https://www.youtube.com/watch?v=w6LQgPrL1cM
μνημες πουροτεκνων.
(για σενα μπουκλάκια)![]()
https://www.youtube.com/watch?v=w6LQgPrL1cM
μνημες πουροτεκνων.
(για σενα μπουκλάκια)![]()
Πέρα από την ιδιαιτερότητα του λόγω κινητήρα και σχεδιαστικά είναι σκέτο κόσμημα...
Δε χορταίνω να βλέπω τις γρίλιες τις εξάτμισης (8:11) το καβούκι των οργάνων ιδιαιτέρως από πλάι (8:43) και το πισοφάναρο (8:50). Ωραίο και το vintage βιντεάκι που ξετρύπωσες.![]()
Κωστής
Μια άλλη εποχή. Από το σχεδιαστήριο μέχρι την παραγωγή. Πολύ όμορφο και σαν μηχανάκι. Φαντάζομαι θα είχε 30 λίτρα ντεπόζιτο για να έχει αυτονομία 150 200 χλμ
thanks για το ρετρό βίντεο!
Engine 497 cc (30.3 cu in)[1] Wankel rotary
Compression ratio 9.4:1[1]
Power 61.9 hp (46.2 kW) @ 6,500 rpm[1]
Torque 55.6 lbf⋅ft (75.4 N⋅m) @ 3,500 rpm[1]
Ουαου!
https://www.youtube.com/watch?v=natnFOAwIRk
you rise you fall you're down then you rise again
Δυστυχώς το αποτέλεσμα δεν έπεισε σχεδόν κανέναν τότε κι έμειναν και πολλα απούλητα. Πολλά απο τα πρώτα μοντέλα πουλήθηκαν σαν 2ο μοντέλο με τα normal οργανα κλπ. Τα άλλαζαν οι dealers.
Ηταν πολύ βαρύ στα 230 κιλά άδειο, ο κινητήρας ήταν φοβερά περίπλοκος με τα extra συστήματα που έβαλε η Suzuki και ήταν και πολύ ακριβό στην κατασκευή.
Επίσης ήταν και σχετικά αργό, ενώ είχε και πολύ μεγάλη κατανάλωση.
Εδώ ενα τέτοιο σε racing χρήση, απο το grab the flag στην Rijeka περυσι. Είχε ανοιχτές εξατμίσεις κι έκανε φοβερό ήχο!
Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 09/09/2019 στις 15:03.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Τα θετικά σημεία του ήταν οτι ήταν πολύ ροπάτο απο χαμηλά και είχε ωραίο διαφορετικό ήχο, δεν είχε κάτι άλλο σαν μοτοσυκλέτα.
230 κιλά άδειο με 60 ίππους αμα δεν ήταν και ροπάτο κλάφτα.
Επίσης όταν το ζόριζαν έκαιγε πάνω απο 10 λίτρα στα 100χλμ.
Είχε και κάποιους περίεργους κραδασμούς σε κάποιο φάσμα στροφών λόγω συντονισμού, στο υπόλοιπο όμως ήταν δεν είχε σχεδόν καθόλου κραδασμούς κι έδινε άλλη αίσθηση απο την συνηθισμένη των εμβολοφόρων.
Αν διαβάσει κανείς πόσο πολύπλοκος ήταν ο κινητήρας θα πάθει μεγάλη ζημιά! Ανοίγοντας το σκρίπ του γκαζιού στο RE5 κινείς 5 ντίζες!!
Πάντως ήταν απο τα πιο αξιόπιστα Wankel.
Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 10/09/2019 στις 09:51.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Άλλος ένας λόγος για τον οποίο συμπάθησα τη Σουζούκι που δεν ακολουθούσε στα σίγουρα την πεπατημένη και ενίοτε το πλήρωσε.
Φανταστείτε ότι ακόμα τότε δεν είχε παρουσιάσει ακόμα μεγάλο 4κύλινδρο.
Εννοείται πια ότι η θέση του συγκεκριμένου είναι αποκλειστικά σε συλλογές.
https://www.motorcyclenews.com/bikes...i/re5/3631898/
ΥΓ Ένας φίλος απο δω μέσα τα χει δει live αλλά δεν βλέπω να μιλάει![]()
Δύο ήταν, το ένα δίπλα στο άλλο και το ένα μάλιστα ήταν προ παραγωγής σπανιότατο και πανάκριβο...η μανιβέλα που αντικαταστάθηκε σε αυτό, κόστισε όσο το μηχανάκι που καβαλάω και ο μαστορας την προμηθεύτηκε από συλλέκτη ανταλλακτικών...!!! Για τον κινητήρα είχε να το λέει πόσο πολύπλοκος ήταν και ότι είχε επιστρατευσει μέχρι και κάμερα που να μπαίνει μέσα στον κινητήρα για να τον τσεκάρει. Είχε μπερδευτεί βέβαια η υπόθεση μέχρι να καταλάβει ότι τα δύο ίδια μηχανάκια που έιχε στις ράμπες δεν ήταν πανομοιότυπα μιας και το ένα ήταν παραγωγής ενώ το άλλο ήταν μοντέλο προ παραγωγής... Δυσκολότερο όλων ήταν να βρει κοντέρ πλήρες...ελάχιστα κομμάτια...
Μίλησα τι καταλαβες?
υ.γ. Την φωτό την έχεις?
μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια