Συγνώμη ρε παιδιά που σας ανακατώνω, τα λέω όπως τα καταλαβαίνω..
Η ερώτηση έχει να κάνει σε αντιστοιχία με τις μοίρες του στροφάλου. Πως για παράδειγμα το tdm έχει 270, το versys 180 κ.λπ.
Όσον αφορά το μοτέρ του RSV4 που μου δημιουργήθηκε απορία, βλέπω πως στην ουσία λειτουργεί σαν 180 μοιρών δικύλινδρο
αλλά πιο "διευρυμένο" λόγο του ότι το "έμβολο" του είναι στην ουσία δύο με διαφορά 65 μοιρών.
Καταλαβαίνω πως ο τρόπος που αναφέρομαι σε τόσο ιδιαίτερα μηχανολογικά δημιουργήματα είναι απλοϊκός
σε φάση να με κρεμάσετε ανάποδα, είναι όμως ο τρόπος μου μέχρι στιγμής και με ευχαριστεί να μαθαίνω.
Αυτό που ψάχνεις είναι μάλλον το διάστημα ανάφλεξης μεταξύ των κυλίνδρων. (Στο TDM π.χ. αντί για το αναμενόμενο [edit]360° είναι 270°)
180-115-180-245
απο εδω:
https://en.wikipedia.org/wiki/Big-bang_firing_order
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
https://www.youtube.com/watch?v=xWy6PyvtXus
Παππούδες του Αγγλικού Brough club στην αντιπροσωπεία να δούνε το νέο μοντέλο.
4 δίσκους μπροστά,πλαίσιο από τιτάνιο .Ωραίο μηχάνημα.
''i'll ride this tomorrow to southern France'' κουφαλαααα
when life gets complicated... i ride.
Μπήκα στο σάιτ τους ,από τα καινούργια δεν βλέπεται κανένα
Διαβάστε τι γράφει για αυτό το συνονθύλευμα από κάτω ...
"A sportswoman with a big heart, she was reborn from her ashes in 2014 in the head of an English enthusiast, but under the fairy fingers of a French magician, Thierry Henriette, and his design office Boxer Design. English by heart and French by rebirth, she has not finished giving us the notes of her success " .
Τελευταία τροποποίηση από buckley; 09/11/2019 στις 12:37.
Πολύ πλαστικούρα.
when life gets complicated... i ride.
ε, τώρα, πολύ πρωτογενές το σχέδιο βαφής, δεν έπρεπε να τα προσπαθήσουν όλα μαζί, τι είν' τούτο!
τρείς εποχές στη φόρμα και σχέδιο βαφής της παλαιότερης; ε, δε γίνεται έτσι, ένα κανόνα τη φορά.
με τις δισκόπλακες τι παίζει; τσακώθηκαν με την βιομηχανία;
Hossack είναι το πιρούνι; Έξτρα πόντοι γιατί από εμφάνιση...