οχι παραεισαγωγης
ΠΡΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ειπα
δοκιμη δηλ πριν την τελικη κυκλοφορια του
οχι παραεισαγωγης
ΠΡΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ειπα
δοκιμη δηλ πριν την τελικη κυκλοφορια του
Με απογοήτευσε ο τύπος!Αρχικά δημιουργήθηκε από advblack
Test στο εν λογω περιοδικο. Παρουσιαση δηλαδη στο Κειπ Ταουν. Ο Ρολαντ Μπραουν λεει ολα καλα αλλα¨: κατω απο τις 4000 νεκρα και γενικως ψιλομαπα ο ψεκασμος (οποτε υπολογιστε και ενα power commander μαζι με aftermarket τελικο) και το πηρουνι δουλευει περιεργα ειδικα στο γυμνο (βαλτε και εσωτερικα απο Ohlins). Μαλλον ακριβο θα μας βγει τελικα....
Το περιμένω να έρθει, μια και αυτές τις μέρες παραδίδω το R6/2000 μου.
Παρόμοιο πρόβλημα με νεκρή περιοχή είχαν και τα τελευταία XT660, και ήταν για κλάματα!
Ακόμα πιο σημαντικό αν δεν δουλεύει σωστά το μπροστινό σύστημα.
Είναι αλήθεια βρε παιδιά? Θα με κάνετε να ξαναπάρω το σκυφτό (R1).
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Μηχανή
Τύπος: 4-χρονος, 4-κύλινδρος, 2EEK, 20-βάλβιδος
Ψύξη μηχανής: Yγρόψυκτος
Κυβισμός: 998 κ.εκ.
Bore x stroke: 77 x 53.6 χιλ.
Σχέση συμπίεσης: 11.5:1
Μέγιστη ισχύς: 110.3kW (150 HP) @ 11,000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 106.0Nm (10.8 kg-m) @ 8,000 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης: Υγρό κάρτερ
Καρμπυρατέρ: Fuel injection
Σύστημα ανάφλεξης: TCI (digital)
Διάταξη τιμόνευσης: Μίζα
Σύστημα μετάδοσης: 6-τάχυτο
Τελική μετάδοση: Αλυσίδα
Χωρητικότητα δοχείου καυσίμου: 18 litres (3.4 litres)
Χωρητικότητα δοχείου λαδιού: 3.8 litres
Διαστάσεις:
Πλαίσιο: Die-cast Αλουμινίου
Εμπρός ανάρτηση: Τηλεσκοπικό πιρούνι
Εμπρός διαδρομή: 130 χιλ.
Πίσω ανάρτηση: Προοδευτική Μοχλισμού
Πίσω διαδρομή 130 χιλ.
Εμπρός φρένο: 2 δίσκοι, ? 320 χιλ.
Πίσω φρένο: Δίσκος, 245 χιλ.
Εμπρός ελαστικό: 120/70 ZR17 (58W)
Πίσω ελαστικό: 190/50 ZR17 (73W)
Διαστάσεις:
Μήκος: 2,140 χιλ.
Πλάτος: 770 χιλ.
Υψος: 1,205 χιλ.
Υψος: 815 χιλ.
Μεταξόνιο: 1,460 χιλ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 135 χιλ.
Βάρος: 204 kg
ποσο κανει μαστορα????
..............ελα βρε τωρα, θα τα βρουμε!!!!!!!!!
AΣΕ Κ ΓΩ ΜΙΑ ΑΠ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ,ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΟ FZ1 MΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΚΑΛΟΒΛΕΠΩ ΠΑΛΙ ΤΟ Ζ1000,ΑΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΒΕΒΑΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ
Μερικά φιλαράκια μου που είχαν YAMAHA και τώρα Ζ750+Ζ1000, μετά από ένα χρόνο μου λένε, καμία σχέση με τη ποιότητα ΥΑΜΑΗΑ!Αρχικά δημιουργήθηκε από doken
AΣΕ Κ ΓΩ ΜΙΑ ΑΠ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ,ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΟ FZ1 MΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΚΑΛΟΒΛΕΠΩ ΠΑΛΙ ΤΟ Ζ1000,ΑΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΒΕΒΑΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ
Και να αναλογιστείς ότι η Kawa, είναι πολύ πιο τσιμπημένη στα ανταλλακτικά, γιατί η «χύμα» είναι δεδομένη εφόσον οδηγείς 2 τροχούς.
Τα αποκλείω τα Z…
![]()
το triple ειναι πολυ καλο ..και απο θορυβο βαραει ασχημα!!!!!!!!
αλλα ρε παιδια οσο αφορα το fz1 ειναι δυνατον να αποκλειετε ενα μηχανακι επειδη καποιος καπου διαβασε οτι σε καποιο σταδιο εξελιξης η μηχανη ειχε καποια προβληματα?????ακομα ακομα δεν κυκλοφορησε αχρηστο βγηκε????![]()
οσο αφορα το πηρουνι τι?????εχει αλλο πηρουνι?????ή το βαρος απο το φαιρινγκ βοηθα στην καλυτερη προσφυση????:rotflmao:
Είναι η άποψη ενός ατόμου και τίποτα παραπάνω, μην τρελαίνεστε. Άλλοι λένε οτι η σέλα είναι πολύ άβολη και οτι προτιμούσαν αυτή του παλαιότερου μντέλου και άλλοι οτι η σέλα του είναι άψογη. Αν δεν κάνεις ένα τεστ drive να δεις πως κάθεται σε σένα η μηχανή σαν συνολική εικόνα, δεν μπορείς να θεωρείς τίποτα δεδομένο.
