Γούστα είναι. Προφανώς ο κόσμος προτιμάει το πιο μοντέρνο.
Και; δεν μπα να δίνουν ένα ζευγάρι λάστιχα και τρια χρόνια e-pas δώρο, όταν με τα ίδια χρήματα αγοράζεις ducati
πόσοι θα το προτιμήσουν; Πόσοι είμαστε νομίζεις το αγοραστικό κοινό;
Αυτοί που είναι τόσο ανθεκτικοί στην γοητεία και τόσο (δεν μπορώ να βρώ το επίθετο) που ζυγίζουν περισσότερο
το καινούριο κ.λπ. Δεν βγαίνουν με το κρύο, δεν πολυβγαίνουν έτσι και αλλιώς, γκρινιάζει και η πεθερά τους..
Εσύ τι θα έπερνες καινούριο sv 650 με 7000ε ή S2R με 4500ε και 70000χλμ;
Αλήθεια, εσύ, ντόκτορα, πιστεύεις ότι το SV δεν πουλάει επειδή ο κόσμος αγοράζει... Ducati;
Προσωπικά, ducati με 70.000 χλμ δεν το αγόραζα ούτε με 500€.
Τι να πω; Δεν υπάρχει κάτι περισσότερο ή λιγότερο από αυτό που είπα.
Στην ερώτησή σου πήρες επίσης απάντηση. Η κατηγορία αυτή έχει 2-3 σοβαρούς εκπροσώπους μόνο, και το ΜΤ έχει σαρώσει την αγορά (όχι μόνο στην Ελλάδα), παρόλο που η τιμή του έχει ανέβει από το 2014 και το SV είναι σημαντικά φθηνότερο πλέον.
Αν σου αρέσει και σκέφτεσαι να πάρεις καινούριο SV πάντως, πάρ'το. Μια χαρά μηχανάκι είναι και σε εξαιρετική τιμή.
Ναι, το πιστεύω.
Ανάμεσα σε αυτούς που θέλουν V μεσαίου κυβισμού είναι πολύ δύσκολος αντίπαλος τα ducati.
Συμφωνώ, στηρίζομαι και κερνάω φίλους με την άποψη σου! Έχεις 1000DS δίκια!
Φαντάσου, σε μια τόσο μικρή χώρα με τόσο μικρό κοινό, έχοντας διαρροές σε ποιοτικά και πάμφθηνα δικύλινδρα σε σειρά
που να επιβιώσει το suzuki;..
Αν βρεις οποιοδήποτε ducati στις 20 πρώτες θέσεις των ταξινομήσεων της χώρας, κερνάω S2R. Όχι "V μεσαίου κυβισμού". ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ducati.
Κανείς δεν ενδιαφέρεται αν είναι V ή όχι. Δεν είμαστε στο 1981. Μια χαρά δουλεύουν και οι εν σειρά διατάξεις σήμερα.
Γιατί κοιτάς γυμνό εξ αρχής, αν θες ανεμοκάλυψη;
Τελευταία τροποποίηση από BLiTzER; 28/01/2020 στις 22:55.
Life begins at 45°.
Απλά όσοι παίρνουν σουζούκι δρόμου, θα προτιμήσουν είτε κάτι αμιγώς ταξιδιάρικο, είτε κάτι με μεγάλη ιπποδύναμη.
Σαν μηχανάκι είναι καλύτερο του ντουκάτι (άποψή μου), αλλά απλά δεν έχει καθιερωθεί.
Η ελληνική αγορά είναι περίεργη.
Για αντίστοιχους λόγους δεν πούλησε πολύ το bandit.
Δεν έχει να κάνει με τις ταξινομήσεις. Ρεαλιστικά, με τα χρήματα ενός καινούριου SV πέρνω ένα ducati και το κάνω καινούριο
χωρίς τις παιδικές ασθένειες του εργοστασίου.
Θα εκπλαγώ και θα λυπηθώ για κάποιον που επιλέγει ενα ducati για τις επιδόσεις του. Φυσικά και υπάρχουν μια χαρά δικύλινδρα
που "κάνουν την δουλειά". Ψάχνω όμως για "επαγγελματία"; δε νομίζω, μάλλον για σχέση ψάχνω με "επαγγελματικά" χαρακτηριστικά
Έχει να κάνει με το σύνολο της ενέργειας που δεχόμαστε και προφανώς από την κατεύθυνση της παιδείας που έχουμε αναπτύξει.
Θα ήταν ψέμα να σου πώ ότι μου έρχεται να χαϊδέψω ένα kawasaki, που τα γουστάρω κι'όλας. Πολύ μεγαλύτερο αν σου πώ ότι
δεν μου έρχεται με ένα ducati.
Σίγουρα είναι το "πώς" και όχι το "με πόσα" και νομίζω πως αυτό απαντάται στο κοινό που στοχεύει το SV.
![]()
Βρε ντοκτορτζόν, πρώτα μας λες ότι τα SV δεν πουλάνε επειδή στην ίδια τιμή προτιμούν τα Ducati. Και σου εξηγώ ότι αυτό, φυσικά, δεν ισχύει. Τα Ducati είναι παντελώς ανύπαρκτα στην αγορά, κανείς δεν τα προτιμά, εκτός από άσχετους λεφτάδες και ρομαντικούς άλλων εποχών, που έχουν τη μοτοσικλέτα για να τη χαϊδεύουν, όπως λες, κι όχι να την καβαλάνε και να καλύπτουν χιλιόμετρα καθημερινά. Και τώρα το γυρνάς σε "επαγγελματικά" και παιδεία και ξέρω γω.
Κατά τ'άλλα κι εγώ προτιμώ να χαϊδεύω ένα Ducati έναντι ενός Kawasaki, αλλά για να κάνω αυτό για το οποίο κατασκευάζονται οι μοτοσικλέτες, δε θα αγόραζα κανένα από τα 2.![]()
Life begins at 45°.