν το αποφασισει για τρανσαλπ. Τρανσαλπ κ Αφρικα Τουιν, εχουν παρουσιασει μια ευπαθεια, στον αξονα του γραναζιου κινησης, κ συγκεκριμενα τρωνε το καρε, που εμπλεκει το γραναζι κινησης της αλυσιδας.

    Η σωστη επιδιορθωση, απαιτει κατεβασμα μοτερ, πληρες ανοιγμα, και αντικατασταση αξονα, πραγμα δαπανηρο και σε εργατωρες και στο ανταλλακτικο. Ο ελληναρας κατοχος κ συνεργειας, συχνα εδωσε λυση με ηλεκτροκοληση το γραναζι στον αξονα. Κι οταν ερθει η ωρα, ο νεος ιδιοκτητης να αλλαξει γραναζι, του σκαει η κιντερ εκπληξη σαν βγαλει το καπακι...

    Εσυ οταν θα πας να δεις καποιο, εχε το νου σου να τσεκαρεις, ειτε για ηλεκτροκοληση στο γραναζι ειτε για αξονα με τα δοντια υπο εξαφανιση.

    Για να το δεις, το καπακι του γραναζιου χρειαζεται να βγει, τεσσερις βιδες 8mm κεφαλι υποθεση.
    Σωστα! Ο συγκεκριμενος V της χοντα τσιμπαει και λαδι οταν ζοριστει Απο ελαχιστο οταν ειναι καινουριος εως πολυ οταν ειναι φορτωμενος με πολαααα χλμ Αλλα αυτο συνηθως δεν ειναι προβλημα Ειδικα για καποιον που δεν θα τον φτανει στα ορια του

    Για το καρε του αξονα το εγραψα και εγω παραπανω αλλα δεν ειναι λογω ευπαθειας του αξονα αλλα λογω ασχετοσυνης των κατοχων που παρατεντωνουν την αλυσιδα Προσφατα ελεγξα τον αξονα στο δικο μου ΤΑ που εχει 145000 χλμ και δεν εχει καθολου φθορα ο αξονας
    Για να τον ελεγξει παντως καποιος δεν αρκει μονο να βγαλει το καπακι (2 8αρες βιδες και οχι 4) αλλα πρεπει να βγει και το γραναζι

  8. #98
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    Εμεις του τα ειπαμε του παλικαριου αυτος επιμενει να παρει Τ.Α..καλη του τυχη( στο πορτοφολι του..)
    Κανε το καλο..ριξτο στο γυαλο...that's the law..

  9. #99
    Λάθος zopas
    Μόνο εσύ του είπες τόσο έντονα.

    Όλοι οι υπόλοιποι του είπαν αυτό που πραγματικά είναι αυτό το μηχανάκι.

  10. #100
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leftos
    Εγγραφή
    02/08/2010
    Μηνύματα
    597
    Εγω ξαναλέω επειδή είχα κάτι αντοίστοιχο με τα παραπάνω είναι τι θέλεις να κάνεις.
    Αν σκέφτεσαι να κάνεις 5000 χλμ το χρόνο σε βόλτες ταξιδάκια αντε και καμια δουλίτσα εκεί και το transalp ζημίες δεν θα βγάλει και μια χαρά θα είσαι.
    Αν σκέφτεσαι να πηγαίνεις στην δουλεία σου καθημερινά να κάνεις 10000 χλμ το χρόνο να μην βρέχεσαι κρυώνεις έχεις χώρο για κράνος μπουφάν το σκούτερ είναι μονόδρομος. Είμαι κατά βέβαια στο citycom εγω δεν βολέυτηκα πότε επάνω του στο sym gts κούμπωσα απο την αρχή. Το σκούτερ είναι ακριβό στα σερβις αν ακολουθείς το πρόγραμμα της αντιπροσωπείας σε ιμάντα και βαριατόρ.
    LIVE FREEEEE!!!!!

  11. #101
    Μέλος Το avatar του/της GeorgeSD
    Εγγραφή
    24/04/2019
    Μηνύματα
    41
    Εν τέλη παίδες, μόλις σήμερα πήρα ένα 650 του 2003! Χρώματος ασημί. Θα το βάλω και avatar σε λίγο καιρό.
    Και τώρα ότι βρέξει ας κατεβάσει! αχαχαχαχ Πάντως τα scooter δε μου αρέσουν καθόλου.. Είναι για μεγάλους σε ηλικία που βαριούνται να οδηγούν νομίζω.. Εμένα μ αρέσει να την καρφώνω την ταχύτητα και να ελέγχω αλλιώς τη μηχανή.

  12. #102
    270° firing order Το avatar του/της katsar
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.661
    Ωραίος,καλές βόλτες.
    when life gets complicated... i ride.

  13. #103
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
    Εγγραφή
    03/02/2017
    Μηνύματα
    3.878
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GeorgeSD Προβολή μηνύματος
    Εν τέλη παίδες, μόλις σήμερα πήρα ένα 650 του 2003! Χρώματος ασημί. Θα το βάλω και avatar σε λίγο καιρό.
    Και τώρα ότι βρέξει ας κατεβάσει! αχαχαχαχ Πάντως τα scooter δε μου αρέσουν καθόλου.. Είναι για μεγάλους σε ηλικία που βαριούνται να οδηγούν νομίζω.. Εμένα μ αρέσει να την καρφώνω την ταχύτητα και να ελέγχω αλλιώς τη μηχανή.
    φαινότανε το πράγμα από την αρχήΚαλορίζικο να το χαρείς όσο δε πάει.Πάντα όρθιος
    καθε μερα ...νεα μερα.

  14. #104
    270° firing order Το avatar του/της katsar
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.661
    Εγώ απορώ και με το άλλο,τόσο χάλια μηχανές και παρόλα αυτά κυκλοφορούν τόσες πολλές,αρκετές 20τίας
    when life gets complicated... i ride.

  15. #105
    Μέλος Το avatar του/της GeorgeSD
    Εγγραφή
    24/04/2019
    Μηνύματα
    41
    Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά!!
    Θα σας πω και τις εντυπώσεις μου σε κανα μήνα.
    2/Ιουνίου θα κατέβω Πάτρα ταξιδάκι. Το πρώτο.

Σελίδα 7 από 9 ΠρώτοΠρώτο ... 23456789 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Transalp 650
    από dep στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2008, 10:17
  2. TRANSALP 650 KAWASAKI z750
    από dep στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 24/10/2007, 21:32
  3. manual transalp 650???
    από petridist στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 21/04/2004, 12:16
  4. Χαμηλώνει το Transalp (650 '03)
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 18/01/2004, 07:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF