Αντιληπτότατος εγινες, αλλα συνεχιζεις να μη ξερεις τι λες..
(ή τι θες να πεις..)
Αν ειναι να φαμε 5-6 σελιδες με το τι σημαινει "παραλληλα" και τι "σε σειρα", την κατσαμε την βαρκα..
Anyway, τι ακριβως νομιζεις οτι κανει η αντισταση των 4Ω..??
(αλλο εκτός του να περιορίζει το ρευμα του πρασινου καλωδιου - και κατ' επεκταση του κιτρινου..)
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Και για να μη το ζαλιζουμε αλλο..
Η αντισταση αυτη, το μονο που κανει έιναι να φερνει off-set τασης (αναλογο με το ρευμα που την διαρρέει) στο κιτρινο καλωδιο και κατ' επεκταση στο διακεκομενο σκουρο κόκκινο..
Αυτο επ'ουδενι δεν μπορεί να ονομαστει σταθεροποίηση τασης γιατι απλουστα το πανω μερος της αντιστασης εχει ταση ΙΣΗ και ΙΔΙΑ με αυτην που βγαζει το πηνιο..!!
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Λοιπον, επειδη καποια κουφαλα σε εχει βαλει..
Η γειωση ειναι ΣΗΜΕΙΟ με την ιδιοτητα να εχει μηδενικη διαφορα δυναμικου με το μειον(-)/αρνητικο πολο της μπαταρίας..!!!
Τωρα, αν εσυ καταφερνεις να συνδεσεις το οτιδήποτε παραλληλα σε ένα σημειο έχεις τον αμεριστο, ειλικρινη και αδολο θαυμασμο μου..
(για αυτον του Ευκλειδη δεν βαζω το χερι μου στην φωτια..)
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Nα φανταστω οτι θαυμαζεις με τον ιδιο τροπο ολους οσους σχεδιαζουν κυκλωματα και παραλληλιζουν αντιστασεις με την γειωση ετσι;
Οπως στο σχεδιο που παρεθεσα παραπανω και δεν ειναι δικο μου;
Αληθεια τι εννοεις με τον ορο ταση off-set? ρωταω για να μαθω και σε καμια περιπτωση δεν τρολαρω.
Κανεις δεν με εχει βαλει, χρειαζομαι καποια βοηθεια και μπηκα να ρωτησω οποιον ξερει.
Προσπαθω μαλιστα με ευγενεια να κρατησω την συζητηση σε χαμηλους τονους παραβλεποντας ειρωνειες και αποτομο υφος.
Οχι δεν θα χαλασω το απογευμα μου.
Σε ευχαριστω για τον χρονο σου.
Το εννοω.![]()
Για να δωσω αλλη μια ευκαιρια στη σχεση μας...
(αλλα να μου υποσχεθεις οτι θα ξεχασεις ολα τα προηγουμενα..)
1. Βαζεις 6βολτη μπαταρια οχηματος..
2. Δεν κανεις το 1 αρα πρεπει να βρεις τροπο να φερεις την ταση φορτισης γυρω στα 7.3 - 7.4 Volts..
Αυτο ΔΕΝ γινεται με καμια αντισταση (οπως και να την βαλεις, take my word for this..)
(Θααααααααα γινοταν μονο αν ειχαμε σταθερο ρευμα φορτισης - πραγμα που δεν συμβαινει..)
Οποιοσδηποτε σταθεροποιητής τασης χρειαζεται μια ελαχιστη πτωση τασης μεσα του (τι λεω γμτ το φελεκι μου..) για να φερει το επιθυμητο αποτελεσμα..
Αν δεν ειναι διαθεσιμη αυτη η ελαχιστη διαφορα Vin - Vout, ο σταθεροποιητής δουλευει μεν αλλα όχι όπως θα θέλαμε..
(η ταση εξοδου του θα ειναι η ταση εισοδου μειον την απαραιτητη πτωση τασης - κοινως, απο 8.5V μπορουμε να παρουμε maximun 6.5Volts..)
Αυτη η τάση δεν θα φορτίσει ικανοποιητικά την μπαταρία (καθόλου topping charge και ελαχιστο bulk charge..)
Στην περίπτωση σου υπαρχει και ενα αλλο θεματακι που αφορα την τυποποίηση των σταθεροποιητών.
Δεν υπαρχει κατι που να βγαζει fix 7.5V, αρα πας αναγκαστικα σε ρυθμιζομενο, ο οποίος χρειάζεται Vin - Vout παραπανω απο τους τυποποιημενους..
(LDR κ.λ.π. ας μην αναφερθουν γιατι δεν κανουν για την περιπτωση σου..)
Και επειδη βλεπω την σχεση μας να βρισκεται σε ανακαμψηθα πρότεινα να δοκιμασεις με 1 ή 2 διοδους ισχυος σε σειρα (αναλογα με την ορθη πτωση τασης τους) στα 50-100V/3A..
(καπου αναμεσα στον ανορθωτη του σχηματος και στον θετικο πόλο της μπαταρίας αλλα οπωσδηποτε ΠΡΙΝ τον κομβο της καθοδου του ανορθωτη..)
Τελευταία τροποποίηση από OldMan; 01/07/2019 στις 18:49.
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Ώρες ώρες σε θαυμάζω ρε μπαγάσα Αντώνη είσαι σαν την Ελλάδα "μόνο λίγο καιρό ξαποσταινεις και ξανά προς την δόξα τραβάς"