Εε τους μλκς που πάνε κι αγοράζουν καινούρια !
Κλάιν κι από μένα!
![]()
Εε τους μλκς που πάνε κι αγοράζουν καινούρια !
Κλάιν κι από μένα!
![]()
ανανήψαντας
Αφού ρε παιδιά οι Ιάπωνες δεν βγάζουν καινούρια μονοκύλινδρα που μας βολεύουν, πως να μην κοιτάμε τα παλιά; Ενα Xt 660 υπαρχει και οι παραλλαγές του.
Είχα για διάστημα ενός χρόνου ένα KLE500 με αλλαγμένο αμορτισερ (EMC) και έστριβε απίστευτα καλά σε ασφάλτινα ορεινά στροφιλίκια.Για μένα παρ'όλο τον 21" μπροστά (και την εμφάνιση του) ήταν πιο πολυ στρητ παρά ον/οφ ή τουλάχιστον ήταν πιο ικανό στην άσφαλτο απ'ότι στο χώμα.
Θεωρώ πως το ΤΑ650 είναι ανώτερο σχεδόν σε όλους τους τομείς (ίσως εκτός της κατανάλωσης αλλά δεν θυμάμαι πόσο έκαιγε το KLE).
Γενικά πολλά τζαπάν ον/οφ της Πλειστόκαινου εποχής αδικούταν από τις αναρτήσεις τους,ένα σωστό αμορτισερ και άλλα ελατήρια μπροστά τα μεταμόρφωναν προς το καλύτερο.
RIDE MORE TALK LESS
Ως εγγυητής για την κατασταση της μοτοσυκλετας αφηνω αυτο εδω.
Αν θεωρηθει εξω απο τους κανονες του φορουμ ας σβηστει.
https://advride.gr/threads/%CE%A0%CF...2/#post-305590
''Εμείς τις βόλτες τις κάνουμε ταξίδια..!!
xt 660
kle 500
klr 650
ta 650 (διπλο δισκοφρενο)
nx 650
bmw 650gs
παρε kle 500 με 1000€ κανε την δουλεια σου 2 χρονια, και μετα φτιαξτο με ακομα 1000€ να το κανεις πενα.
Η Κλάρα μου και εντός πόλης 5.50-6.0 βαριά
Ετσι για την ιστορία αναφερω χθεσινη κατανάλωση του ΤΑ650.
Απο Λαμια Αθηνα με 120 "σταθερα" εκαψε 6,2lit/100km.
''Εμείς τις βόλτες τις κάνουμε ταξίδια..!!