1 βάζεις σφουγγάρι, πας την βαλίτσα πιο πίσω, το δικό μου το πήρα κ η βαλίτσα τέρας ήταν τέρμα μπροστά, λάθος τοποθέτηση από τον προηγούμενο.
1 βάζεις σφουγγάρι, πας την βαλίτσα πιο πίσω, το δικό μου το πήρα κ η βαλίτσα τέρας ήταν τέρμα μπροστά, λάθος τοποθέτηση από τον προηγούμενο.
Στην συμβίωση μου με το GS δεν έμεινα ευχαριστημένος. Διαβάζω εδώ μέσα συνέχεια και άλλοι το θεωρούν πολύ καλό μηχανάκι και άλλοι μπαχαντέλα.
Βασικά όταν δεν έχει κάποια βλάβη είναι μια χαρά...
Είχα στην κατοχή μου ένα δίμπουζο του 2004 το οποίο το πήρα το 2007 και το κράτησα μόνο 6 μήνες. Σε αυτούς τους 6 μήνες το έβαλα στο χώμα κανονικά... σε κάποια φάση μετά την εντουράδα εκεί που ήταν παρκαρισμένο το κοίταζα και μου φαινόταν ότι ήταν πολύ ξάπλα. Πάω κοντά και όντως ήταν ξάπλα.
Μην τα πολυλογώ έιχε κοπεί μια βίδα μ12 μήκους 35 πόντων περίπου... η οποία είναι της βάσης του κινητήρα και βρισκόμουν στην Πάτρα. Βίδα στην BMW δεν βρήκα και έπρεπε να κάνουν παραγκελεία εξωτερικό... τελικά αγόρασα μια ντίζα από χρωματοπωλείο και την έκοψα στα μέτρα της παλιάς με μπρος πίσω παξιμάδι.
Η δεύτερη βλάβη που μου έβγαλε ήταν ρουλεμάν τιμονιού και η τρίτη έφυγε το σωληνάκι της υπερχείλισης στης μπαταρίας και έκανε μπάνιο κινητήρα και σκελετό...
Ειλικρινά... αν το είχα κρατήσει χρόνο και όχι 6 μήνες δεν ξέρω τι θα μπορούσε να βγάλει ακόμα.
Σαν μηχανάκι στήσιμο κλπ είναι υπέροχο.. αλλά...
Κ χίλια καλά να έχει το μπεμπέ σε σχέση με το κλε, πάρε κλε γιατί είναι ο ορισμός παλιό τζαπαν δεν χαλάει δεν σπάει. Για μένα στο κλε μου δεν μαρεσει το μπροστά το φρένο του κ έχω και σωληνάκι υψηλής και πολύ μαλακή η ανάρτηση μπροστά.
M'αρεσει παρα πολυ το ΚΛΕ, αλλα διαβασα εδω καποιες παρατηρησεις οτι βγαζει προβληματα με το κομπλερ ,ξεκολλανε τα μαγνητακια, και η επισκευη ειναι αρκετα μεγαλη σε κοστος. Ξερω οτι η αγορα μιας μεταχειρισμενης μηχανης εχει μεγαλο ρισκο και ισως και η Μπεμπα μπορει να βγαζει προβληματα κοστοβορα παρομοια με της ΚΛΕ γιαυτο και δεν ξερω τι να κανω.
Θα δω να οδηγησω και μια Μπεμπα για να δω στην πραξη πως ειναι για να μπορω να εχω μια πιο σωστη αποψη.
Κολλητός πάντως έχει φτάσει τα 170.000 km με ΕR500 που έχει το ίδιο μοτέρ και δεν έχει πάθει τίποτα χοντρό στο μοτέρ.
Εχω το ερ-5 που εχει τον ιδιο κινητηρα με το κλε με 6 αλογα παραπανω και με λυμενα απο το εργοστασιο τα θεματα με τα μαγνητακια κλπ.Χοντρικα λοιπον
KLE γιαπωνεζικη αξιοπιστια,πολλοι και φθηνοτεροι μαστορες και ανταλλακτικα,περισσοτερα απροβληματιστα χιλιομετρα,κακη σελα-στενη-.
ΒΜW καλυτερη οδικη συμπεριφορα και φρενα,και ΑBS στα μεταγενεστερα μοντελα,καλυτερη καταναλωση.
διαλεγεις και παιρνεις.
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
παρε ενα KLE και το αποφασίζεις σε κάποιο καταφύγιο με ενα καφέ στο χέρι, easy living φίλε. Καταπίνει χλμ όπως λίγες μοτο.
Να στο πώ αλλιώς: γνωρίζω παθιασμένους και έμπειρους μοτοσυκλετιστές που κάποια στιγμή είπαν "α'στο καλό σου για μπεμπέ!"
επίσης κάτι Ζώα, ανεπίδεκτους μαθήσεως που το πιρούνι μοιάζει αξεσουάρ πολυτελείας στο χέρι τους και έχουν κάνει το γύρο της ελλάδας
20 φορές με KLE συχνά ξεχνώντας τα σερβις και άλλες πολυτέλειες συντήρησης.
Παιδια σας ευχαριστω πολυ για την πολυτιμη βοηθεια σας, θα τα δοκιμασω και τα δυο (Αν και το ΚΛΕ το εχω ''καβαληση'' κανα δυο φορες) και θα παρω οποια μου κατσει καλυτερα (μαλλον Κλε με βλεπω), απλα για το ΚΛΕ με προβληματιζει αρκετα η ασταθεια στους πλευρικους ανεμους.
Εγώ για να την κάνω ''ανατομική'' ,με το σκαλοπατάκι για την πλάτη δηλαδή και αλλαγή σε όλο το αφρώδες σχεδόν έδωσα 80 ε.
Από εκεί και πέρα βάζουν και gel το οποίο λένε ότι αποδίδει μετά από αρκετή ώρα,με το ανάλογο κόστος βέβαια.
Για τις μπροστά αναρτήσεις αν αλλάξεις ελατήρια θέλει περίπου 120-130ε +εργασία και λάδι.
when life gets complicated... i ride.
Κοίτα,λίγο πολύ όλες οι μότο είναι ευαίσθητες στον αέρα.Τον νιώθεις δηλαδή αν φυσάει καλά .
when life gets complicated... i ride.