Σελίδα 26 από 51 ΠρώτοΠρώτο ... 16212223242526272829303136 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 376 έως 390 από 762

Θέμα: Yamaha XTZ-700 Ténéré

  1. #376
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Έχει λίγο ψηλά το κέντρο βάρους,
    Δλδ αυτό τώρα δεν είναι εκνευριστικό? Λίγο και πολύ και.. Δεν έπρεπε να είναι καθόλου υψηλόβαρο. Όπως δεν είναι το bmw, όπως δεν έιναι S10 όπως δεν είναι το ΑΤ1000.
    Φτιάχνεις ον οφφ που θες να σου βγει καλό εκτός δρόμου.
    Ξέρεις οτι θες δε θες, όσο ελαφρύ και να το κάνεις, στο χώμα θα κουβαλάει περισσότερα κιλά απ' όσα πρέπει.
    Και παρ' όλα αυτά σου βγαίνει και λίγο ψιλόβαρο!

    Με λίγα λόγια αν του έβαζαν 23αρι ρεζερβουάρ και τις εξατμίσεις κάτω απ' την σέλα θα είχαν κάνει την ίδια μαλακία με το μικρό. Το μπαλωσαν λίγο, βάζοντας μικρότερο ρεζερβουάρ (μικρότερο απ' όσο θα έπρεπε να έχει) και την εξάτμιση χαμηλότερα.
    Για την βενζίνη χαμηλότερα ούτε λόγος, παρ' όλο που ήξεραν οτι ο κινητήρας είναι μακρύς για το είδος της μοτό (γι' αυτό τους βγήκε και η σέλα λίγο ψηλά).


    αν το βάλεις στο μυαλό σου γίνεται αντιληπτό αλλά σε καμία περίπτωση δε δημιουργεί αρνητική εντύπωση διότι δεν είναι άμεσα εμφανές όπως γίνεται σε κάτι που είναι πρόβλημα. .
    Δεν είναι άμεσα εμφανές, μέχρι να βρεθείς στο κατάλληλο περιβάλλον, μάλλον.
    Συγνώμη αλλά όταν λες οτι φτιάχνεις σοβαρό ον οφφ δεν εννοείς το χωματόδρομο που πάει μέχρι την παραλία αλλά τον χωματόδρομο που οδηγεί στην δρακολίμνη. Μπορεί ο δευτερος να μην είναι καθόλου χειρότερος απ' τον πρώτο αλλά το ότι βρίσκεται μακριά απ' τον πολιτισμό θα σε υποχρεώσει να έχεις μαζί σου και κάποια πράγματα. (βλέπεις δεν το παρακάνω με φανταστικά σενάρια αλλά βάζω κάτι λογικό). Ότι μεταφέρεις λοιπόν σε μια τέτοια βόλτα θα τοποθετηθεί κατά βάση πάνω απ' το κέντρο βάρους. Θες ένα tank bag? Ένα tail bag? (βλέπεις και πάλι οτι δεν βάζω αλουμινένιες βαλίτσες και όρθιους αναβάτες να σηκώνουν ξέγνοιαστοι σκόνη, στον κόκκινο ορίζοντα!)
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 05/02/2020 στις 23:11.
    Sent from me using a computer.

  2. #377
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Νομίζω δεν κατάλαβα τι εννοείς. Στο 660 κατεβαίνει το κέντρο βάρους πιο χαμηλά με αλλαγή εξάτμισης ή στο 700 είναι πιο χαμηλά λόγο χαμηλά τοποθετημένης εξάτμισης?
    Όταν λες θέση συνεπιβάτη?




    Στην εθνική παραείναι καλό!
    Εκτός δρόμου, το μεγάλο του πρόβλημα είναι το κέντρο βάρους. Και ο κυριότερος παράγοντας σε αυτό είναι η βενζίνη. Με χαμηλή ταχύτητα σου δίνει την αίσθηση βαρύτερης μοτοσυκλέτας και σε επιτόπιους χειρισμούς είναι εκνευριστική.







    Για μένα το ον οφφ δεν είναι τίποτε απ' όλα αυτά. Για την ακρίβεια είναι μια μετριότητα που οφείλει να βρει τη χρυσή τομή ανάμεσα στους δύο κόσμους. Συν το γεγονός, οτι οφείλει όταν πέφτει να σηκώνεται αλόβητο, χωρίς να χρειάζεται να κουβαλάει περίτεχνους, ατσάλινους προφυλαχτήρες αριστερά και δεξιά.

    Ο πατημένος χωματόδρομος μπορεί να είναι προσβάσιμος από οτιδήποτε έχει στρογγυλούς τροχούς, αλλά κρύβει εκπλήξεις. Και κάποια στιγμή παύει να είναι χωματόσδομος και επίπεδος και αποκτά κατηφόρες με κροκάλα, λούκια και νεροφαγώματα, λάσπες.

    Στο 660 μονο και μονο οτι εχεις καμμια 10αρια κιλα καταλυτη και εξατμιση στον ...

    Κοκοβιοι πανω απο τον πισω τροχο στο ψηλοτερο σημειο της μοτοσυκλετας....

    Οτι χειροτερο στο κεντρο βαρους...

    Στο 700 αντιθετα εξατμιση- καταλυτης κατεβηκε στο υψος του ψαλιδιου και προς το κεντρο της μοτο...!!

    Μεγαλο μειονεκτημα.... Τρομερα επιρεπης σε πτωση ..

    Θεση συνοδηγου... Εαν βαλεις διπλα διπλα τα δυο μηχανακια με συνοδηγους ιδιου υψους...

    Ενα κεφαλι διαφορα ψηλοτερος ο συνεπιβατης του 660 λογο πλουσιοτερου υλικου και διαμορφοσης της σελας με οτι συνεπαγετε αυτο ..!

    Για εμενα ον οφφ σημαινει βολτα στην εθνικη με αξιοπρεπη ροη και ροπη...

    Βολτα καπου εκει παραλιακα που τελειωνει η ασφαλτος και ξεκιναει ο πατημενος χωματοδρομος...

    Βολτα στην πολη αδιαφοροντας για την αδιαφορια του καθε δημαρχου να φτιαξει δρομους της προκοπης...!

    Εξαιρουνται καποια του παρελθοντος ...( tdr 250--ktm 950 )

    To πρωτο δεν σε αφηνε να αγιασεις στην ασφαλτο...

    Το δευτερο ΠΑΝΤΟΥ...!!!


  3. #378
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    2.001
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Δλδ αυτό τώρα δεν είναι εκνευριστικό? Λίγο και πολύ και.. Δεν έπρεπε να είναι καθόλου υψηλόβαρο. Όπως δεν είναι το bmw, όπως δεν έιναι S10 όπως δεν είναι το ΑΤ1000.
    Φτιάχνεις ον οφφ που θες να σου βγει καλό εκτός δρόμου.
    Ξέρεις οτι θες δε θες, όσο ελαφρύ και να το κάνεις, στο χώμα θα κουβαλάει περισσότερα κιλά απ' όσα πρέπει.
    Και παρ' όλα αυτά σου βγαίνει και λίγο ψιλόβαρο!

    Με λίγα λόγια αν του έβαζαν 23αρι ρεζερβουάρ και τις εξατμίσεις κάτω απ' την σέλα θα είχαν κάνει την ίδια μαλακία με το μικρό. Το μπαλωσαν λίγο, βάζοντας μικρότερο ρεζερβουάρ (μικρότερο απ' όσο θα έπρεπε να έχει) και την εξάτμιση χαμηλότερα.
    Για την βενζίνη χαμηλότερα ούτε λόγος, παρ' όλο που ήξεραν οτι ο κινητήρας είναι μακρύς για το είδος της μοτό (γι' αυτό τους βγήκε και η σέλα λίγο ψηλά).




    Δεν είναι άμεσα εμφανές, μέχρι να βρεθείς στο κατάλληλο περιβάλλον, μάλλον.
    Συγνώμη αλλά όταν λες οτι φτιάχνεις σοβαρό ον οφφ δεν εννοείς το χωματόδρομο που πάει μέχρι την παραλία αλλά τον χωματόδρομο που οδηγεί στην δρακολίμνη. Μπορεί ο δευτερος να μην είναι καθόλου χειρότερος απ' τον πρώτο αλλά το ότι βρίσκεται μακριά απ' τον πολιτισμό θα σε υποχρεώσει να έχεις μαζί σου και κάποια πράγματα. (βλέπεις δεν το παρακάνω με φανταστικά σενάρια αλλά βάζω κάτι λογικό). Ότι μεταφέρεις λοιπόν σε μια τέτοια βόλτα θα τοποθετηθεί κατά βάση πάνω απ' το κέντρο βάρους. Θες ένα tank bag? Ένα tail bag? (βλέπεις και πάλι οτι δεν βάζω αλουμινένιες βαλίτσες και όρθιους αναβάτες να σηκώνουν ξέγνοιαστοι σκόνη, στον κόκκινο ορίζοντα!)
    Όταν μιλάμε για το Tenere 700 ελπίζω να είναι αποδεκτό πως δε μιλάμε για μια μηχανή On/Off με όρους του παρελθόντος, ιδιαίτερα όταν η αναφορές είναι εταιρείες του Ανατέλλοντος Ηλίου. Σήμερα όταν μιλάμε για το T700 μιλάμε για κάτι πολύ πιο ικανό στο χώμα.

