Παίδες όλα καλά όσα λέγονται, αλλά υπάρχει ένας παράγοντας που συστηματικά αγνοούμε και εκεί νομίζω ότι είναι που χωράει πολύ "νερό".
Πέρα από το R&D, την ποιότητα των υλικών, τον ποιοτικό έλεγχο, τις πιστοποιήσεις, την εφαρμογή κ.λ.π. υπάρχει το κόστος διαφήμισης και σπονσοραρίσματος που δεν είναι αμελητέο.
Όσοι έχουν περάσει έστω και "ξυστά" από τον χώρο της "διαφήμισης" ξέρουν πως ο σχεδιασμός του εταιρικού προφίλ που πλασάρει ή κάθε εταιρία, η "μούρη", οι καμπάνιες της κ.λ.π. μπορούν να στοιχίσουν πολύ ακριβά.
Ε, αυτό το κόστος, που δεν βρίσκεται πάντα σε ευθεία αναλογία με την ποιότητα, το επιβαρύνεται ο τελικός καταναλωτής.
Άρα η κουβέντα είναι "πληρώνω ουσία ή πληρώνω διαφήμιση ;;".
Η απάντηση σε αυτό όπως και σε πολλά παρόμοια θέματα αναλογίας ποιότητας-τιμής θα μπορούσε να δοθεί μόνο μέσω ενός, όσο το δυνατό πιο ακριβή επιστημονικού τρόπου.
Μόνο τότε θα ξέραμε αν αυτό που πληρώνουμε είναι ή καλύτερη ποιότητα, ή η μούρη του τάδε αναβάτη motoGP ή τα πανάκριβα οπίσθια της τάδε μοντέλας.
τι σημαίνει εφαρμογή? εμένα δεν μου μπαίνουν τα arai με τίποτα, κανένα και το shoei gt air ειναι ακριβώς στο κεφάλι μου
δεν μας εξήγησες ομως ποια μοντέλα είχες? ειχες agv των 250€ και agv των 900€ και ηταν τα ιδια? ποια ειναι τα φτηνα? γιατι η εμπειρία δειχνει οτι το κορυφαίο μοντέλο μιας εταιρίας που παράγει ποιο οικονομικά κρανη ειναι κλάσεις ανώτερο με το οικονομικό μοντελο της αλλης.
παράδειγμα. LS2 arrow που τρέχουν με αυτο motogp ή ακομα καλύτερα ΜΤ KRE 2 που περασε και FIM κανει 299€ τι σχεση εχει με την θερμοπλαστικη αηδία της AGV K1 που εκανε 250€ οταν βγήκε?
το μοντελο παιδια το μοντελο, δεν ειναι ιδιο το φιατ 500 με την τεσταροσα.
Και αν δε με σέβεστε να με φοβάστε!!
Και θα σου έκαναν την κλασική πλέον ατάκα "πόσο κοστολογείς το κεφάλι σου?". Κάθε εταιρεία προσπαθεί να κερδίσει κοινό, πελάτες για την ακρίβεια. Η Arai παράγει τα ασφαλέστερα κράνη, η Shoei τα πιο αεροδυναμικά, η schuberth τα πιο αθόρυβα, η ΜΤ τα πιο value for money, η ls2 η πιο ανερχόμενη και πάει λέγοντας. Όλα τα παραπάνω είναι αυτοπροσδιορισμοί των εταιρείων. Μην φανατιζόμαστε με μάρκες.
Μετά απο όλη αυτή την κουβέντα να σας πω και ποιο είναι το καλύτερο κράνος. Αυτό που βάζουμε στο κεφάλι μας!!! Να τα φοράμε τα άτιμα και ας είναι και των 100€. Θα μας σώσουν μέσα στην πόλη άνετα. Έχω χάσει 18 ετών ασθενή με Arai nakano γιατί το φορούσε στον αγκώνα...
Και αν δε με σέβεστε να με φοβάστε!!
Πολύ το μελετάτε και είναι κακό....όποιο κράνος περνάει τις τελευταίες προδιαγραφές της Ε.Ε. είναι ασφαλές (αρκεί να φοριέται.....) από εκεί και πέρα, όποιο κάθεται καλά στο κεφάλι σου, κάθονται καλά τα γυαλιά σου (αν φοράς) , αν δεν σε ενοχλεί ο τυχόν παραγόμενος θόρυβος (επ αυτού, εμένα δεν με ενοχλεί κανένα της αγοράς ) σου δίνει καλό οπτικό πεδίο και δεν συμμαζεύεται, αυτό είναι το κατάλληλο για σένα/εμένα/αυτόν.....
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Οταν παντως οδηγας και εχεις την απαιτηση να μην ακους και θορυβους ,καλυτερα να πας με αμαξι.
Σχετικο με το θεμα...
Ride(s) the wind of change...
κανονικα τα κράνη τα δοκιμάζεις τουλάχιστον για 10 λεπτα στο κεφαλι σου. λιγοι το κανουν αλλα ετσι πρεπει. αρκετοι δινουν βαση στα σπεκς και στην τιμη ομως η καλή εφαρμογη κράνους ειναι το Α και το Ω. ενα πανάκριβο κράνος που ειναι άνετο κάνει πολύ πολύ λιγοτερη δουλεια στην κρούση απο ενα πολύ φθηνο που ειναι εφαρμοστο. Δεν ειναι τυχαιο οτι οι αναβατες των gp πνιγονται μεσα στο κράνος και βλεπετε τα μαγουλα τους τσιτα στις εικονες απο τα παντοκ. αν πριν σκασει κατω το κεφάλι σου δημιουργηθει κενο έστω μισο εκατοστο η τεχνολογια του κέλυφους και του eps πήγε περίπατο. ολες οι μετρησεις peak g ειναι με εφαρμογη κεφαλιου/eps. βεβαια υπαρχει το εξης προβλημα εδω. τα κράνη αγωνων δεν αντεχονται μετα απο κάποια ωρα. θα πονέσει η γνάθος. γιαυτο και μια ρεπλικα τους δεν μπορει να πουληθει διοτι εσυ θα πας να το φορεσεις και σε ταξιδι ας πουμε. συνηθως βεβαια τα ατυχηματα στο δρομο δεν στρεσάρουν ενα κράνος στα ορια του. γιαυτο και δεν ακουμε συχνα για θανάτους απο κρανιοεγκεφαλικες κακωσεις παρολο που οι περισσοτεροι φοράμε λάθος μεγεθος.