Όπως είπε ο Vstrommer71, η συνήθης διαδικασία είναι να ζητείται η απόδειξη αγοράς. Υπάρχουν φυσικά εξαιρέσεις εταιρειών που διεκολύνουν τους πελάτες βάσει σειριακού αριθμού. Η πλειοψηφία όμως απαιτεί απόδειξη, ακόμα κι αν το μοντέλο πρωτοκυκλοφόρησε μερικούς μήνες πριν.
Υπάρχουν καταστήματα που κρατούν ιστορικό σειριακών αριθμών, οπότε εκεί βλέπουν ακριβώς πότε πουλήθηκε, ακόμα κι αν είναι μοντέλο που ήταν στοκ χρόνια στην αποθήκη. Άλλα πάλι καταστήματα εκδίδουν ονομαστικές αποδείξεις, οπότε μπορεί ο αρχικός αγοραστής να αιτηθεί επανεκτύπωση απόδειξης ή έκδοση βεβαίωσης αγοράς, ώστε να στραφεί κατόπιν στην αντιπροσωπεία για την επίκληση της περιορισμένης εγγύησης καλής λειτουργίας. Κοίτα μήπως σε καλύπτει μία από αυτές τις δυνατότητες.
Τέλος, η Dell κάποτε είχε εξαιρετική ποιότητα και διαστημική υποστήριξη. Παραμένη ακόμα καλή, αλλά οι καταναλωτές δεν εκτίμησαν σε μεγάλο ποσοστό την κορυφαία υποστήριξη, που συνοδευόταν από αυξημένη τιμή. Τελικά ακολούθησε την πολιτική της ανταγωνιστικής τιμής, αφού εκεί την ώθησαν οι επιλογές των καταναλωτών.