    Στο κατάλληλο περιβάλλον ήμουν. Δεν τίθεται κανένα θέμα στη χωμάτινη οδήγηση, μια χαρά το χειρίζεσαι με μια σχετική εμπειρία.
    Αν δε ρωτούσες δε θα το έθετα ποτέ ως πρόβλημα, όπως έγραψα πρέπει να "ασχοληθείς" για να καταλάβεις ότι υπάρχει λίγο βάρος ψηλά και αυτό μόνο όταν είναι γεμάτο. Το δε μέγεθος του ντεπόζιτου είναι μια χαρά σε συνδυασμό με την πολύ καλή κατανάλωση. Γιατί να έχει μεγαλύτερο ντεπόζιτο από τη στιγμή που το σύνολο της μηχανής ΔΕΝ είναι φτιαγμένο για μεγάλα ταξίδια. Με 16 λίτρα κάνεις περισσότερο από 250 χλμ, σε μια χώρα που τα βενζινάδικα δεν λείπουν.

    Τα περισσότερα από αυτά που περιγράφεις είναι θεωρητικά, στη πράξη όμως η μηχανή είναι ίσως η καλύτερη Οn/Οff (με προσανατολισμό Οff) που έχει βγάλει ποτέ Ιαπωνική εταιρεία.

    Δε τίθεται θέμα σύγκρισης στο χώμα με τα Africa CRF1000L, ακόμη πιο πολύ αν μιλάμε για το big tank (CRF1000L Adventure Sport), το Tenere 700 μπορεί και ελέγχεται σαφώς καλύτερα. Για το νέο "απλό" Africa 1100 του 2020 δεν έχω συγκριτική άποψη ακόμη (φαίνεται να είναι αρκετά ικανότερο από αυτό της προηγούμενης γενιάς). Αντίστοιχα το CRF1100L Adventure Sport με το μεγάλο ντεπόζιτο του είναι μια φανταστική μηχανή αλλά με προσανατολισμό για τουρισμό, και πατημένο χώμα. Ευτυχώς το κατάλαβαν και στη Honda και πλέον πλασάρουν σωστά τα μοντέλα της Africa (αυτό με το μικρό ντεπόζιτο για όσους έχουν και χωμάτινο προσανατολισμό και αυτό με το μεγάλο για ταξίδια (φαίνεται άλλωστε και από τη διαφορά στον εξοπλισμό), γιατί κατά τη προώθηση των προηγούμενων μοντέλων μας τα έλεγαν ανάποδα και δεν αποδείχθηκε στη πράξη.

    Σε ότι αφορά το Tenere 700... έχουν προσπαθήσει πάρα πολύ -και πάρα πολλοί- να του βρουν αδυναμίες. Όπου υπάρχουν είναι επειδή ψιρίζουν τη μαϊμού και επειδή η Yamaha τόλμησε να το βάλλει απέναντι στο 790 R οπότε φυσιολογικά θα χάσει στα σημεία. Φυσικό επόμενο είναι το 2ο να είναι καλύτερο, αλλά κάτι ο κινητήρας (που έχει αποδειχθεί διαμάντι αξιοπιστίας) κάτι η κατά 50% χαμηλότερη τιμή είναι τα μάλλον αυτά που κάνουν τη διαφορά (ειδικά αν δε σου περισσεύουν τα μπικικίνια και ακόμη πιο πολύ όταν τα δίνεις και σκέφτεσαι σοβαρά το χώμα).

    Από όσο έχω διαπιστώσει δεν έχει υπάρξει άλλη Yamaha που να τράβηξε τόσο τη προσοχή μεταξύ των φίλων του πορτοκαλί κόσμου. Είτε η κριτική είναι αρνητική είτε θετική για μένα κάτι λέει αυτό. Για να μην μακρυγορώ άλλο... η μηχανή ως δικύλινδρο Οn/Οff είναι επαρκέστατη στο χώμα.

