Μιας και προέρχομαι απο μηχανάκια-πυροβόλα αυτό που θα πω είναι οτι πάντα και παντού κάτι κερδίζεις,κάτι χάνεις.
Αν δε μιλάμε για καταδρομικές τύπου Σούνιο-Επίδαυρο-Αγιο ή 300αρες μέχρι Τριπολη κλπ που ξεκινούσα τέρμα γκάζι και σταμάταγα 3 φορές για βενζίνη,σε μια νορμαλ εξόρμηση ας πούμε των 500ων km ακόμη και με γρήγορα μηχανάκια κλειδωνα μια ταχύτητα περίπου 160 κοντέρ στις ευθείες για να έχω μια στοιχειώδη αυτονομία καθώς είναι πολύ σπάσιμο να σταματας ανα 120 και 150km για βενζίνη.Επιπλέον, τα γρήγορα μηχανάκια σε απαιτητική χρήση χρειάζονται και τα κατάλληλα(μαλακά) λάστιχα που σημαίνει οτι προσπαθείς να τα φυλάξεις και λίγο στις ευθείες.
Δηλαδή είτε είχα 180 άλογα είτε 50 που έχω τώρα με την ίδια ταχύτητα ταξιδεύω απλά για διαφορετικούς λόγουςοπότε μην τρελαίνεστε.
Τα 120km που διαβάζω είναι πολύ λίγα,δυστυχώς δε βγαίνει μια μεγάλη βόλτα ξεκούραστα έτσι.Απο την άλλη,μόνιμα πετυχαίνω μεγάλα μηχανάκια που ταξιδεύουν με αυτές τις ταχύτητες προφανώς λόγω οικονομίας.
Προσωπικά αν ήθελα ταξίδια με 120km δε θα κοιτούσα καν τα κυβικά καθώς τα έχει για πλάκα ένα 250 δικύλινδρο.
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Ο βοακ ειναι επαρχιακός, ΔΕΝ είναι Εγνατία, με ενα-δυο κομμάτια με διαχωριστική νησίδα δε τον κανει αυτοκινητόδρομο.
Στη κρητη για να ανακαλύψεις τις ορεινές ομορφιές της αλλα και για το βομβαρδισμενο οδικό δικτυο η επιλογη για μενα σε καινουργιο ειναι μια CRF250Rally.
Δεν χρειαζονται γκαζια γιατι γροθοι υπαρχουν πολλοι
Χααααααχχχχχααααχχχααααα. Πραγματικα αστα γινεται χαμος. Ο βοακ επεκτείνεται απο ηρακλειο μεχρι Καστέλι κισσαμου μετα τα χανια. Μπορείς ν ανοιξεις μεχρι 140 150 χλμ σε καποιες ευθειες. Δεν ξερω αν γνωριζεις. Κοιτα. ευθειες υπαρχουν αλλα ειναι καπως συντομες. Απο την αλλη πλευρα ηρακλειο αγιος νικολαος σητεια κι εκει εχει ευθειες αλλα καμια σχεση με εγνατια κτλ κτλ. Ωστόσο. Τα ατυχηματα πολλα για τους γνωστους λογους που σχεδον ολοι γνωριζουμε.. γνωριζετε... οδιγικη παιδεία μηδεν.. το νησί ειναι μεγαλο εχει τοπία παραλιες πολλές και μικρους επαρχιακους δρομους.νταξ αλλα οχι και με crf 250.τουλαχιστον versys 300..Οποτε....
Τελευταία τροποποίηση από sisos; 15/01/2020 στις 21:54.
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Εχει ενα σωρό ταξιδιωτικά μοτοσυκλετας για Κρήτη, ολα δηλαδη τα πιο ομορφα ειναι adventure στιλ με πολλες χωματοδιαδρομες ειτε ορεινά ειτε ακτογραμμων, η μηχανη και η ελευθερία μετακίνηση της εχει ρολο σε τετοια τερεν. Ο βοακ ειναι για αναγκαστική μετακινηση, το διασχίζεις καλυτερα με αυτοκίνητο(και με hi-lux ακομη καλυτερα).
Αυτό πρέπει να το δεις εσύ και να παρεις ότι σου αρεσει, εγώ σου είπα την προτίμηση μου (για κρήτη)
πάρε και ένα ωραίο βίντεο με πολλά πλάνα απο drone
https://www.youtube.com/watch?v=kwXL0FxA4uw&t=236s
you rise you fall you're down then you rise again
Έτσι θεωρώ και εγώ. Η Κρήτη θέλει μηχανάκι που να πατάει και χώμα. Με τόσα τρομερά βουνά που έχει θα δει κανείς εικόνες απίστευτες. Αποκορύφωμα η χωμάτινη 20 χιλιομέτρων που ξεκινά από ανωπολη και μπαίνει μέχρι τις ψηλότερες κορυφές των λευκών Ορέων.
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE