Οχι μονο ισχυει αυτο που εγραψε ο BLiTzER περι εστω μικρης αισθησης ευθυνης μετα απο ατυχημα αλλα οσο πιο μεγαλο ειναι, τοσο πιο εντονο ειναι και το αισθημα. Παντα μετα απο ατυχημα αρχιζουμε τα "αν δεν ετρεχα τοσο", " αν ειχα σταματησει εκει", "αν πηγαινα απο αλλου", κλπ. Ειναι ανθρωπινη αντιδραση σε αυτο που μας συνεβη και που μας ανατρεπει την ζωη.
Επισης τα παραδειγματα με τον μετεωριτη η τους διδυμους πυργους ΔΕΝ ειναι ατυχηματα ειναι τραγωδιες / καταστροφες βιβλικες. Ατυχημα ειναι κατι που θα μπορουσε να αποφευχθει γιατο οφειλεται σε ανθρωπινο λαθος /αμελεια ( εστω και εγκληματικη )/ αβλεψια
Ουφ, με κάνετε να βάζω υπότιτλους... Σε καμία περίπτωση δεν αναφερόμουν σε παιχνίδια του μυαλού ή σκέψεις τύπου "αν πήγαινα από αλλού" λολ. Μιλάω ξεκάθαρα για ιδία ευθύνη. Μιλάω για την ριψοκίνδυνη προσπέραση που ίσως δοκιμάσαμε, τα +10 χλμ/ώρα, το κοίταγμα του καθρέφτη που μας απέσπασε την προσοχή για μισό δευτερόλεπτο. Μιλάω ξεκάθαρα για δικά μας "λάθη". ΠΡΟΣΟΧΗ, δεν εννοώ ότι ευθυνόμαστε ουσιαστικά, ότι είμαστε υπαίτιοι για το ατύχημα, νομικά ή ηθικά, αλλά μόνο για ευθύνη όσον αφορά τη δική μας σωματική ακεραιότητα, την οποία οφείλουμε να διαφυλάσσουμε. Ούτε, φυσικά, εννοώ ότι πρέπει να οδηγούμε αμυντικά 24/7, είμαι εντελώς κατά αυτής της νοοτροπίας. Κρατήστε ό,τι σας κάνει.
Life begins at 45°.
επειδη καθημερινά περνάω τέτοια σημεια συνεχως, πλέον έχω συγκεκριμένο positioning strategy (!). παω παντα τερμα αριστερα οταν υπαρχει διχαλα δεξια και παντα τερμα δεξια οταν ειμαι εγω αυτος που σκοπεύει να βγει στην διχάλα. κανα χιλιόμετρο πριν δηλαδη για να ειμαι safe. αυτο το "ωχ χάνω την έξοδο κοβω τιμόνι χυμα και όποιος θέλει φρενάρει yoooooolo" ειναι καθημερινό φαινόμενο.
και οχι δεν φταίς παντα για τα ατυχήματα. εχω πετύχει φασεις στο δρόμο που απλα ΔΕΝ έπαιζε να κάνει τίποτα διαφορετικο το θύμα. ουτε αν κάνεις προσωμείωση το ατυχημα 100 φορές.
Το ατυχημα περιλαμβανει την τυχηματική συνιστώσα (το λέει και η λέξη).
Οδηγώντας συνετά, με πρόβλεψη και έχοντας εμπερία η συνιστώσα αυτή περιορίζεται σημαντικά, δεν μηδενίζεται όμως ποτέ. Αποτελεί μέρος της ίδιας της ζωής σε κάθε ενέργειά μας.
Ένας καλός οδηγός τον παράγοντα τύχη τον ρίχνει σε χαμηλά επίπεδα. Υπάρχουν αναβάτες που ταξιδεύουν σε καθημερινή βάση και διανύουν ανά τον κόσμο χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα.
Για το ενδεχόμενο κακο-τυχίας πέρνουμε μέτρα προστασίας, όπως είχε προνοήσει ο εν λόγω αναβάτης.
Τόσο απλά νομίζω.
'Η ανάγκη είναι η μητέρα της δημιουργίας'
'εχεις σίγουρα μερίδιο ευθύνης'.Σίγουρα δεν ισχύει.να σου δειξω βιντεο που η μοτο παει κυριλε στην λωριδα της σε αριστερη στροφη με τον αναβατη προβλεπομενο και το κρανος του να πηγαινει το σαξοραλο ταπα απο την απεναντι να γλυστραει στην αντιστοιχη δεξια δικια του στροφη να κανει τετακε και να φευγει πανω στην μηχανη και να μην βρισκουν να θαψουν.ναι σιγουρα ο μοτοσυκλετιστης ειχε μεριδιο ευθυνης.
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Εντάξει, παιδιά, έχετε δίκιο. Υπάρχει μια περίπτωση στις χίλιες που δεν ισχύει αυτό, άρα δεν ισχύει. Πάω πίσω να το διαγράψω. Μην προσέξει και κανείς περισσότερο από το σύνηθες και τον πάρω στον λαιμό μου.
Life begins at 45°.