    Θα συμφωνήσω με stoubi ότι η εξάτμιση είναι εκτεθειμένη στις πτώσεις. Η υπόλοιπη μηχανή είναι μαζεμένη όπως οφείλει να είναι μια μηχανή που επισκέπτεται το χώμα. Το αν αρέσει στο μάτι όπως είναι μαζεμένη είναι υποκειμενικό, πρακτικά όμως είναι σωστό.

    Edit: Να σημειώσω πως πάντα οι αναφορές μου και οι συγκρίσεις, αφορούν τις ίδιες τις μοτοσυκλέτες και όχι τους αναβάτες (διότι υπάρχουν αναβάτες που μπορούν και τα "πάνε" όλα).
    Τελευταία τροποποίηση από STF; 06/02/2020 στις 15:37.

  4. #379
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    2.001
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sisos Προβολή μηνύματος
    Οχι και την ευρωπη αρχηγε.η ακομα και την ελλαδα. Για ταξιδακια μονοημερα μιλαμε διπλος της ταξεως των 350 χλμ με σταση
    Με συνεπιβάτη οριακό. Απαραίτητη η σέλα comfort για τον συνεπιβάτη, και πάλι δεν είμαι σίγουρος για το οτι δεν θα διαμαρτυρηθεί στο τέλος της ημέρας. Για τέτοια χρήση θα την έπαιρνα αλλά εγώ είμαι εγώ, δεν ισχύουν τα ίδια πράγματα για όλους. Άποψη μου.

  5. #380
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Το λενε airhawk και κανει δουλεια.

  6. #381
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    Ενα απο τα σωστά κατα την άποψη μου review :

    https://www.youtube.com/watch?v=pVu3k8I5tdg

  7. #382
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KotsosDR Προβολή μηνύματος
    Ενα απο τα σωστά κατα την άποψη μου review :

    https://www.youtube.com/watch?v=pVu3k8I5tdg
    Αρνητικά δεν έχει το μηχανάκι?
    Sent from me using a computer.

  8. #383
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    μιλάμε για κάτι πολύ πιο ικανό στο χώμα.
    Όταν κάποιος είναι εξυπνότερος από έναν χαζό, δεν είναι έξυπνος. Δεν το αμφισβητώ αυτό που λες αλλά το θέμα είναι πόσο καλό είναι, όχι αν είναι καλύτερο από κάποια ακατάλληλα!

    Στο κατάλληλο περιβάλλον ήμουν. Δεν τίθεται κανένα θέμα στη χωμάτινη οδήγηση, μια χαρά το χειρίζεσαι με μια σχετική εμπειρία.
    Με σχετική εμπειρία χειρίζεσαι οτιδήποτε. Τα 990 θερίζουν στο χώμα και τα 660 έχουν ταξιδέψει παντού. Όμως δε με ενδιαφέρει τι μπορεί να κάνει η μηχανή, αλλά πόσο εύκολα μπορεί να το κάνει (γι' αυτό που είναι πάντα και όχι σε σύγκριση με πιο κατάλληλα μηχανάκια). Και για άλλη μια φορά, αυτό..

    Αν δε ρωτούσες δε θα το έθετα ποτέ ως πρόβλημα, όπως έγραψα πρέπει να "ασχοληθείς" για να καταλάβεις ότι υπάρχει λίγο βάρος ψηλά και αυτό μόνο όταν είναι γεμάτο.
    με προβληματίζει.

    Κρατώ όμως το γεγονός οτι δε το θεωρείς πρόβλημα άξιο αναφοράς.
    Sent from me using a computer.

  9. #384
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    2.001
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Όταν κάποιος είναι εξυπνότερος από έναν χαζό, δεν είναι έξυπνος. Δεν το αμφισβητώ αυτό που λες αλλά το θέμα είναι πόσο καλό είναι, όχι αν είναι καλύτερο από κάποια ακατάλληλα!



    Με σχετική εμπειρία χειρίζεσαι οτιδήποτε. Τα 990 θερίζουν στο χώμα και τα 660 έχουν ταξιδέψει παντού. Όμως δε με ενδιαφέρει τι μπορεί να κάνει η μηχανή, αλλά πόσο εύκολα μπορεί να το κάνει (γι' αυτό που είναι πάντα και όχι σε σύγκριση με πιο κατάλληλα μηχανάκια). Και για άλλη μια φορά, αυτό..



    με προβληματίζει.

    Κρατώ όμως το γεγονός οτι δε το θεωρείς πρόβλημα άξιο αναφοράς.
    Απόστολε, δεν είναι δυνατό να μην έχει αδυναμίες, τέλεια μοτοσυκλέτα δεν υπάρχει. Αν υπήρχε θα την είχαμε αγοράσει όλοι.
    Επειδή πάντοτε θα υπάρχουν αντεπιχειρήματα αυτό που λέω εγώ είναι πως σήμερα το Tenere 700 έχει έναν ανταγωνιστή, το 790R.
    Αξίζει κάποιος να δώσει 5 χιλιάρικα παραπάνω για να πάρει το 790R; Αν σου περισσεύουν αξίζει (μια ζωή την έχουμε).
    Αν δε σου περισσεύουν, αξίζει να πάρεις το Tenere 700 (και πάλι... μια ζωή την έχουμε).

    Πάντως για 10 χιλιάρικα η άποψη μου είναι πως παίρνεις "πολύ" ικανή μοτοσυκλέτα για χωμάτινες διαδρομές.

    Σε άλλο θέμα διάβασα πως το συγκρίνουν με το Africa 1000 ως παρόμοιων ίσως και κατώτερων δυνατοτήτων... διαφωνώ! Είναι όμως η δική μου άποψη η οποία δεν αποτελεί θέσφατο. Επίσης διάβασα πως μπορεί να θέλει άλλες αναρτήσεις... καλύτερα πριν προβεί κάποιος σε μια τέτοια κίνηση να κάνει το κόπο να σετάρει τις υπάρχουσες στα κιλά του και στα γούστα του. Αν και τότε νιώθει πως η μηχανή υστερεί ας τις αλλάξει, αλλά δε θα τις αλλάξει.

    Πέρασα από αυτές τις φάσεις στο παρελθόν κι εγώ, έκανα στο XT660Z ένα σκασμό παρεμβάσεις. Ελάφρυνα ουρά, απαλλάχτηκα από τις θεόβαρες εξατμίσεις, άλλαξα αναρτήσεις (Ohlins πλήρως ρυθμιζόμενη πίσω, Ohlins ελατήρια μπροστά με σετάρισμα andreani). Ότι και να έκανα KTM 690 δεν έγινε. Το συμπέρασμα γνωστό και παλιό αλλά πολλές φορές δε θέλουμε να το αποδεχθούμε. Όταν αρχίζεις και ψάχνεσαι με βάρος και αναρτήσεις για τη χρήση που θες, σημαίνει πως μάλλον ήρθε η στιγμή να αλλάξεις μοτοσυκλέτα, έτσι και έκανα. Αλλιώς ζεις και πορεύεσαι με αυτό που έχεις και τους απαραίτητους συμβιβασμούς. Και αυτά που κάνω με το 250άρι μου δε θα μπορέσω ποτέ να τα κάνω ούτε με το Tenere 700, ούτε με ένα KTM 790R, τουλάχιστον δε μπορώ να τα κάνω με την ίδια άνεση. Φυσικά ισχύει και το ανάποδο, αλλά στη σημερινή φάση δεν με ενδιαφέρουν οι μεγάλες αποστάσεις και αν θέλω να τις κάνω ο χρόνος δεν έχει σημασία για εμένα και αυτές γίνονται με μικτά χιλιόμετρα με τη ζυγαριά να γέρνει περισσότερο στο χώμα.

    Τα πάντα είναι θέματα συμβιβασμών, μη περιμένει κανείς να του γράψουμε πως το Tenere 700 περνάει στο χώμα σαν καθαρόαιμο, ταξιδεύει και φορτώνεται στην άσφαλτο σαν GS1200R και έχει δύναμη σαν KTM1290. Αυτό, θα ήταν το τέλειο On/Off, όταν το βρείτε παρακαλώ ενημερώστε με.

    Στα 10 χιλιάρικα δε θα βρεις καμία καλύτερη πρόταση -αν σε ενδιαφέρει να επισκέπτεσαι το χώμα αξιοπρεπώς- και η αμέσως επόμενη καλύτερη πρόταση όποια και να είναι αυτή... κοστίζει!
    Τελευταία τροποποίηση από STF; 06/02/2020 στις 19:24.

  10. #385
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Φίλε μου μη κουράζεσαι άδικα. Η επόμενη πρόταση απ' αυτή, είναι είναι να κρατήσω αυτή που έχω.
    Το μόνο που εξετάζω είναι αν είναι καλύτερη στους τομείς που με ενδιαφέρουν. Και μη μου πεις οτι είναι καλύτερη σε όλους τους τομείς γιατί και αυτό το ξέρω. Δεν ξέρω όμως πόσο καλύτερη είναι και αν αξίζει η διαφορα που θα πληρώσω για την αντικατάσταση.

    Απ' όλες τις επιλογές που υπάρχουν, μονο 3 φλερτάρουν με τα 200 κιλά και μπορούν παράλληλα να ταξιδεύουν αξιοπρεπώς. Την μία την έχω.

    Το κτμ είναι φοβερή μοτό αλλά εκτός του ότι είναι εκτός μπατζετ είναι τόσο διαφορετική ώστε η ζυγαριά, αρχικά, να γέρνει στο τενερέ. Και αυτό, μόνο και μόνο, επειδή το τενερέ δείχνει να είναι καλό σύνολο. Αν αποδειχθεί το αντίθετο, θα μείνω εδώ που είμαι.
    Sent from me using a computer.

  11. #386
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    2.001
    Συζήτηση κάνουμε, γιατί να κουράζομαι;
    Μέσα από την ανταλλαγή απόψεων μαθαίνουμε όλοι μας.

  12. #387
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Τρόπος του λέγειν!
    Sent from me using a computer.

  13. #388
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leftos
    Εγγραφή
    02/08/2010
    Μηνύματα
    597
    Διαβασά και το ταξιδωτικό του billy 84 και εκεί που λέει για το βάρος ήταν σαν να έριχνε λάδι στην φωτιά!!
    LIVE FREEEEE!!!!!

  14. #389
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    2.001
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από leftos Προβολή μηνύματος
    Διαβασά και το ταξιδωτικό του billy 84 και εκεί που λέει για το βάρος ήταν σαν να έριχνε λάδι στην φωτιά!!
    Γενικά καλά και σωστά είναι αυτά που γράφει.

  15. #390
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Αρνητικά δεν έχει το μηχανάκι?
    εχω την εντύπωση οτι τα αναφέρει ... σχετικά με την πισω ανάρτηση και την προστασία σε σημεία του κινητήρα , για αυτό που φτιάχτηκε θεωρώ οτι δεν έχει σοβαρά αρνητικά , επειδή η γνώμη σου στα δικά μου μάτια "μετράει" παρακολουθώ τα γραπτά σου και μπορώ να πώ οτι δεν συμφωνώ πάντα , πχ η αυτονομία του εμένα με ικανοποιεί , για εσένα είναι αρνητικό .

    Αυτό που πρέπει να πώ είναι οτι σχεδόν απο όταν βγήκε το 660 προσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου να το πάρει και ποτέ δεν με έψησε αρκετά ... ο λόγος είναι οτι μόλις κατέβαινα απο το tenere και ανέβαινα στο παμπάλαιο DR καταλάβαινα οτι πήγαινα να πάρω μια ίδια (τολμώ να πώ και χειρότερη σε αρκετους τομείς ) λίγο πιο εκμοντερνισμένη μοτοσυκλέτα που ταξιδεύει καλύτερη στην εθνική *, το 700 απο την άλλη δεν μου άφησε ούτε για ενα λεπτό αυτή την αίσθηση , μόλις κατέβηκα είπα με σιγουριά και χαμόγελο οτι αυτό είναι το επόμενο μου μηχανάκι

    Ενα σύγχρονο , απλό για τα σημερινά δεδομένα , δικύλινδρο με ωραίο μοτερ ,αξιόπιστο και καλοζυγισμένο dual sport . Απλά τα πράγματα . Αρνητικά μπορείς να βρείς , ειδικά οταν το συγκρίνεις με πολύ πιό ακριβές μοτοσυκλέτες ή με μοτοσυκλέτες που έχουν σαφή προσανατολισμό (είτε χώμα , είτε άσφαλτο) αλλά αν το δείς απλά , δεν έχει σοβαρά αρνητικά .



    *μη παρεξηγηθώ , άποψη μου εκφράζω πάντα χωρίς να θέλω να θίξω το μηχανάκι κανενός

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha XTZ 750 Super Tenere.........
    από Desperado στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2005, 11:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF