ασε τα σαπάκια που κοιτας
https://www.car.gr/14379198-aprilia-sxv-550-sxv550
ασε τα σαπάκια που κοιτας
https://www.car.gr/14379198-aprilia-sxv-550-sxv550
Έχω απαντήσει κάπου γι'αυτό. Αν το έβγαζαν και με πολιτική συντήρηση, το έπαιρνα.![]()
Life begins at 45°.
Αυτό πως το βλέπεις; https://www.youtube.com/watch?v=H1GSJZgLpoE
Dorsoduro 1200
when life gets complicated... i ride.
Too much γι'αυτό που το θέλω. Για την ακρίβεια, τα 1000άρια είναι ήδη too much γι'αυτό που θέλω, αυτό είναι too too much.
Αλλά γνωστός-άγνωστος μου πρότεινε το Shiver 750. Γνωμούλες;![]()
Life begins at 45°.
Το Dorsoduro 750 είναι πολύ πιο όμορφο από το Shiver. Γενικά είναι από τις πιο ωραίες μοτοσυκλέτες. Αν βρεις και κανένα factory με τα καλά περιφερειακά, ακόμα καλύτερα. Βέβαια έχω ακούσει ότι έχει ακριβή συντήρηση.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Το shiver όπως και το dorsoduro, τα 750, προσωπικά τα είχα βρει πολύ μέτρια όταν τα οδήγησα.. δεν είχαν αυτό το στήσιμο που περίμενα από το καθένα και σε προϊδεάζουν με την εμφάνιση τους..
Το monster και το triple ας πούμε τα θεωρώ κλάσεις ανώτερα από το shiver, όπως και το hypermotard (σε σχέση με το dorsoduro) που πραγματικά το βρήκα εξαιρετικο.
Τα ST (της Triumph), όμως, πωλούνται 5 χιλιάρικα και τα Shiver στα μισά. Δεν είναι 2 φορές καλύτερα τα ST, είναι;Από αυτήν την άποψη (ότι είναι τζάμπα δηλαδή), ίσως είναι καλή επιλογή ένα Shiver. Δεν έχει αρκουδόγκαζο, αλλά διαβάζω ότι έχει ροπή παντού και είναι πολύ άνετο τόσο στην πόλη, όσο και σε ταξίδι. Δεν έχω οδηγήσει, βέβαια, απλά διαβάζω.
Τα Dorso δε μου άρεσαν ποτέ. Πολύ βαριά γι'αυτό που - νομίζουν ότι - είναι.
Life begins at 45°.
Άμα θές κάτι να είναι πολύ άνετο και στη πόλη και σε ταξίδι και να έχει ροπή παντού, δεν κάνεις ένα test ride σε ενα BMW F800st?
Είναι αξιόλογο μηχανάκι με φοβερά φρένα και παραπάνω απο αρκετά άνετο, παντού...
Το πρόβλημά του κατ εμέ, είναι οτι είναι τοσο γραμμικό το μοτέρ του που το βαριέσαι σε λιγότερο απο 1 χρόνο.
Δεν έχει ξέσπασμα πουθενά...
Το βασικό του πρόβλημα είναι ότι είναι μπεμβέ. Επίσης, πώς γίνεται ένα ροπάτο μοτέρ να είναι βαρετό; Μάλλον εννοούμε διαφορετικά πράγματα λέγοντας "ροπάτο".
Αν είναι να αγοράσω premium μηχανάκι, με υψηλό κόστος συντήρησης, θα προτιμήσω KTM ή Ducati. Αλλά το πιθανότερο είναι ότι θα καταλήξω σε κάτι με φυσιολογική συντήρηση, γιατί σκέφτομαι πάντα σοβαρά και ώριμα.
Life begins at 45°.
Το εξήγησε πιο κάτω λέγοντας ότι δεν έχει ξεσπάσματα πουθενά. Γενικά έχω ακούσει αυτή τη φράση πολλές φορές και από φίλους και σε κριτικές στο διαδίκτυο. Οι έμπειροι οδηγοί ευχαριστούνται μοτοσυκλέτες που τους ξαφνιάζουν με απότομες μεταβολές στην καμπύλη ροπής. Σε αντιδιαστολή, κάποιος είχε αναφέρει "Παλεύεις με το χαζό γκάζι, αλλά τελικά δεν πηγαίνεις πιο γρήγορα, απλά κουράζεσαι."
Δεν έχω φθάσει στο σημείο να εκτιμήσω το παραπάνω, αλλά ξέρω ότι η αξία είναι να ευχαριστηθείς αυτό που κάνεις και όχι τόσο να μετρήσεις χρόνο. Οπότε μπορεί τα ξεσπάσματα και η προσπάθεια να δαμάσεις τη δύναμη που δε βγαίνει γραμμικά, αλλά απότομα στα σημεία καμπής της ισχύος του κινητήρα, να σου αφήνουν πλατύτερο χαμόγελο.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Δεν μπορώ να το κατανοήσω, είναι η αλήθεια. Τα μηχανάκια που έχω οδηγήσει και ήταν πραγματικά βαρετά, με 0 ξεσπάσματα, ήταν απλά επειδή ήταν ψόφια, όχι επειδή είχαν ροπή παντού.Αλήθεια, δεν το καταλαβαίνω.
Πχ το ΜΤ07 που αναφέρει ο φίλος Τάκης, ήταν τρομερά διασκεδαστικό και, σαν μοτέρ, δεν το βαριόμουν για κανένα λόγο, ενώ ΕΙΝΑΙ γραμμικό. Αλλά ροπιάζει από το ρελαντί και το κάνεις ό,τι θες, όποτε θες. Μια χαρά ξαφνιάζεσαι σε τέτοια μηχανάκια, αν ανοίξεις το γκάζι όπως πρέπει.![]()
Life begins at 45°.
Το MT-09 γιατί το έχεις απορρίψει; Με αναβάθμιση στις αναρτήσεις, θα σου ταιριάξει γάντι.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.