Αυτο που κανει η εργοστασιακη Yamaha παντως ειναι αξιο θαυμασμου
Απο σεσιον σε σεσιον ο ενας παει γρηγορα και ο αλλος πατωνει και μετα το αναποδο
Περιεργα πραγματα
Αυτο που κανει η εργοστασιακη Yamaha παντως ειναι αξιο θαυμασμου
Απο σεσιον σε σεσιον ο ενας παει γρηγορα και ο αλλος πατωνει και μετα το αναποδο
Περιεργα πραγματα
"To do is to be" - Nietzsche
"To be is to do" - Kant
"Do be do be do " - Scooby Doo
"To do is to be" - Nietzsche
"To be is to do" - Kant
"Do be do be do " - Scooby Doo
"To do is to be" - Nietzsche
"To be is to do" - Kant
"Do be do be do " - Scooby Doo
Αμα μου δωσει 75 παιρνω και το αυτογραφο του να το βαλω στο εικονοστασι...
Κι εδώ η εξήγηση
https://www.motorcyclenews.com/amp/s...mpression=true
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Περιεργο που οι αλλες εταιριες δεχθηκαν να βαλουν αλλα ονοματα στα κρανη τους
Σε επομενη απαιτηση του θα ζητήσει και βοηθητικες ροδες...
Γλιστράνε τα γονατάκια του μωρέ και θέλει βοηθήματα για να μένουν στη θέση τους; Άχου το, γούτσου γούτσου!
Πρωταθληταράς, όχι αρχίδια.
Ρε ουστ με τον Κλάψα. Άντε να τρέξει στο ελληνικό "πρωτάθλημα" μήπως δει 10άδα ποτέ. Στο GP δεν κάνει ούτε για τις πετσέτες.
Life begins at 45°.