Ελπίζω η ατονία του μοτέρ κάτω απο τις 6.000 στροφές, να μην είναι τόσο έντονη γιατί θα χαντακώσει το μοντέλο.
Αλλά γιατί ρε γαμώτο δεν του βάλαν και ένα σετάκι ακτινικές δαγκάνες μπροστά; Όχι οτι αυτές θα είναι υποδεέστερες, αλλά έτσι, για τα μάτια του κόσμου. Αυτό είναι που μεχαλάει περισσότερο στο FZ1 (και το τελικό βέβαια).
Το σίγουρο είναι οτι με την πρώτη ευκαιρία θα τρέξω για test drive.
Είμαι έτοιμος να βάλω αγγελία το TDM900 (που έχω) για να πάρω το καινούργιο Fazer, αλλά με όλα αυτά που έχω διαβάσει...
Διάβασα και άλλους που το έκαναν test drive (από internet) και ένας λέει ότι έχει πολούς κραδασμούς το τιμόνι σε ορισμένες στροφές. Αν δε λέει μπαρούφες τότε δεν λέει καθόλου. Να κάνεις κανένα ταξιδι Αθήνα-Θεσ/νίκη, μετά θα πηγαίνεις σα κομπρεσέρ![]()
Να έχετε στο πίσω μέρος του μυαλού σας αυτά που γράφουν οι δημοσιογράφοι, όταν θα κάνετε οι ίδιοι test drive, σε μοντέλο παραγωγής.
Μην τρελαθούμε κιολας, με 1000άρι που φορά τον κινητήρα του r1, να μην μπορείς να ταξιδέψεις...Αυτοί οι κραδασμοι είναι για 1000-2000στροφές.Στην τελική πάς μια πάνω ή μια κάτω(αν και στα 200χλμ δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα.)
Είμαι σίγουρος ότι το μηχανάκι θα μαμάει και ήδη ψάχνομαι οικονομικά...![]()
προσωπικα με αυτο το φαιρινκγ μου μοιαζει περισσοτερο με το fjr που μονο ss δεν ειναι!!!
παιδιά το μηχανάκι είναι μαμάτο. Εγώ έχω ένα TDM 850 το οποίο το έχω ήδη στις αγγελίες για όποιον ενδιαφέρεται και έχω παραγγείλει το FAZER1000. Το έκανα και test drive και το μηχανάκι λέει πολλά.
Μην το σκέφτεστε καθόλου...
![]()
![]()
![]()
και εγω για το 636 ακουγα διαφορα.Το θαβανε λογω ζελατινας επειδη δεν φαινεται το κοντερ και σε βαραει ο αερας.Ωραια εδωσα 100 ευρω και προβλημα δεν υπαρχει.Ειναι απο που τα παιρνουν ο καθενας στα testΑρχικά δημιουργήθηκε από sotosfz6
το triple ειναι πολυ καλο ..και απο θορυβο βαραει ασχημα!!!!!!!!
αλλα ρε παιδια οσο αφορα το fz1 ειναι δυνατον να αποκλειετε ενα μηχανακι επειδη καποιος καπου διαβασε οτι σε καποιο σταδιο εξελιξης η μηχανη ειχε καποια προβληματα?????ακομα ακομα δεν κυκλοφορησε αχρηστο βγηκε????![]()
οσο αφορα το πηρουνι τι?????εχει αλλο πηρουνι?????ή το βαρος απο το φαιρινγκ βοηθα στην καλυτερη προσφυση????:rotflmao:
Οσο για γυμνο ενα ειναι
![]()
Επιτέλους είδα απο κοντά το νέο 1000άρι. Μάλιστα κάθησα πάνω του και... αυτό ήταν. Δεν ήθελα να κατέβω.
Μπορεί στις φωτογραφίες να μοιάζει ωραίο (εντάξει και κάτι παραπάνω) αλλά απο κοντά είναι απίστευτο. Δεν το περίμενα σε καμία περίπτωση να εντυπωσιαστώ τόσο πολύ. Απίστευτα μαζεμένο, καταπληκτική, άψογη, ονειρική θέση οδήγησης και μια πολυτέλεια που δεν μπορώ να εξηγήσω.
Σε σχέση με το απερχόμενο 1000άρι αλλά και το 600άρι (το οποίο και έχω) μοιάζει πολύ πιο μικροκαμωμένο και μαζεμένο. Είναι πανάλφρο. Τα 200+ κιλά του δεν φαίνονται σε καμία περιπτωση ενώ και η θέση του συνοδηγού είναι άριστη (ναι, ανεβαίναμε δυο δυο στις μηχανές).
Τα ίδια ισχύει και για το γυμνό , συν του οτι είναι πολυ πιο όμορφο και δείχνει ακόμα πιο μικρό. Τρελή μαγκιά.
Έκανε πάλι το θaύμα της η Yamaha.
Α, και τα οπίσθια του Fazer, OΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.
Φωτο αύριο.