Μου ηρθαν τελικα τα πολυαναμενομενα MWR High Performance Velocity Stacks αν και ειχα καποιους ενδιασμους πριν τα βαλω, ομως το αποτελεσμα ηταν εξωπραγματικο
Μεχρι κοφτη που επιασε μερικες φορες κοντα στις 14,800 ( πραγματικες στροφες ) δεν καταλαβαινεις πουθενα κοψιμο ιπποδυναμης ανετα κρατας τερμα το γκαζι μεχρι το κοφτη
Πριν με τα εργοστασιακα Stacks μετα τις 13,500 καταλαβαινεις που ερχοταν η πτωση δυναμης, στο δυναμομτερο φαινεται να χανεις μετα τις 13,250
Δυναμομετρησεις που εχουν γινει μετα την τοποθετηση MWR Velocity Stacks δειχνουν να αρχισει να κρεμαει το μοτερ μετα τις 14.000 στροφες και η πτωση ειναι μικρη κι οχι οπως ηταν με τα εργοστασιακα Velocity Stacks
Δεν το ανεβασα ακομα δυναμομετρο γιατι ετσι κι αλλιως ειναι σε λιγο καιρο θα αγορασω ενα tongue
Παντως στη τηλεμετρια εδειξε περα οτι ανεβηκαν τα αλογα ( γιατι υπαρχει καναλι βαση μαθηματικου τυπου που το βλεπεις κι αυτο ) οτι το AFR μετα τις 14.000 στροφες ανεβηκε δραματικα απο το 13,08 που ηταν ρυθμισμενο πριν, περασε τα 13.60 λες και πριν καποιος το ειχε πιασει απο το λαιμο και δεν το αφηνε να αναπνευσει αυτη την εντυπωση σου δινει απο τις λιγες δοκιμες που εκανα στο δρομο
Σαν πρωτη εντυπωση φαινεται μια πολυ καλη επενδυση