Και σου ξαναλέω εγώ, νομίζεις!!!!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Και σου ξαναλέω εγώ, νομίζεις!!!!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Οκ παίδες, ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις, τελικά θα καταλήξω σε 2-3 μτχ, θα τυπώσω τα χαρακτηριστικά τους και θα πάω στο τελωνείο να μου βγάλουν κόστος εκτελωνισμού. Μόνο έτσι μπορώ να ξέρω καθώς είναι διάφοροι οι παράγοντες που παίζουν ρόλο και δεν υπάρχουν και πουθενά δημοσιευμένοι (ή τουλάχιστον δεν μπορούμε να τους βρούμε εμείς!).
Όταν καταλήξει κάπου η υπόθεση θα ποστάρω αποτελέσματα.![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από stako
Καλημέρα σε όλους,
Περίπου πόσο πάει ο εκτελωνισμός για ένα 1800 αυτοκίνητο? Έχει σχέση με την παλαιότητα?
Ο υπολογισμός του τέλους ταξινόμησης δίνεται από τον εξής τύπο:
((Τιμή χονδρικής – Έκπτωση Λόγω Φθοράς + 600€ )*Ποσοστό τέλους ταξινόμησης
Επεξήγηση του τύπου
-Τιμή χονδρικής : Το ποσό αυτό θα το πληροφορηθείς από τους πίνακες που έχουν στη διάθεσή τους οι τελωνειακές αρχές.
-Έκπτωση Λόγω Φθοράς : Το ποσοστό αυτό υπολογίζεται με βάση την παλαιότητα του αυτοκινήτου.
-600€ : Είναι ένα πάγιο τέλος υπέρ των διαφόρων τελωνειακών αρχών και υπηρεσιών.
-Ποσοστό τέλους ταξινόμησης : Το ποσοστό αυτό υπολογίζεται με βάση την χωρητικότητα του κινητήρα σε κυβικά εκατοστά.
Ελπίζω να σε βοήθησα
LIBYKOS
Sorry για το προηγούμενο ελλειπές topic!!!!!
Τους πίνακες με τις ελαφρύνσεις λόγω παλαιότητας κλπ θα τους βρείς
εδώ
LIBYKOS
Σωστό , υπάρχει κατηγοριοποίηση ανάλογα με ποιές προδιαγραφές συμμορφώνεται κάθε όχημα, Euro 1, Euro2, Euro 3, Euro 4.Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
παίζει κάτι με τους ρύπους...όσο λιγότερους ρύπους τόσο μεγαλύτερη ελάφρυνση για τον εκτελωνισμό...
Όσο πιό σύγχρονο (Euro 4) τόσο καλύτερα (φτηνότερα).
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Σε ευχαριστώ, κατέβασα 2 έντυπα που από ότι φαίνεται περιγράφουν την διαδικασία υπολογισμού του κόστους εκτελωνισμού, μόλις βγάλω άκρη θα ποστάρω.Αρχικά δημιουργήθηκε από LIBYKOS
Sorry για το προηγούμενο ελλειπές topic!!!!!
Τους πίνακες με τις ελαφρύνσεις λόγω παλαιότητας κλπ θα τους βρείς
εδώ![]()
Χρησιμοποιώντας τον τύπο που έδωσε ο LIBYKOS και τα στοιχεία στους πίνακες από τα έντυπα που κατέβασα προκύπτει ένα κόστος εκτελωνισμού για αυτοκίνητο 3000€ του 1997-8 περίπου 4500€....... Οπότε ΔΕΝ συμφέρει.
Υπολόγισα το κόστος χονδρικής κάπως αυθαίρετα βέβαια στα 15000€ αλλά πιστεύω κάπου εκεί θα είναι.
Αρχικά δημιουργήθηκε από webman
Και σου ξαναλέω εγώ, νομίζεις!!!!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
κοιτα να δεις αδυνατο δεν ειναι (ακομα και ο πρωθυπουργος της Ιταλιας λαδωνεται) αλλα το πληθος των ανθρωπων που πρεπει να λαδωθουν κανει το νουμερο τεραστιο και συνεπως το εν λογω αυτοκινητο πρεπει να αξιζει ενα ακομα πιο εξωφρενικο ποσο,περιπτωση που δεν εχει καμια σχεση μ αυτο που συζηταμε εδω , οποτε δε νομιζω...ξερω.
![]()
![]()
![]()
Εγώ συμφωνώ μαζί σου απλά κοίταξε γύρω σου πού ζούμε! Σε ποιά χώρα, λίγο πολύ ξέρουμε όλοι μας τι γίνεται, και υπάρχουν κι άλλα πολλά που ακόμη δεν τα ξέρει κανείς....
Παράγει πολύ λάδι η Ελλάδα!![]()
![]()
ενα γνωστος μου εφερε αυτοκινητο απο γερμανια...του 2001,2000κε μερσεντες....εκανε 12000 ευρω και πληρωνεις 40% φορο για μεταχειρισμενο μεχρι τριετιας(και μειον 7% για καθε χρονο πριν, πχ 5 ετων 40%-14%)...αυτα απο φορους,μετα ειναι τα εξοδα να πας,να ερθεις και να φερεις το αμαξι...του ηρθε συνολο 15000 περιπου...οποτε πρεπει να βρεις ευκαιρια πραγματικη και συνηθως βρισκεις στα διλιτρα(+/- καποια κυβικα) των γερμανικων εταιρειων....πχ εγω ενδιαφερομαι για κουπε bmw 318 2003 και μετα και την βρισκω περιπου 12000....