Σελίδα 35 από 95 ΠρώτοΠρώτο ... 2530313233343536373839404585 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 511 έως 525 από 1424

Θέμα: Ποιο να είναι το επόμενο μηχανάκι μου;

  1. #511
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.571
    ασε τα σαπάκια που κοιτας

    https://www.car.gr/14379198-aprilia-sxv-550-sxv550

  2. #512
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.463
    Έχω απαντήσει κάπου γι'αυτό. Αν το έβγαζαν και με πολιτική συντήρηση, το έπαιρνα.
    Life begins at 45°.

  3. #513
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
    Εγγραφή
    03/02/2017
    Μηνύματα
    3.878
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Έχω απαντήσει κάπου γι'αυτό. Αν το έβγαζαν και με πολιτική συντήρηση, το έπαιρνα.
    Ναι είχες απαντήσει σε εμένα. Χεστα πολιτηκα Ρε Τζορτζ. Βάρα το sxv να καταλάβεις τι σημαίνει πόνος στα χέρια. Θα σου μακρυνουν 5 πόντους.




    Τα χερια
    καθε μερα ...νεα μερα.

  4. #514
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gior-gos
    Εγγραφή
    22/02/2014
    Μηνύματα
    1.263
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    True dat. Γι'αυτό το έθεσα ως όρο, γιατί ναι μεν είχα μηχανάκια με 890+ mm σέλα, αλλά ήταν και 50 κιλά κάτω. Βέβαια, αυτά είναι ελαφρώς πιο χαμηλά, στα ~855mm απ'ό,τι βλέπω, οπότε ίσως εξισορροπείται κάπως. Θα δούμε. Υπάρχει πάντα και το 690 ή το 796.
    Το 950 σμ δεν ειναι ψηλο ρε συ· το χεις ανετα.

    Το γλυκοκοιταζα κι εγω αλλά δειχνει παπακι μ εμενα πανω του

    Επισης - και λογω της πολυ χαμηλης τιμης του - θα χουν φαει πολυ ξεσκισμα..

  5. #515
    270° firing order Το avatar του/της katsar
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.661
    Αυτό πως το βλέπεις; https://www.youtube.com/watch?v=H1GSJZgLpoE
    Dorsoduro 1200
    when life gets complicated... i ride.

  6. #516
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.463
    Too much γι'αυτό που το θέλω. Για την ακρίβεια, τα 1000άρια είναι ήδη too much γι'αυτό που θέλω, αυτό είναι too too much.

    Αλλά γνωστός-άγνωστος μου πρότεινε το Shiver 750. Γνωμούλες;
    Life begins at 45°.

  7. #517
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.452
    Το Dorsoduro 750 είναι πολύ πιο όμορφο από το Shiver. Γενικά είναι από τις πιο ωραίες μοτοσυκλέτες. Αν βρεις και κανένα factory με τα καλά περιφερειακά, ακόμα καλύτερα. Βέβαια έχω ακούσει ότι έχει ακριβή συντήρηση.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  8. #518
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.827
    Το shiver όπως και το dorsoduro, τα 750, προσωπικά τα είχα βρει πολύ μέτρια όταν τα οδήγησα.. δεν είχαν αυτό το στήσιμο που περίμενα από το καθένα και σε προϊδεάζουν με την εμφάνιση τους..

    Το monster και το triple ας πούμε τα θεωρώ κλάσεις ανώτερα από το shiver, όπως και το hypermotard (σε σχέση με το dorsoduro) που πραγματικά το βρήκα εξαιρετικο.

  9. #519
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.463
    Τα ST (της Triumph), όμως, πωλούνται 5 χιλιάρικα και τα Shiver στα μισά. Δεν είναι 2 φορές καλύτερα τα ST, είναι; Από αυτήν την άποψη (ότι είναι τζάμπα δηλαδή), ίσως είναι καλή επιλογή ένα Shiver. Δεν έχει αρκουδόγκαζο, αλλά διαβάζω ότι έχει ροπή παντού και είναι πολύ άνετο τόσο στην πόλη, όσο και σε ταξίδι. Δεν έχω οδηγήσει, βέβαια, απλά διαβάζω.

    Τα Dorso δε μου άρεσαν ποτέ. Πολύ βαριά γι'αυτό που - νομίζουν ότι - είναι.
    Life begins at 45°.

  10. #520
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.497
    Άμα θές κάτι να είναι πολύ άνετο και στη πόλη και σε ταξίδι και να έχει ροπή παντού, δεν κάνεις ένα test ride σε ενα BMW F800st?
    Είναι αξιόλογο μηχανάκι με φοβερά φρένα και παραπάνω απο αρκετά άνετο, παντού...

    Το πρόβλημά του κατ εμέ, είναι οτι είναι τοσο γραμμικό το μοτέρ του που το βαριέσαι σε λιγότερο απο 1 χρόνο.
    Δεν έχει ξέσπασμα πουθενά...

  11. #521
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.463
    Το βασικό του πρόβλημα είναι ότι είναι μπεμβέ. Επίσης, πώς γίνεται ένα ροπάτο μοτέρ να είναι βαρετό; Μάλλον εννοούμε διαφορετικά πράγματα λέγοντας "ροπάτο".

    Αν είναι να αγοράσω premium μηχανάκι, με υψηλό κόστος συντήρησης, θα προτιμήσω KTM ή Ducati. Αλλά το πιθανότερο είναι ότι θα καταλήξω σε κάτι με φυσιολογική συντήρηση, γιατί σκέφτομαι πάντα σοβαρά και ώριμα.
    Life begins at 45°.

  12. #522
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/07/2015
    Μηνύματα
    1.286
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Το βασικό του πρόβλημα είναι ότι είναι μπεμβέ. Επίσης, πώς γίνεται ένα ροπάτο μοτέρ να είναι βαρετό; Μάλλον εννοούμε διαφορετικά πράγματα λέγοντας "ροπάτο".

    Αν είναι να αγοράσω premium μηχανάκι, με υψηλό κόστος συντήρησης, θα προτιμήσω KTM ή Ducati. Αλλά το πιθανότερο είναι ότι θα καταλήξω σε κάτι με φυσιολογική συντήρηση, γιατί σκέφτομαι πάντα σοβαρά και ώριμα.
    Mt07 ε;

  13. #523
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.452
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Επίσης, πώς γίνεται ένα ροπάτο μοτέρ να είναι βαρετό;
    Το εξήγησε πιο κάτω λέγοντας ότι δεν έχει ξεσπάσματα πουθενά. Γενικά έχω ακούσει αυτή τη φράση πολλές φορές και από φίλους και σε κριτικές στο διαδίκτυο. Οι έμπειροι οδηγοί ευχαριστούνται μοτοσυκλέτες που τους ξαφνιάζουν με απότομες μεταβολές στην καμπύλη ροπής. Σε αντιδιαστολή, κάποιος είχε αναφέρει "Παλεύεις με το χαζό γκάζι, αλλά τελικά δεν πηγαίνεις πιο γρήγορα, απλά κουράζεσαι."

    Δεν έχω φθάσει στο σημείο να εκτιμήσω το παραπάνω, αλλά ξέρω ότι η αξία είναι να ευχαριστηθείς αυτό που κάνεις και όχι τόσο να μετρήσεις χρόνο. Οπότε μπορεί τα ξεσπάσματα και η προσπάθεια να δαμάσεις τη δύναμη που δε βγαίνει γραμμικά, αλλά απότομα στα σημεία καμπής της ισχύος του κινητήρα, να σου αφήνουν πλατύτερο χαμόγελο.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  14. #524
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.463
    Δεν μπορώ να το κατανοήσω, είναι η αλήθεια. Τα μηχανάκια που έχω οδηγήσει και ήταν πραγματικά βαρετά, με 0 ξεσπάσματα, ήταν απλά επειδή ήταν ψόφια, όχι επειδή είχαν ροπή παντού. Αλήθεια, δεν το καταλαβαίνω.

    Πχ το ΜΤ07 που αναφέρει ο φίλος Τάκης, ήταν τρομερά διασκεδαστικό και, σαν μοτέρ, δεν το βαριόμουν για κανένα λόγο, ενώ ΕΙΝΑΙ γραμμικό. Αλλά ροπιάζει από το ρελαντί και το κάνεις ό,τι θες, όποτε θες. Μια χαρά ξαφνιάζεσαι σε τέτοια μηχανάκια, αν ανοίξεις το γκάζι όπως πρέπει.
    Life begins at 45°.

  15. #525
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.452
    Το MT-09 γιατί το έχεις απορρίψει; Με αναβάθμιση στις αναρτήσεις, θα σου ταιριάξει γάντι.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

Παρόμοια θέματα

  1. Ποιό να είναι το επόμενο?
    από xrlantz στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 151
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2008, 10:12
  2. Cbf 250..ΤΟ ΠΡΩΗΝ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΜΟΥ
    από DISEASER82 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 16/07/2007, 18:28
  3. Το επομενο μηχανακι του Oldman..
    από FestoNero στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 07/05/2007, 19:46
  4. Ποιο είναι το επόμενο Track Day
    από fazerakis στο forum Track Days
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 19/09/2006, 10:39
  5. Απαντήσεις: 54
    Τελευταίο μήνυμα: 01/09/2004, 20:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF