Τελευταία τροποποίηση από νεοσσός; 23/08/2019 στις 14:33.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Έψαχνα να βρω κάποια pms του σούτερ (που το έχει σπουδάσει το τρανσάλπ) αλλά δεν τα βρήκα.
Θυμάμαι (για το 700άρι) έγραφε από 6+ σε ταξίδι και πόλη 7.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
6.5 l/100 km πολυ συγκρατημενα, οσο παραπανω ανοιγεις το γκαζι αυξάνεται.
Για το 650 αναφερομαι
παίδες , μια κ το συζητάμε , original stock ζελατίνα για το Transalp 650 2005 που μπορώ να βρώ?
Σε λογικό κόστος κατα προτίμηση ή κ σε καλή κατάσταση μτχ
Σε ύψος 1.77 με τη στοκ ζελατίνα, ο αέρας έρχεται κατακέφαλα ή περίπου λαιμό/στήθος ?
Στο ερώτημα του Μπομπ, Transalp 650 για ρόλο παπιού , δύσκολο. Όχι τόσο λόγο βάρους ή όγκου αλλά ξεκάθαρα γιατί δεν έχει φτιαχτεί για commuter κ φαίνεται σε πολλά.
1.73 ειμαι εγω και μου ερχόταν στο υψος του λαιμου με τη stock.
Εβαλα μια αφτερμαρκετ ψηλή απο καλλιθεα με 70€ αν θυμαμαι καλα και τωρα ο αέρας στροβιλιζεται στο υψος του κρανους.
ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα τώρα, με μια Kappa D209S after market
σκέφτομαι οτι με τη stock θα έρχεται στο λαιμό μου άρα δεν θα έχω τόσο πολύ θέμα
Κράνος ένα Bell Qualifier
Επίσης, με παίξιμο προφόρτισης για τη πίσω ανάρτηση γίνεται κάτι ουσιαστικό ,
έχουμε κάποιο μπούσουλα ή καλύτερα να μην ασχοληθώ καθόλου παρα μόνο για αυξημένο βάρος κατα το ταξίδι
άρα να αυξήσω τη φόρτιση
Γιατί έπαιξα λίγο χθες αλλά σοβαρή διαφορά δεν είδα κάπου ως 1 άτομο , μέχρι 120-140
O Σουτερ δουλευε το 700αρι αν δεν κανω λαθος. Και σε επαρχιακη πολη κιολας. Αμα βγαζει 7 το ψεκαστο φαντασου το καρμπυρατερατο.. Καλο μηχανακι αλλα οπως ειπε και ο TRESH μαλλον δεν κανει για commuter. Βαρυ παντως δεν μου φαινεται εμενα. Αλλα η καταναλωση αυτη ειναι απαγορευτικη (και απογοητευτικη).. πτν χονΔα!
MADE IN JAPAN 日本製
6.3 λ τα 100 το ΤΑ650 με υπερπροσπαθεια
Συνήθως ήταν στο 6.7 με 6.8
Αν το καρυδωνες ανέβαινε εύκολα σε κάτι 8ρια κ 9ρια
ΤΑ600 έπαιζε από 5.5 λ τα 100 μεχρι 6.5 περιπου
ΤΑ400 από 4.6 μέχρι 5.5 λ τα 100 κυνηγημένο.
Όλα τα μηχανάκια που είχα ήταν στοκ τελείως
Κ η διαδρομή πήγαινε έλα αεροδρόμιο είτε από Αττική είτε από παραλιακή.
Προσωπική εμπειρία πρόσφατης καταμέτρησης σε ΤΑ 650 του 2001.
12 χρόνια στην κατοχή μου, ένα χρόνο καταγραφής (πέρυσι Ιούνιο με φέτος) έδειξε 6,15 lt/100km.
Γενικώς δε με λες και γρήγορο οδηγό!
Διαδρομές, καθημερινά 30Km μισά πόλη και μισά πιο ανοιχτό δρόμο, ταξίδια δικάβαλος τριβαλιτσος και αρκετές χαλαρές βόλτες.
Σε ταξίδια πάω σταθερά γύρω στα 110-120.
Νομίζω ότι μπορώ να πώ το 7 πόλη (μόνος) και 6 ταξίδι (δικάβαλος και φορτωμένος) είναι αντιπροσωπευτικό για το 650.
Χωρίς πάντα να του πίνεις το αίμα.
Ακριβως ετσι κ ισως κ καλυτερα αν η μοτο ειναι σωστα συντηρημενη.
Τωρα οσα αλλα λεγονται ειναι οτι εχει ακουσει ο καθενας κ πιθανον αφορουν μοτο που η συντήρηση τους ήταν αγνωστη λεξη.
13 ετη χρησης εχω.
Σαφως σε τσιτες καει,αλλα πιο μηχανακι "δεν" καει...
Για τον φιλο που ρωταει για ζελατινα.
Παρε MRA με φρυδακι να ησυχασεις.
''Εμείς τις βόλτες τις κάνουμε ταξίδια..!!
Το klr sm πόσο καίει; Πάντως αν βρεις με λίγα χλμ και σε καλή κατάσταση και αυτό το μοντέλο πωλείται σε υψηλές τιμές, πλησιάζει δηλαδή τα xt660. Πχ https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/9736404/
To ΚLR ειναι καλο και σκυλι, αν και δεν πουλησε Ελλαδα. 2800 βεβαια ειναι τουλαχιστον 1 χιλιαρικο πανω απο την τιμη που το βλεπω συνηθως, αν και το συγκεκριμενο φαινεται οντως αριστο. Αλλα και παλι, 2800 για KLR 650 δεν δινω ουτε για καινουργιο.
Το καλυτερο απο ολα αυτα τα παλια on-off μονοκυλινδρα, για εμενα, ειναι το Dominator!![]()
MADE IN JAPAN 日本製
Ολα αυτα τα μονοκυλινδρα εκεινης της γενιας καινε γυρω στα 6 λιτρα ανα 100 χλμ κατα μεσο ορο. Μονο τα GS καιγανε λιγοτερο.
Εν τω μεταξυ λεω να αναβαλω την αγορα φετος και του χρονου να παρω NC 750.. Ετσι και αλλιως το χειμωνα θα το χρειαστω το μηχανακι για σκαρτους 6 μηνες οποτε και με τον παπιο βολευομαι.
MADE IN JAPAN 日本製
Αν μπορείς να πας σε τόσο αξιόπιστο και οικονομικό (απ' ότι έχω ακούσει) στην χρήση δικύλινδρο καλά θα κάνεις.