Σορυ ρε παίδες, αλλά από κλειστό γκάζι δε νομίζω να έφαγε ποτέ κανείς high
Οσο και να την τιναξεις, η τελευταια σταγονα θα μεινει στο σωβρακο.....
Μια χαρά τρως high και από φρένο. Δεν έχετε κάνει "κωλιά" με πολλά εσείς; Ένας φίλος από το χωριό μου το'χει πει.
Life begins at 45°.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Μαλακίες λένε. "Χάι" τρως όταν ο πίσω τροχός χάσει πρόσφυση ΚΑΙ την ξαναβρεί απότομα, οπότε σε εκσφενδονίζει ΠΑΝΩ από τη μοτοσικλέτα, εξ ου και "χάι". Αν απλά χάσεις το πίσω, μπορεί κάλλιστα να εξελιχθεί σε "λόου". Αλλά αυτό συνήθως συμβαίνει από μπροστινό.
Τάδε έφη μπλίτζερ, πες τους.
Life begins at 45°.
Έτσι ακριβώς. Ένα άλλο παράδειγμα είναι η πτώση του Spies στα δοκιμαστικά του Le Mans. Έχει στρίψει την 1η δεξιά με 280 (εκεί που είχε τσακιστεί ο Puig παλιότερα )
και φρενάροντας στην 2η αριστερή χάνει τον πίσω τροχό και εκτοξεύεται. Και αυτός από φρενάρισμα και ελάφρωμα του πίσω τροχού το έπαθε.
https://www.youtube.com/watch?v=8ldZbRM7BRY
Και τα ηλεκτρονικά δεν είναι θαυματουργά. Επιλογές της ομάδας και του οδηγού είναι. Λάθος ρυθμίσεις και τον πίνουν κανονικά
Οσο και να την τιναξεις, η τελευταια σταγονα θα μεινει στο σωβρακο.....
Εάν δεν ξέρεις πως είναι η συγκεκριμένη πίστα , απλά παρατήρησε πως είναι συμπιεσμένη η μπροστινή ανάρτηση (η πτώση είναι στην ΕΙΣΟΔΟ της στροφής) .
Βέβαια η αρχή του κακού είναι αρκετά διαφορετική στα 2 περιστατικά.
Ο Marquez εκλεισε απότομα το γκάζι υπό κλίση.
Ο Spies φρενάριζε υπό κλίση και πιθανόν ταυτόχρονα κατέβασε ταχύτητα.
Όμως το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο και στις 2 περιπτώσεις.
Οι μοταρντάδες σε πίστες με χαμηλότερη πρόσφυση το κάνουν ελεγχόμενα . Το ξεκίνημα του ντριφταρίσματος γίνεται με απότομο κατέβασμα στην είσοδο της στροφής και η συνέχεια
ελέγχεται με τον συμπλέκτη .
Από κει και πέρα δώσε μια κανονική μοτοσυκλέτα σε κάποιον που έχει οδηγήσει μόνο σκούτερ και ποτέ πριν κανονική μηχανή. Τον πρώτο καιρό ο εφιάλτης του θα είναι τα κατεβάσματα.
Εγώ πάντως πιστεύω ότι για τη περίπτωση του spies, άνοιξε το γκάζι κ την έφαγε.
Για τον 93, δεν το έχω δει ακομα
Οσο και να την τιναξεις, η τελευταια σταγονα θα μεινει στο σωβρακο.....
Βάζω αυτό https://www.youtube.com/watch?v=ZwsGQZ6Nzjo
επειδή από τον ήχο ακούγεται ξεκάθαρα ότι απλώς κλείνει το γκαζι.
Σε άλλα βίντεο από έξω φαίνεται ότι είναι στην είσοδο της στροφής.
Thailand MotoGP - Full Qualifying Results
1 Fabio Quartararo FRA Petronas Yamaha (YZR-M1)*
2 Maverick Viñales SPA Monster Yamaha (YZR-M1)
3 Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V)
4 Franco Morbidelli ITA Petronas Yamaha (YZR-M1)
5 Danilo Petrucci ITA Ducati Team (GP19)
6 Jack Miller AUS Pramac Ducati (GP19)
7 Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP19)
8 Joan Mir SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR)*
9 Valentino Rossi ITA Monster Yamaha (YZR-M1)
10 Alex Rins SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR)
11 Pol Espargaro SPA Red Bull KTM Factory (RC16)
12 Aleix Espargaro ITA Factory Aprilia Gresini (RS-GP)
13 Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V)
14 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V)
15 Francesco Bagnaia ITA Pramac Ducati (GP18)*
16 Andrea Iannone ITA Factory Aprilia Gresini (RS-GP)
17 Miguel Oliveira POR Red Bull KTM Tech3 (RC16)*
18 Tito Rabat SPA Reale Avintia Ducati (GP18)
19 Jorge Lorenzo SPA Repsol Honda (RC213V)
20 Karel Abraham CZE Reale Avintia Ducati (GP18)
21 Mika Kallio FIN Red Bull KTM Factory (RC16)
22 Hafizh Syahrin MAL Red Bull KTM Tech3 (RC16)