Η Yamaha επενδύει δυναμικά πάνω στο κίνημα των neo-retro και στο customizing και επεκτείνει την γκάμα των XSR προς τους μικρότερους κυβισμούς. Έτσι μετά το MT-09 που μεταμορφώθηκε σε XSR 900 και το MT-07 σε XSR 700, ήρθε η σειρά του MT-03 να δώσει τα μηχανικά του μέρη για την δημιουργία του XSR 250/300. Τόσο το 250 όσο και το 300 έχουν τον ίδιο δικύλινδρο, με τη μόνη διαφορά ότι το 250 προορίζεται μόνο για τις Ασιατικές χώρες, όπου η πώληση μοτοσυκλετών άνω των 250 είναι ουσιαστικά απαγορευμένη λόγω εξωφρενικών φόρων. Εμείς στην Ευρώπη θα έχουμε την έκδοση με τα 321 κυβικά και τους 46 ίππους, γνωστή μας κι από το R3.
Πηγή
![]()