Νέκρα στις ευκαιρίες....
![]()
Τα μεταχειρισμένα μηχανάκια είναι αδικαιολόγητα ακριβά. και δεν μιλάμε για αυτά που έχουν αγοραστεί καινούργια, και κάπως δικαιολογείς την υψηλή τιμή τους.
Σε εκείνα που είναι 2ο ή 3ο χέρι και θέλουν να τα πουλήσουν πιο ακριβά απ όσο τα αγόρασαν, τι τους λές;
MM#93
ολα τα αντικειμενα εχουν ενα πατο στην τιμη πωλησης. κατω απο τον οποιο δεν το πουλας καν.
ενα xr250 96 μοντελο πχ εχει πατο στα 800-900ε. πιο κατω κανεις δεν το δινει γιατι δεν αξιζει. εγω πουλαω το cbr600rr 2007 μου στα 3300. αν θελω να το δωσω χθες θα το εβαζα στα 2500 αλλα πρωτον δεν το σκοτωνω και δευτερον με τοσα αγοραζεις μονο χειροτερο και παλιοτερο μηχανακι. αλλο παραδειγμα, sv650 1998 sta 1200e να μην χριεαζεται τιποτε και περασμενο κτεο και σηματα και λαστιχα και αλυσιδογραναζα καλα.. πιο κατω πανε παρε παπι. συνηθωςοι πολυ χτυπητες ευκαιριες η ειναι σοβαρη αναγκη και φευγουν η κατι βρωμαει
Ο κυριος λογος που ξενερωνει η αγορα μεταχειρας. Με δυο μηνιατικα παραπανω, παιρνεις κουτα.
εξαρταται πως το κοιτας...αναλογικα παντως οι τιμες των μεταχειρισμενων πλεον στην ελλαδα ειναι τραγικες...τα μεγαλα ονοφφ 5ετιας τα δινουν 3 χιλιαρικα λιγοτερο απο τα καινουρια...because fukin logic (???)
πρακτικα ειναι πολυ πιο ευκολο να αγορασεις καινουριο με χρηματοδοτηση, απορω γιατι πολλοι ειναι διατεθιμενοι να διαθεσουν αυτα τα ποσα για μεταχειρισμενα μηχανακια
Συμβαίνει σε κατηγορίες όπου κυριαρχούν τα θύματα. Και καλά κάνει.
ηθελε φιλος μου να δωσει 3800 για τενερε 660 δεκαετις με 550000. τελικα τον εψησε και πηρε cb500x καινουριο στα 7000ε εβαλε τα 3800 μπροστα και τα υπολοιπα 2 χρονια δοσεις. κι εχει καινουριο. δικοτου. με εγγυηση. και το καραγουσταρει το μηχανακι και ειναι τρελα ευχαριστημενος με την αγορα που εκανε.
και 4 λιτρα καταναλωση.. το επομενο τενερε πηγαινε πανω απο 4κ. και λεω αμα θελησει αλυσιδογραναζα, λαστιχα μεγαλο σερβις εχεις παει plus 500 οποτε η διαφορα συρικνωνεται κι αλλο..
Και πόσο βγήκε με τους τόκους; (καλά έκανε δε το συζητάμε, απλά ρωτάω)
when life gets complicated... i ride.
παιδια η αγορά απο 2009 έως 2016 ήταν νεκρή. δεν πεσανε καινουργια, σημερινα μεταχειρισμένα δηλαδη (ειδικα μοντελα 2010-2014) για να ριξουν τις τιμές κιάλλο. το μτχ ομως εχει τιμή βαση προσφοράς/ζητησης. το καινουργιο ειναι καθαρα τιμή εργοστασίου/αντιπροσωπου/φορου. η ελλαδα εχει ακριβα νεα μοντέλα. δειτε τιμές χωρων με μεγαλύτερα εισοδήματα που έχουν πιο φθηνα μηχανάκια. οσο συμβαινει αυτη η ανωμαλια ειναι λογικο να παιζουν μτχ σε τετοιες τιμες.
@τακηςμπ. οταν το 10ετίας ειναι 2η-3η σελίδα στο καρ βαση χρονολογίας λογιζεται σαν φρεσκο μτχ. αν πουλαγανε κανονικα τοσα χρονια και δεν ειχαμε κριση θα ηταν οντως ενα παλιο μηχανάκι. σκεψου ο πωλητης αν θελει να παρει άλλο πρεπει να τα σκασει χοντρα. οταν βλεπω στην ελλάδα το νεο τενερε 10.500 δεν μπορω να κρινω αυτον που δινει βερσυς 10ετιας 5.000.
edit
δειτε λιγο τα σκουτερ. 5ετιας εχουν λογικες τιμες για μτχ. γιατι? γιατι πουλανε τα καινουργια επειδη εχουν κανονικες τιμες και αρκετη ζητηση ειδικα μεσα στην κριση αρα πουληθηκαν πολλα και γέμισε ο τοπος αγγελιες. αυτο δεν συμβαινει στις μοτο και ουτε θα συμβει φετος. ομως οποιος κραταει μηχανακι του 2007-2014 και τωρα νομιζει οτι μαμαει, αν πανε καλα οι πωλησεις και το κρατησει μεχρι το 2022 θα το δωσει για ρεστα απο τσιγαρα. εν ολιγοις τωρα ειναι ευκαιρια ακομα να πουλησεις, σε λιγο θα χασεις.
Τελευταία τροποποίηση από basilis_k6; 22/11/2019 στις 15:42.