Το Imperiale φαίνεται ενδιαφέρων για κάποιον που του αρέσουν οι μηχανές με κλασική εμφάνιση ....
Είναι ευχάριστο ότι πλέων υπάρχουν και ποιο οικονομικές επιλογές για κάποιον που θέλει καινούργια μηχανή με αυτή την εμφάνιση ....
Έχω μηχανή με αντίστοιχη ιπποδύναμη και κυβικά (Royal Enfield Himalayan) και κρατάει στην εθνική τα 110 άνετα στα 120-125 δουλεύει ψηλά και κάπου στα 130 κάτι τερματίζει (η διαφορά του κοντέρ με το gps είναι ελάχιστη).
Οπότε και με το Imperiale θα μπορεις να γυρίσεις τον κόσμο αν το θές, επίσης δεν θα έχει καμία σχέση με το scooter σε κρατήματα και συμπεριφορά ...
Αυτή ειναι μια αλήθεια όντως γιατί κανένα scooter με αυτές τις "επιδόσεις" δεν ζυγίζει τόσο πολύ για να έχει τέτοια "συμπεριφορά"
όπως επίσης πως με την τριπλάσια επιφάνεια του σκουτερ και τα λιγότερα κιλά, αναπτύσει μια πολύ ενδιαφέρουσα συμπεριφορά στον αέρα
και στην κατανάλωση που τη λες και χαρακτήρα.![]()
Πολύ ωραίο και κλασσικό, βασικός αντίπαλος για μία Enfield. Απ' ότι έχω καταλάβει και από τα σχόλια για τα TRK/BN η ποιότητα είναι μια χαρά, οπότε με τιμή στα 4.5Κ γιατί να μην το προτιμήσει κάποιος φίλος που θέλει κλασσική μοτοσικλέτα και δεν θέλει να ξοδέψει μια περιουσία;
Ήρθε και Ελλάδα:
https://www.facebook.com/BenelliGree...type=3&theater
Προσωπικά θα ήθελα περίπου 35-40 άλογα, όχι μόνο 20, αλλά οκ..
Σημαντικότερο ήταν η υδροψυξη που επιτρέπει υψηλότερη απόδοση αλλά σε μια προσπάθεια να κρατηθεί χαμηλά το κόστος της Imperiale έπαιξαν σε πολύ βασική και αξιόπιστη για δύσκολες αγορές αεροψυξη
Διάβασε λίγο για να μην τα ξαναγράφω
https://www.moto.gr/forums/showthrea...=1#post3019332
https://www.moto.gr/forums/showthrea...=1#post3019365
Και τώρα η ερώτηση που όλους μας εννώνει
Θεωρητικά, φιλοσοφικά, οχι ακαδημαϊκα, λαϊκα, προχειρα, μπακαλίστικα και γενικά οποιοσδήποτε όρος θα χαρακτηρίσει
την ερώτηση ως μια απλή απορία προσωπική μου που δεν θα βάλει σε τσακωμό κανέναν.
Έστω ότι κρατάμε, χωρίς συμβιβασμούς στην αντοχή, την συμπίεση στα ίδια και αλλάζουμε τις διαστάσεις 72.3 Χ 90 σε 82 Χ 85.
Θα μπορούσαμε να περιμένουμε μεγαλύτερη ευστροφία από αυτό το μοτέρ;
Φυσικά υποθέτω πως έχουμε τακτοποιήσει την τροφοδοσία και την αντοχή των υλικών στην όποια μεγαλύτερη καταπόνηση
λόγο υπερκυβισμού.
Μόνο σας παρακαλώ, είναι μια ερώτηση που απολαμβάνω. Δεν υπάρχει λόγος να δημιουργηθεί ένταση, απλά ρωταω![]()