Σελίδα 11 από 20 ΠρώτοΠρώτο ... 678910111213141516 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 151 έως 165 από 288

Θέμα: Vstrom 650 vs NC700-750x vs cb500x vs Versys 650(300?)

  1. #151
    270° firing order Το avatar του/της katsar
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.661
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από masterone Προβολή μηνύματος
    η καταναλωση τ στην εθνικη με 120-130 ήταν 4λ/100 κ να μπορει να ταξιδέψει ανετα και αν θέλω να παω σιγα να μπορει να καψει και σαν παπι κατι που ελαχιστες μηχανες μεγαλυτερου κυβισμου μπορουν να πετυχουν.
    5l/100 με 120χαω σταθερά έχω με μηχανή 850κε και καρμπυρατερ.Σχεδόν οτιδήποτε και να οδηγήσεις έτσι σε ΕΟ με σταθερό γκάζι δεν θα κάψει πολύ.
    when life gets complicated... i ride.

  2. #152
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/01/2020
    Μηνύματα
    215
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από masterone Προβολή μηνύματος
    Μιλαω για εθνικη οδο αθηνων Λαμίας. Επισης ξερω οτι μακραινει κ ισως στο μεγαλο σερβις π πιθανως θα αλλάξω και αλυσιδογρανσζα να βαλω ένα νούμερο μεγαλύτερο μπροστα αν δεν εχω αλλαξει μηχανακι ως τοτε
    Το μοντελο του 19 πως σου φαινεται

  3. #153
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/01/2020
    Μηνύματα
    215
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από katsar Προβολή μηνύματος
    5l/100 με 120χαω σταθερά έχω με μηχανή 850κε και καρμπυρατερ.Σχεδόν οτιδήποτε και να οδηγήσεις έτσι σε ΕΟ με σταθερό γκάζι δεν θα κάψει πολύ.
    Ακριβως. Ετσι ειναι.

  4. #154
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/07/2018
    Μηνύματα
    275
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sisos Προβολή μηνύματος
    Το μοντελο του 19 πως σου φαινεται
    Μ αρεσει αλλα δεν θα έδινα τοσα χρήματα για 500κυβικα. Θα ανεβαινα λιγο παραπάνω και θα πηγαινα σε nc750x ή versys 650 ή αν ηθελα και χωμα vstrom 650

  5. #155
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billy84
    Εγγραφή
    28/05/2017
    Μηνύματα
    4.031
    Μιας και προέρχομαι απο μηχανάκια-πυροβόλα αυτό που θα πω είναι οτι πάντα και παντού κάτι κερδίζεις,κάτι χάνεις.

    Αν δε μιλάμε για καταδρομικές τύπου Σούνιο-Επίδαυρο-Αγιο ή 300αρες μέχρι Τριπολη κλπ που ξεκινούσα τέρμα γκάζι και σταμάταγα 3 φορές για βενζίνη ,σε μια νορμαλ εξόρμηση ας πούμε των 500ων km ακόμη και με γρήγορα μηχανάκια κλειδωνα μια ταχύτητα περίπου 160 κοντέρ στις ευθείες για να έχω μια στοιχειώδη αυτονομία καθώς είναι πολύ σπάσιμο να σταματας ανα 120 και 150km για βενζίνη.Επιπλέον, τα γρήγορα μηχανάκια σε απαιτητική χρήση χρειάζονται και τα κατάλληλα(μαλακά) λάστιχα που σημαίνει οτι προσπαθείς να τα φυλάξεις και λίγο στις ευθείες.

    Δηλαδή είτε είχα 180 άλογα είτε 50 που έχω τώρα με την ίδια ταχύτητα ταξιδεύω απλά για διαφορετικούς λόγους οπότε μην τρελαίνεστε.

    Τα 120km που διαβάζω είναι πολύ λίγα,δυστυχώς δε βγαίνει μια μεγάλη βόλτα ξεκούραστα έτσι.Απο την άλλη,μόνιμα πετυχαίνω μεγάλα μηχανάκια που ταξιδεύουν με αυτές τις ταχύτητες προφανώς λόγω οικονομίας.

    Προσωπικά αν ήθελα ταξίδια με 120km δε θα κοιτούσα καν τα κυβικά καθώς τα έχει για πλάκα ένα 250 δικύλινδρο.
    Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE

  6. #156
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/01/2020
    Μηνύματα
    215
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από billy84 Προβολή μηνύματος
    Μιας και προέρχομαι απο μηχανάκια-πυροβόλα αυτό που θα πω είναι οτι πάντα και παντού κάτι κερδίζεις,κάτι χάνεις.

    Αν δε μιλάμε για καταδρομικές τύπου Σούνιο-Επίδαυρο-Αγιο ή 300αρες μέχρι Τριπολη κλπ που ξεκινούσα τέρμα γκάζι και σταμάταγα 3 φορές για βενζίνη ,σε μια νορμαλ εξόρμηση ας πούμε των 500ων km ακόμη και με γρήγορα μηχανάκια κλειδωνα μια ταχύτητα περίπου 160 κοντέρ στις ευθείες για να έχω μια στοιχειώδη αυτονομία καθώς είναι πολύ σπάσιμο να σταματας ανα 120 και 150km για βενζίνη.Επιπλέον, τα γρήγορα μηχανάκια σε απαιτητική χρήση χρειάζονται και τα κατάλληλα(μαλακά) λάστιχα που σημαίνει οτι προσπαθείς να τα φυλάξεις και λίγο στις ευθείες.

    Δηλαδή είτε είχα 180 άλογα είτε 50 που έχω τώρα με την ίδια ταχύτητα ταξιδεύω απλά για διαφορετικούς λόγους οπότε μην τρελαίνεστε.

    Τα 120km που διαβάζω είναι πολύ λίγα,δυστυχώς δε βγαίνει μια μεγάλη βόλτα ξεκούραστα έτσι.Απο την άλλη,μόνιμα πετυχαίνω μεγάλα μηχανάκια που ταξιδεύουν με αυτές τις ταχύτητες προφανώς λόγω οικονομίας.

    Προσωπικά αν ήθελα ταξίδια με 120km δε θα κοιτούσα καν τα κυβικά καθώς τα έχει για πλάκα ένα 250 δικύλινδρο.
    Βασιλη. Μιλαμε για κρητη. Δεν ξερω αν εχεις ιδεα απο κρητη. Τον βόρειο οδικό αξονα. Τα χωρια της. Τις ευθειες της κτλ κτλ. Σιγουρα καπου χανεις καπου κερδιζεις πολυ σωστα το ειπες
    Τελευταία τροποποίηση από sisos; 15/01/2020 στις 20:09.

  7. #157
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.073
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sisos Προβολή μηνύματος
    Βασιλη. Μιλαμε για κρητη. Δεν ξερω αν εχεις ιδεα απο κρητη. Τον βόρειο οδικό αξονα. Τα χωρια της. Τις ευθειες της κτλ κτλ. Σιγουρα καπου χανεις καπου κερδιζεις πολυ σωστα το ειπες
    Ο βοακ ειναι επαρχιακός, ΔΕΝ είναι Εγνατία, με ενα-δυο κομμάτια με διαχωριστική νησίδα δε τον κανει αυτοκινητόδρομο.
    Στη κρητη για να ανακαλύψεις τις ορεινές ομορφιές της αλλα και για το βομβαρδισμενο οδικό δικτυο η επιλογη για μενα σε καινουργιο ειναι μια CRF250Rally.
    Δεν χρειαζονται γκαζια γιατι γροθοι υπαρχουν πολλοι

  8. #158
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/01/2020
    Μηνύματα
    215
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Ο βοακ ειναι επαρχιακός, ΔΕΝ είναι Εγνατία, με ενα-δυο κομμάτια με διαχωριστική νησίδα δε τον κανει αυτοκινητόδρομο.
    Στη κρητη για να ανακαλύψεις τις ορεινές ομορφιές της αλλα και για το βομβαρδισμενο οδικό δικτυο η επιλογη για μενα σε καινουργιο ειναι μια CRF250Rally.
    Δεν χρειαζονται γκαζια γιατι γροθοι υπαρχουν πολλοι
    Χααααααχχχχχααααχχχααααα. Πραγματικα αστα γινεται χαμος. Ο βοακ επεκτείνεται απο ηρακλειο μεχρι Καστέλι κισσαμου μετα τα χανια. Μπορείς ν ανοιξεις μεχρι 140 150 χλμ σε καποιες ευθειες. Δεν ξερω αν γνωριζεις. Κοιτα. ευθειες υπαρχουν αλλα ειναι καπως συντομες. Απο την αλλη πλευρα ηρακλειο αγιος νικολαος σητεια κι εκει εχει ευθειες αλλα καμια σχεση με εγνατια κτλ κτλ. Ωστόσο. Τα ατυχηματα πολλα για τους γνωστους λογους που σχεδον ολοι γνωριζουμε.. γνωριζετε... οδιγικη παιδεία μηδεν.. το νησί ειναι μεγαλο εχει τοπία παραλιες πολλές και μικρους επαρχιακους δρομους.νταξ αλλα οχι και με crf 250.τουλαχιστον versys 300..Οποτε....
    Τελευταία τροποποίηση από sisos; 15/01/2020 στις 21:54.

