Eίμαι σαφώς της άποψης οτι μια μικρή μοτοσυκλέτα είναι καλύτερη απο παπί κι ας έχουν βελτιωθεί τα παπιά.
Ομως πρέπει να έχουμε υπ όψιν οτι το παπί το παίρνει κάποιος για να κάνει την δουλειά του οικονομικά και χωρίς προβλήματα.
Εσυ προσωπικά ξέρεις κάποιο Bajaj 125 pulsar, η Keeway rkf 125 η Zongshen z one 125 που να έχει κάνει 50.000 χλμ χωρίς προβλήματα?
Το ρωτάω γιατί τα προτείνεις.
Αλλο πράγμα τα CBF, YBR κλπ δοκιμασμένα μηχανάκια που όμως είναι και ακριβότερα κι άλλο αυτά.
Εδώ βλέπουμε θέματα ακόμα και στα μεγάλα μοντέλα κινεζικών καινούριων μοτο που δίνουν για τεστ σε μεγάλα Ευρωπαικά περιοδικά (sites πλέον) όπως το MCN.
Οταν διαβάζω οτι το νέο SWM OUTLAW 500 που δοκίμασαν είχε 600 μίλια στο κοντέρ (1000 χλμ) και είχε απο την αρχή διάφορα θέματα με τα φλας αλλά όταν έβρεξε απέκτησε σοβαρότερα προβλήματα όπως οτι έκανε reset μόνο του στα όργανα, και μετά έβγαλε warning το ABS και error code, sorry αλλά δεν θα πάρω.
Η απάντηση του αντιπροσώπου ήταν βέβαια οτι θα καλυφθεί το πρόβλημα με την εγγύηση κλπ.
Ενας απο τους λόγους που αγοράζει κάποιος καινούρια μοτο είναι για να μην έχει προβλήματα, τουλάχιστον για κάποιο εύλογο διάστημα.
Αυτα όμως έχουν θέματα απο την αρχή.
Εδώ η δοκιμή του SWM:
https://www.motorcyclenews.com/bike-...tlaw-500/2019/