NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
όχι δεν εννοώ αυτό
εννοώ ότι λόγω του ότι ο εμπρός τροχός λειτουργεί ως γυροσκοπιο και λόγω του ότι μέσω του τιμονιού εφαρμόζουμε κάποια ροπή στον άξονά του (του τροχού), λόγω του γυροσκοπικού φαινομένου ο τροχός τείνει στο να πάρει κλίση οπότε και η μοτοσυκλέτα παίρνει κλίση.
πάνω σε αυτό:ναι,στο αυτοκίνητο έτσι είναι.
στα single track vehicles όμως, αρχικά κάνει τη δουλειά η αντίθετη της αντίθετης δύναμης (κατά το counter steering) ,ούτως ώστε να εκτραπεί η μοτοσυκλέτα προς την επιθυμητή κατεύθυνση,με τελικό στόχο να αναλάβει η (απλώς) αντίθετη δύναμη για να στρίψει (κεντρομόλος) όταν πια έχουμε την επιθυμητή κλίση και το τιμόνι μας έχει περιστραφεί προς τα μέσα/όχι αντίθετα.
κι εδώ ένα πολύ καλό βιντεάκι που είχα ποστάρει κάποτες: spinning
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Υπάρχει ένα μπέρδεμα με το ''γυροσκοπικό φαινόμενο'' το οποίο προφανώς ξεκίνησε απο μια λάθος τοποθέτηση και αναμασάται μέχρι σήμερα στα ελληνικά φόρουμς.Κάποιος κάποτε έγραψε ''στριβουμε με γυροσκοπικό'' και έγινε σλογκαν.
Το Γυροσκοπικό φαινόμενο είναι το φαινόμενο που τείνει να κρατήσει τους άξονες περιστροφής σταθερούς.Ετσι δουλεύει το φρισμπι που παίζουμε στην παραλία.Δοκιμάστε να το πετάξετε χωρίς να του δώσετε περιστροφή,θα πέσει μέσα σε λίγα μέτρα.Το ίδιο και με ένα τραπουλοχαρτο,αν προσπαθήσουμε να το πετάξουμε έτσι απλά θα πέσει κάτω,ενώ αν του δώσουμε περιστροφική κίνηση φεύγει βολίδα.Ακόμη και οι σφαίρες χρησιμοποιούν το γυροσκοπικό φαινόμενο καθώς περιστρέφονται δεν εκτινάσσονται απλά απο το όπλο.Το ίδιο λοιπόν συμβαίνει με τους τροχούς της μοτοσυκλέτας αλλιώς δε θα υπήρχε μοτοσυκλέτα καν.Πολύ σωστά ο rage raptor ανέφερε οτι δεν σχετίζεται το γυροσκοπικό φαινόμενο με το counterstreering.Δε στρίβουμε λοιπόν με γυροσκοπικό,είναι λανθασμένη έκφραση.Στρίβουμε με steering με ελάχιστα km και με countersteering σε όλες υπόλοιπες περιπτώσεις με περισσότερα km
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE