Επειδή είχα την αντιγραφή του kawasaki d-tracker 150(daytona remix 125) σε EFI όμως νομίζω ότι το sym έχει πολύ καλύτερη θέση για τον αναβάτη. Πιο άνετη.
Εγώ στην θέση σου θα έπαιρνα το πιο σύγχρονο μοτό , αλλά γούστα είναι αυτά.
Επειδή είχα την αντιγραφή του kawasaki d-tracker 150(daytona remix 125) σε EFI όμως νομίζω ότι το sym έχει πολύ καλύτερη θέση για τον αναβάτη. Πιο άνετη.
Εγώ στην θέση σου θα έπαιρνα το πιο σύγχρονο μοτό , αλλά γούστα είναι αυτά.
Πάρε το κάβα να γουστάρεις κ την βολτούλα σου
παρε το καβασακι σαν γιαπωνεζιο πιο αξιοπιστο,και οσο για το καρμπυρατερ στους μικρους κυβισμους ειναι ασημαντη η διαφορα αποδοσης,οσο για αξιοπιστια και κοστος,θα το καταλαβεις ,αν σου χαλασει το injection.
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
Προσωπικά θα έπαιρνα μηχανάκι κούτα. Εχει άλλη αίσθηση να παίρνεις κάτι καινούργιο. Η sym δεν είναι kawasaki αλλά με έναν σωστό και σχολαστικό ιδιοκτήτη θα σε σύντροφεψει πιστεύω πολλά χρόνια σε χιλιάδες μικρές ή μεγάλες διαδρομές. Έχε υπόψη σου ότι σε καταναλωτικες έρευνες που έχουν γίνει στις ΗΠΑ οι μοτοσυκλέτες τετραετίας των 4 μεγάλων Γιαπωνέζων έχουν ένα ποσοστό μη προγραμματισμενων επισκευών ή βλαβών 10 με 15%.Το νούμερο αυτό όσο κι αν σου φαίνεται υψηλό τις κατατάσει στις ποιο αξιόπιστες. Τώρα ανι μιλησουμε για την Kawa είναι μια πολύ αξιόπιστη εταιρεία. Έχει ένα μικρό τμήμα μοτοσυκλέτας με πολύ καλούς μηχανικούς που κλέβει με έξυπνους τρόπους και vfm μοντέλα μερίδια αγοράς από τους άλλους τρεις γιαπωνεζους. Όσον αφορά την Yamaha και την Kawa ένα θα πω..... Όταν η Kawa έφτιαχνε μαχητικά αεροπλάνα η Yamaha έφτιαχνε ακόμα πιάνα...
Δες και το cfmoto 250 πιο δυνατό και σύγχρονο...2800 καινούργιο,ένας χρήστης εδώ μέσα έλεγε καλά λόγια
Επειδή από το ψάξε- ψάξε άρχισα να μην μπορώ να αποφασίσω, ήρθε και ένας φίλος και μου πρότεινε να πάρω ένα cbf125 που έχει μοντέλο 2013. Μου το δίνει 1400 ευρώ και είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση. Περίπου ίδιας ηλικίας το monster που είχα, είχαν ξεβαψει τα πάντα, ενώ στο cbf τα χρώματα και τα πλαστικά είναι σαν καινούργια. Ερώτηση, το καινούργιο cbf με το παλιό, εκτός τις εξωτερικές διαφορές, σε τι άλλο διαφέρουν; Αξίζει να πάρω το παλιό μεταχειρισμένο στα μισά χρήματα;
Ειχα για ενα-μιση χρονο το KLX 150 οταν βγηκε....στα 2 χρονια το σταματησε γιατι δεν πουλουσε και το εκανε D-TRACKER με το ιδιο μοτερ
Ευχαριστημενος ημουν...οικονομικο μηχανακι..αψογο απλα καταλαβα οτι για τον δικο μου σωματοτυπο 1.78--100 κιλα δεν εκανε .Ειναι πολυ μαζεμενο και αν εχεις τετοιο σωματοτυπο καλο ειναι να το δεις.
Απλα ο αρχικος ενθουσιασμος με εβαλε και εκανα μια βιαστικη αγορα....το πηρα ακριβα 3200...και το εδωσα με το ζορι 2200!
Το SYM τωρα...πηγα και καβαλησα το 125 που σε μεγεθος σκελετο-αναρτησεις θα ειναι το ιδιο με το 200 και μου αρεσε....μου αρεσε αρκετα.
ειναι ψηλο σε σχεση με ενα παπι .
Εχει καλα πλαστικα..και εχει και σε σημεια απομιμηση καρμπον...εχει σεβαστη διαμετρο καλαμιων...και ψαλιδι μεγαλου μεγεθους...
Τωρα οσον αφορα το μοτερ θα εχει το ιδιο μοτερ με το παπι vf 185.
Eγω οποιον δω στον δρομο με τετοιο παπι τον ρωταω και μονο θετικα ακουω...καθως αν ειναι και ντελιβερας ακομη πιο σιγουρη γνωμη.
Εχει ηδη αυτο το μοτερ πανω απο 1 χρονο και αν ψαξεις εχει και πακεταδες με 20.000 χλμ και δεν υπαρχει κανενα θεμα
απορια......
το kawa βγαζει σημερα πινακιδα;
η εχει ηδη;