Anlas 'παιζουν' τα τελευταία χρόνια στους ον/οφ 'κύκλους'.Δεν θα μου κάνει εντύπωση αν οδηγούσε με καφέ στο χέρι αφού το μηχανάκι είναι DCT
Τροχούς 19"-17" είχε το συγκεκριμένο,πάντως και το νορμάλ παρόλο τα 240 κιλά και τους μικρούς τροχούς του πάει αξιοπρεπέστατα στο χώμα (το έχω οδηγησει).
Όσο για το Ντακαρ μάλλον αυτό πρέπει να κατεβάσουν αφού με τα CRF450 δεν βλέπουν προκοπή
Και το 2017 είχε χεράδες,βγήκε τρίτος με CRF250L Rally
RIDE MORE TALK LESS
Ενώ έχεις Bold όλη την ουσία πάλι στο τέλος εστιάζεις μόνο στα χέρια.ΟΧΙ δε γαμάει με 50αρι Honda γιατί θα είχε κερδίσει και πέρυσι με το ίδιο μηχανάκι στον ίδιο αγώνα,και πρόπερυσι με CRF250 rally όπως είπε και ο Λευκάδιος.
Η ουσία είναι ο συνδυασμός πραγμάτων,φέτος το έψαξε περισσότερο για να κερδίσει.Συνεπώς χρειάζεται και σωστό μηχανάκι για να κερδίσει,με ότι συνεπάγεται αυτό(που είναι δύσκολο να το δεχτούν οι περισσότεροι).
Τελευταία τροποποίηση από billy84; 12/07/2019 στις 19:33.
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Οχι, απλα αν το σκουτερ αυτο ειναι ικανο να βγαλει αγωνα, μαλλον ειναι ικανο και για τον μεσο αναβατη που εχει ονοφφ και κυριως θελει να κανει τις βολτουλες του το καλοκαιρι σε παραλιες αλλα νομιζει οτι χρειαζεται ραλλυ μηχανακι...
Εγω με το μπεβερλυ παντως εχω κανει πολυ εντουρο
Χοντάρα ρουλζ ρε
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Το ψιλοέψαξα.
Στην ουσία δεν είναι σκουτερ αλλά ένα NC μεταμορφωμένο, γιαυτό χαίρεται ο Μπίλης, γενικά ψάχτηκαν σε διάφορα σετ απ με τον δικύλινδρο παπιοκηνιτήρα.... ε, μας έκατσε αυτό και μάλλον είναι και καλό.
Άντε Μπίλυ ψάξου για τους σωστούς τροχούς....
Τελευταία τροποποίηση από Coyote.V; 13/07/2019 στις 22:40.
Αυτό που έρχεται στο μυαλό διαβάζοντας το άρθρο ότι: η πρακτικότητα, η ευκολία οδήγησης και η άνεση του αναβάτη να διανύσει χιλιόμετρα είναι χρησιμότερη στον μέσο ερασιτέχνη οδηγό συγκριτικά με τα εξειδικευμένα και απαιτητικά αντβε. Και αυτό το συμπέρασμα είναι θέμα πολλών σελίδων
Γιατί κακα τα ψέματα αν σου πόνταρε κάποιος πριν τον αγώνα για νίκη με x-adv θα τον χαρακτήριζες τουλάχιστο άστοχο. Και όσο βελτιωμένο και να είναι σκουτερ που τα κάνει όλα μόνο του φρενάρει, με μισή ιπποδύναμη τουλάχιστο και μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων απο τα με τα ready to race μηχανάκια είναι μεγάλο κεφάλαιο
Γιαυτό πέραν τον οδηγικών ικανοτήτων η διαφορά των μοτοσυκλετών είναι τεράστια γιαυτό γυρνάμε ξανα στην πιο πάνω διαπίστωση(skills vs easy to use vs specialized moto).
you rise you fall you're down then you rise again