Σίγουρα θα μπορούσε να είχε χειριστεί το όλο θέμα με την ΚΤΜ πολύ πιο διπλωματικά,αλλά θεωρώ πως για να ήταν τόσο απόλυτος κάποιον λάκκο θα'χει η φάβα,ίσως το σύνολο της μοτοσυκλέτας που του παρουσίασαν να ήταν άθλιο. Και φυσικά γι'αυτό δεν φταίει ο V4,αλλά το πλαίσιο και οι αναρτήσεις. Εννοείται,αυτό βγάζει "από πάνω" όλους τους άλλους οδηγούς της ΚΤΜ και ειδικά τον Pol που σκίζεται και φέρνει αποτελέσματα,αλλά...οι άλλοι οδηγοί κατά την γνώμη μου είναι β' διαλογής(το λέω όσο καλοπροαίρετα γίνεται αυτό,γνωρίζοντας κιόλας ότι κάποιοι είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο στην καριέρα τους). Ο Zarco ανέβηκε στο motogp μετά από δύο συνεχόμενα πρωταθλήματα στην Moto2 και στην rookie season του κατέκτησε την 6η θέση και το ίδιο έκανε και στην 2η του χρονιά. Αυτό επαληθεύει την άποψη πολλών(και την δική μου) ότι είναι ένας φτασμένος οδηγός που διψάει για κάτι παραπάνω. Εε αυτό το κάτι λογικά δεν θα μπορούσε να του το δώσει το σύνολο της KTM. Σίγουρα θα μπορούσε να σκυλιάσει και να προσπαθήσει πάρα πολύ,καταφέρνοντας να φτάσει ίσως και στο podium την χρονιά που μας πέρασε,αλλά...με τέτοιο ανεξέλεγκτο αγρίμι μπορεί να έπεφτε και να τραυματιζόταν και όλα αυτά για τι; Για να βγει 5ος στο qualifying; Ο Pol όλο το χρόνο το οδηγάει σαν να το'κλεψε και το μόνο που καταφέρνει είναι να μπαίνει συστηματικά στο Q2(και κάποιες φορές να τερματίζει και εντός 10αδας). Εκτός αυτού,δεν θυμάμαι να 'χει καταφέρει και πολλά σε 3 χρόνια development ουσιαστικά πάνω του. Ο Zarco θεωρεί πως είναι στα ντουζένια του την τελευταία πενταετία και δεν θέλει να σπαταλήσει 2-3 χρόνια για να στήσει το KTM για να κυνηγάει με νύχια και με δόντια μια θέση στην 5άδα. Να μου πεις,αν δεν γουστάρεις τέτοιο πράγμα μην πας σε νεοσύστατη ομάδα,αλλά το χρήμα είναι γλυκό.
Η Avintia δεν ανακοινώνει κάτι,γιατί ο Zarco είναι τραυματισμένος και δεν θα'χε νόημα.Ίσως ήταν δείγμα καλής θέλησης το ότι έδιωξαν τον Abraham και να είναι σε συζητήσεις ακόμα εν μέσω της ανάρρωσής του και σε περίπτωση που δεν τα βρουν ξαναπαίρνουν τον Τσέχο.![]()