  9. #159
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billy84
    Εγγραφή
    28/05/2017
    Μηνύματα
    4.031
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sisos Προβολή μηνύματος
    Βασιλη. Μιλαμε για κρητη. Δεν ξερω αν εχεις ιδεα απο κρητη. Τον βόρειο οδικό αξονα. Τα χωρια της. Τις ευθειες της κτλ κτλ. Σιγουρα καπου χανεις καπου κερδιζεις πολυ σωστα το ειπες

    Εχω έρθει πολλές φορές.Τελευταία φορά τον Οκτώβρη.Εντάξει ο ΒΟΑΚ είναι γρήγορος δρόμος όπως και να το κάνουμε αλλά και επικίνδυνος φυσικά.Όντως τα επαρχιακά της Κρητης είναι πολύ σφιχτα με τραγικό οδόστρωμα.Τα μικρά κυβικά μια χαρά ειναι για κάτω.
    Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE

  10. #160
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/01/2020
    Μηνύματα
    215
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από billy84 Προβολή μηνύματος
    Εχω έρθει πολλές φορές.Τελευταία φορά τον Οκτώβρη.Εντάξει ο ΒΟΑΚ είναι γρήγορος δρόμος όπως και να το κάνουμε αλλά και επικίνδυνος φυσικά.Όντως τα επαρχιακά της Κρητης είναι πολύ σφιχτα με τραγικό οδόστρωμα.Τα μικρά κυβικά μια χαρά ειναι για κάτω.
    Μια χαρα.νασαι καλα Βασίλη. Ωντος τα τροχαια εδω ειναι μαστιγα καθως και το οδόστρωμα τραγικο. Απο την αλλη πλευρα εχεις παει;; ηρακλειο αγιο νικολαο ιεραπετρα σητεια; κι εκει εχει μεγαλες ευθειες.

  11. #161
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.073
    Εχει ενα σωρό ταξιδιωτικά μοτοσυκλετας για Κρήτη, ολα δηλαδη τα πιο ομορφα ειναι adventure στιλ με πολλες χωματοδιαδρομες ειτε ορεινά ειτε ακτογραμμων, η μηχανη και η ελευθερία μετακίνηση της εχει ρολο σε τετοια τερεν. Ο βοακ ειναι για αναγκαστική μετακινηση, το διασχίζεις καλυτερα με αυτοκίνητο(και με hi-lux ακομη καλυτερα).

  12. #162
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/01/2020
    Μηνύματα
    215
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Εχει ενα σωρό ταξιδιωτικά μοτοσυκλετας για Κρήτη, ολα δηλαδη τα πιο ομορφα ειναι adventure στιλ με πολλες χωματοδιαδρομες ειτε ορεινά ειτε ακτογραμμων, η μηχανη και η ελευθερία μετακίνηση της εχει ρολο σε τετοια τερεν. Ο βοακ ειναι για αναγκαστική μετακινηση, το διασχίζεις καλυτερα με αυτοκίνητο(και με hi-lux ακομη καλυτερα).
    Οποτε χρειαζεται μια μοτο.για εδω.. τυπου adventure στιλ;;

  13. #163
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.073
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sisos Προβολή μηνύματος
    Οποτε χρειαζεται μια μοτο.για εδω.. τυπου adventure στιλ;;
    Αυτό πρέπει να το δεις εσύ και να παρεις ότι σου αρεσει, εγώ σου είπα την προτίμηση μου (για κρήτη)

    πάρε και ένα ωραίο βίντεο με πολλά πλάνα απο drone
    https://www.youtube.com/watch?v=kwXL0FxA4uw&t=236s
    you rise you fall you're down then you rise again

  14. #164
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/01/2020
    Μηνύματα
    215
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Αυτό πρέπει να το δεις εσύ και να παρεις ότι σου αρεσει, εγώ σου είπα την προτίμηση μου (για κρήτη)

    πάρε και ένα ωραίο βίντεο με πολλά πλάνα απο drone
    https://www.youtube.com/watch?v=kwXL0FxA4uw&t=236s
    Χαααααα καλοοοοο.. Καλαααα απο τετοια χωματινα μονοπατια εχει ενα σωρο εδω.. Αλλα δεν ειναι παντου ετσι ενοηται. Εχει και ευθειες σε μεγαλους επαρχιακούς οπου μπορείς ν ανοίξεις

  15. #165
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billy84
    Εγγραφή
    28/05/2017
    Μηνύματα
    4.031
    Έτσι θεωρώ και εγώ. Η Κρήτη θέλει μηχανάκι που να πατάει και χώμα. Με τόσα τρομερά βουνά που έχει θα δει κανείς εικόνες απίστευτες. Αποκορύφωμα η χωμάτινη 20 χιλιομέτρων που ξεκινά από ανωπολη και μπαίνει μέχρι τις ψηλότερες κορυφές των λευκών Ορέων.
    Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE

Σελίδα 11 από 20 ΠρώτοΠρώτο ... 678910111213141516 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Kawasaki versys 650 vs Aprilia shiver 750 GT
    από fatsas35 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 77
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2020, 22:13
  2. Αγορά νέας μηχανής CB500X vs MT07 ?
    από Dev1l στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 16/09/2019, 15:33
  3. FAZER 800 VS FAZER 1000 VS VERSYS 650 VS TRK502
    από fatsas35 στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 162
    Τελευταίο μήνυμα: 04/08/2018, 23:18
  4. Tracer 700 vs Kawa Versys 650 vs Suzy VStrοm 650
    από Apache στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 135
    Τελευταίο μήνυμα: 26/10/2016, 12:29
  5. versys 650 vs xt660x
    από Γιώργος Πατρα στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 23/04/2016, 11:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF