Σελίδα 1 από 11 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 156

Θέμα: Ποια Sport Touring-Supersport?

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2020
    Μηνύματα
    32

    Ποια Sport Touring-Supersport?

    Καλησπέρα σε όλο το φόρουμ.
    Πρέπει να είμαι το νεότερο μέλος ,αλλά δυστυχώς όχι σε ηλικία....

    Όταν αποφάσισα να παρω μηχανή εν έτη 2006 παρακαλώ(ώριμος και όμορφος συνάμα,33 Μαίων τότε) είχα πάει ως συνοδηγός με φίλο,απίστευτο καβαλάρη της ασφάλτου,με gsxr 1000 k4 μια βόλτα μέχρι Ναύπλιο..

    Στα γνωστά στροφιλίκια μετά την Κόρινθο,μπαίναμε 2κάβαλο και ξύναμε σχεδόν γόνατο και έβγαινε ο τύπος με τα όσα και σούζα..
    Ατένιζα τον ουρανό και έβλεπα το Χριστό φαντάρο... Στο σταμάτημα για καφέ,μόνο έντο

    Καλή του ώρα,ο τύπος δεν παιζόταν...
    Τότε είχα πρωτοδεί το Hayabusa και μου έκανε τεράστια εντύπωση σαν πρώτη εικόνα παρκαρισμένο στο Ναύπλιο.

    Μετά αποφάσισα να πάρω μηχανή.
    Και λόγω δουλειάς και λόγω γούστων.
    Πριν πάρω δίπλωμα! πήρα ένα fazer 600 2004 μοντέλο.
    όλα μια χαρά.
    μετα αλλαξα σε σκούτερ sh 150,300,beverly 500 και ταυτόχρονα είχα αγοράσει και bmw k1200r.

    'Υστερα με την έλευση της κόρης τα πούλησα.

    Με την γέννηση του γιου μου,έτυχε βέβαια,λόγω δουλειάς και στενότητας χρονου και πήρα κ1200s 2005 Μοντέλο.

    Τελικά την πούλησα μετά από 1,5 χρόνο και ξαναπήρα το υπέρτατο εργαλείο για κίηση που το είχα και παλαιότερα το Honda sh 300 με abs

    Εν τέλη έμεινα χωρίς μηχανή για 5 χρόνια και πριν 3 εβδομάδες αγόρασα ένα όμορφο Χόρνετ 2008 με ABS για καθημερινή μετακίνηση την πόλη,μιας και δεν ήθελα πάλι σκούτερ,αλλά κάτι με τσιγκλάει να πάρω και ένα οικονομικό σουπερσπορτ ή Sport touring για το ξεκ@βλωμα κανά ΣΚ.

    το κ1200ρ και σ τα είχα και για μέσα στην Αθήνα.
    Δεν με προβλημάτισαν ποτέ,παρά μόνο το ABS(ΆΘΛΙΟ)

    Βασικό στοιχείο είναι, ότι δεν έχω ανάλογες οδηγικές ικανότητες ,όπως στο αυτοκίνητο(τρέχω σε αγώνες)
    Μην με στείλετε για μπάνιο ακόμα δεν ήρθα,κανει και κρύο ακόμα!!

    Είχα κάνει παλιά,κάποιο μάθημα με δασκάλους της bmw,
    Θα το τρέξω στην ευθεία δεν με πειράζει!!

    Ξέρω και το χόρνετ κάνει παπάδες,αλλά μου λείπει η περίσσια ροπή και τα υπόλοιπα-εμφάνιση ενός σσ ή σπορτ τούρινγκ
    Λόγω ηλικίας και οικογένειας ξέρω ότι θέλουν άπειρο σεβασμό και προσοχή.

    Ποια θα συστήνετε να πάρω ,αν τελικά προχωρήσω??
    Θελω να είναι όσο το δυνατόν πιο ΑΝΕΤΗ για βόλτες,με καλή προστασία από τον αέρα και αξιόπιστη και χωρίς απότομα ξεσπάσματα στο γκάζι.
    Χρήματα μέχρι 4000 ευρώ.

    Δεν έχω θέμα με οποιοδήποτε σσ και από τα τούρινγκ μου αρέσει το μπουσα,Φειζερ φζ1(ίσως και για καθημερινό αργότερα)
    Χρονολογίες από 2004 και μετά και όσον το δυνατόν σε εργοστασιακή μορφή ή με παρεμβάσεις στα σημεία που πονάνε.
    Τα κόστη συντήρησεις δεν με ενδιαφέρουν αρκει να πάρω ένα σωστο και να συνεχίσω εγώ τη συντηρηση.

    Βασικό ότι ΔΕΝ έχω οδηγήσει πολλά σσ(μόνο675 και ζχ6 2006) και από δυνατα μέχρι κ1300ς.
    Οι διαφορές ανάμεσα στην πρώτη και δεύτερη γενιά μπουσα είναι τεράστια?

    Επίσης υποπτεύομαι ότι θα εχει ξανασυζητηθεί και άλλες φορες το θέμα.
    Ευχαριστώ για την φιλοξενία

    Σουζάκιδες ακούω γνώμες!!
    Τελευταία τροποποίηση από DrYamastura; 08/03/2020 στις 20:15.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billy84
    Εγγραφή
    28/05/2017
    Μηνύματα
    4.031
    Στα λεφτά που ζητάς και δεδομένου οτι έχεις μια αποχή θα έλεγα να δεις το CBR1100XX.Ομαλό στο γκάζι,ευέλικτο για την κατηγορία,αξιόπιστο και καλό στο δρόμο.
    Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE

  3. #3
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.409
    Επειδή αναφέρθηκε ότι αργότερα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν καθημερινό, έχε υπόψη ότι οι κατανάλωση βενζίνης του CBR1100XX μέσα στην πόλη είναι πολύ υψηλή, σαν αμάξι μεγάλου κυβισμού.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  4. #4
    Μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2020
    Μηνύματα
    32
    Μόνο συνοδηγός έχω ανέβει.
    Δεν μου κάνει εμφανισιακά..
    Αρκετά ξεπερασμένο μου φαίνεται.
    Όσο για το μπάτζετ θα μπορούσα,για κάτι εξαιρετικό,να ανέβω και άλλο...
    Ευχαριστώ πάντως για την πρόταση

  5. #5
    Μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2020
    Μηνύματα
    32
    Σαν καθημερινή χρήση μόνο fazer 1000(ήδη too much)
    το hayabusa αποκλείεται για καθημερινό....
    Θέμα χρηστικότητας είναι περισσότερο για εμένα,όχι καταναλωσης.

  6. #6
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.176
    Άμα πει κάποιος για ducati θα πέσετε να τον φατε;;

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrYamastura Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα σε όλο το φόρουμ.
    Πρέπει να είμαι το νεότερο μέλος ,αλλά δυστυχώς όχι σε ηλικία....

    Όταν αποφάσισα να παρω μηχανή εν έτη 2006 παρακαλώ(ώριμος και όμορφος συνάμα,33 Μαίων τότε) είχα πάει ως συνοδηγός με φίλο,απίστευτο καβαλάρη της ασφάλτου,με gsxr 1000 k4 μια βόλτα μέχρι Ναύπλιο..

    Στα γνωστά στροφιλίκια μετά την Κόρινθο,μπαίναμε 2κάβαλο και ξύναμε σχεδόν γόνατο και έβγαινε ο τύπος με τα όσα και σούζα..
    Ατένιζα τον ουρανό και έβλεπα το Χριστό φαντάρο... Στο σταμάτημα για καφέ,μόνο έντο

    Καλή του ώρα,ο τύπος δεν παιζόταν...
    Τότε είχα πρωτοδεί το Hayabusa και μου έκανε τεράστια εντύπωση σαν πρώτη εικόνα παρκαρισμένο στο Ναύπλιο.

    Μετά αποφάσισα να πάρω μηχανή.
    Και λόγω δουλειάς και λόγω γούστων.
    Πριν πάρω δίπλωμα! πήρα ένα fazer 600 2004 μοντέλο.
    όλα μια χαρά.
    μετα αλλαξα σε σκούτερ sh 150,300,beverly 500 και ταυτόχρονα είχα αγοράσει και bmw k1200r.

    'Υστερα με την έλευση της κόρης τα πούλησα.

    Με την γέννηση του γιου μου,έτυχε βέβαια,λόγω δουλειάς και στενότητας χρονου και πήρα κ1200s 2005 Μοντέλο.

    Τελικά την πούλησα μετά από 1,5 χρόνο και ξαναπήρα το υπέρτατο εργαλείο για κίηση που το είχα και παλαιότερα το Honda sh 300 με abs

    Εν τέλη έμεινα χωρίς μηχανή για 5 χρόνια και πριν 3 εβδομάδες αγόρασα ένα όμορφο Χόρνετ 2008 με ABS για καθημερινή μετακίνηση την πόλη,μιας και δεν ήθελα πάλι σκούτερ,αλλά κάτι με τσιγκλάει να πάρω και ένα οικονομικό σουπερσπορτ ή Sport touring για το ξεκ@βλωμα κανά ΣΚ.

    το κ1200ρ και σ τα είχα και για μέσα στην Αθήνα.
    Δεν με προβλημάτισαν ποτέ,παρά μόνο το ABS(ΆΘΛΙΟ)

    Βασικό στοιχείο είναι, ότι δεν έχω ανάλογες οδηγικές ικανότητες ,όπως στο αυτοκίνητο(τρέχω σε αγώνες)
    Μην με στείλετε για μπάνιο ακόμα δεν ήρθα,κανει και κρύο ακόμα!!

    Είχα κάνει παλιά,κάποιο μάθημα με δασκάλους της bmw,
    Θα το τρέξω στην ευθεία δεν με πειράζει!!

    Ξέρω και το χόρνετ κάνει παπάδες,αλλά μου λείπει η περίσσια ροπή και τα υπόλοιπα-εμφάνιση ενός σσ ή σπορτ τούρινγκ
    Λόγω ηλικίας και οικογένειας ξέρω ότι θέλουν άπειρο σεβασμό και προσοχή.

    Ποια θα συστήνετε να πάρω ,αν τελικά προχωρήσω??
    Θελω να είναι όσο το δυνατόν πιο ΑΝΕΤΗ για βόλτες,με καλή προστασία από τον αέρα και αξιόπιστη και χωρίς απότομα ξεσπάσματα στο γκάζι.
    Χρήματα μέχρι 4000 ευρώ.

    Δεν έχω θέμα με οποιοδήποτε σσ και από τα τούρινγκ μου αρέσει το μπουσα,Φειζερ φζ1(ίσως και για καθημερινό αργότερα)
    Χρονολογίες από 2004 και μετά και όσον το δυνατόν σε εργοστασιακή μορφή ή με παρεμβάσεις στα σημεία που πονάνε.
    Τα κόστη συντήρησεις δεν με ενδιαφέρουν αρκει να πάρω ένα σωστο και να συνεχίσω εγώ τη συντηρηση.

    Βασικό ότι ΔΕΝ έχω οδηγήσει πολλά σσ(μόνο675 και ζχ6 2006) και από δυνατα μέχρι κ1300ς.
    Οι διαφορές ανάμεσα στην πρώτη και δεύτερη γενιά μπουσα είναι τεράστια?

    Επίσης υποπτεύομαι ότι θα εχει ξανασυζητηθεί και άλλες φορες το θέμα.
    Ευχαριστώ για την φιλοξενία

    Σουζάκιδες ακούω γνώμες!!
    Το μπουσα δευτερης γενιας ναι ειναι καλλιτερο, σε πηρουνια και φρενα κυριως και με καμια 15ρια αλογα παραπανω. Και τα δυο ειναι πολυ καλα σπορτ-τουρινγκ, μαλλον τα καλλιτερα για τα χρονια και την τιμη τους. Χαοτικη διαφορα δεν εχουν, εχουν αστεια καταναλωση στον αυτοκινητοδρομο και γαιδουρινη αξιοπιστια.
    Για καθημερινα μηχανακια τωρα, εξαρταται που μενεις και κινησαι. Εχω ενα του 05 και ειναι το πιο καλοσχεδιασμενο συνολικα δικυκλο που ειχα ποτε μου.

  8. #8
    Μέλος
    Εγγραφή
    27/12/2012
    Μηνύματα
    113
    Μια επιλογή θα μπορούσε να είναι: Triumph Sprint ST 1050.
    Πολλά πλεονεκτήματα ως μοτό, στα συν ότι υπάρχει καλός μάστορας στην Αθήνα,
    στα μείον ότι πρόκειται για παρεξηγημένο μοτό και πας για "ιωβηλαίο"...
    Προσωπική άποψη, μετά 12χρόνια συμβίωσης & 116Κ: δεν έχω κάτι σημαντικό να προσάψω.
    // B

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από billy84 Προβολή μηνύματος
    Στα λεφτά που ζητάς και δεδομένου οτι έχεις μια αποχή θα έλεγα να δεις το CBR1100XX.Ομαλό στο γκάζι,ευέλικτο για την κατηγορία,αξιόπιστο και καλό στο δρόμο.
    Hayabusa μόνο,ρε!
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  10. #10
    Μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2020
    Μηνύματα
    32
    Μένω Φιλοθέη,καθημερινά πάω μαρούσι και απογεύματα, 3-4 φορές την εβδομάδα, κατεβαινω κοντά στον πύργο αθηνών
    Συν ό,τι άλλο προκύψει
    Σχετικά λίγα χλμ καθημερινά.
    Από πρωτης γενειάς ποια χρονολογία είναι η καλύτερη?
    Θα με κάνεις να το παρω για καθημερινό εσύ!!

  11. #11
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    ρε ντοκτορ καμασουτρα το ποστ σου ουτε πολυ νοημα βγαζει, ουτε εσυ δε ξερεις τι ακριβως θες...αν καταλαβα σωστα λες οτι θες ειτε ss, ειτε sport touring και αυτα για χρηση μεσα στην αθηνα κιολας, για μικρες αποστασεις...το μπουσα ειναι πολυ καλο μηχανακι γενικα αλλα γενικα κανενα μηχανακι της κατηγοριας που λες δε ταιριαζει στη χρηση που περιγραφεις...αμα θες κατι διασκεδαστικο στην οδηγηση παρε ενα ζωηρο μονοκυλιδρο και ασε τους αλλους να ψαχνονται με τα 150 αλογα μεσα στην αθηνα

  12. #12
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrYamastura Προβολή μηνύματος
    Μένω Φιλοθέη,καθημερινά πάω μαρούσι και απογεύματα, 3-4 φορές την εβδομάδα, κατεβαινω κοντά στον πύργο αθηνών
    Συν ό,τι άλλο προκύψει
    Σχετικά λίγα χλμ καθημερινά.
    Από πρωτης γενειάς ποια χρονολογία είναι η καλύτερη?
    Θα με κάνεις να το παρω για καθημερινό εσύ!!
    Για πρωτης γενιας κοιτας για 2003+ αυτα με τα χρυσα πηρουνια και 32bit cpu.

  13. #13
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    ρε ντοκτορ καμασουτρα το ποστ σου ουτε πολυ νοημα βγαζει, ουτε εσυ δε ξερεις τι ακριβως θες...αν καταλαβα σωστα λες οτι θες ειτε ss, ειτε sport touring και αυτα για χρηση μεσα στην αθηνα κιολας, για μικρες αποστασεις...το μπουσα ειναι πολυ καλο μηχανακι γενικα αλλα γενικα κανενα μηχανακι της κατηγοριας που λες δε ταιριαζει στη χρηση που περιγραφεις...αμα θες κατι διασκεδαστικο στην οδηγηση παρε ενα ηλεκτρικο ποδηλατο και ασε τους αλλους να ψαχνονται με τα 50 αλογα μεσα στην αθηνα

  14. #14
    Μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2020
    Μηνύματα
    32
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    ρε ντοκτορ καμασουτρα το ποστ σου ουτε πολυ νοημα βγαζει, ουτε εσυ δε ξερεις τι ακριβως θες...αν καταλαβα σωστα λες οτι θες ειτε ss, ειτε sport touring και αυτα για χρηση μεσα στην αθηνα κιολας, για μικρες αποστασεις...το μπουσα ειναι πολυ καλο μηχανακι γενικα αλλα γενικα κανενα μηχανακι της κατηγοριας που λες δε ταιριαζει στη χρηση που περιγραφεις...αμα θες κατι διασκεδαστικο στην οδηγηση παρε ενα ζωηρο μονοκυλιδρο και ασε τους αλλους να ψαχνονται με τα 150 αλογα μεσα στην αθηνα
    Ότι δεν ξέρω τι θέλω είναι σίγουρο!!

    Έχω για κινηση στην Αθήνα μηχανακι(χόρνετ)
    Το άλλο το θέλω για τους λόγους που περιέγραψα και στο πρώτο ποστ.
    Μου αρέσει σαν μηχανή το μπουσα-φζ1,τα Κ της bmw
    Και το Triumph tiger 1050 που ανέφερε ο vassat δεν είναι κακό.
    Μου αρέσει γενικά να αλλάζω και αυτοκίνητα συχνά και μηχανές,οπότε και κάποια άστοχη επιλογή να γίνει το δοκιμάζω κάποιους μηνες και μετά το δίνω.

    όταν λες ζωηρό μονοκύλινδρο ποιο εννοείς?

  15. #15
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    ktm 690, σε πιο ελαφρυ/παλιο υπαρχει και drz400 και υπαρχουν ακομα επιλογες, γενικα οσο πεφτει το βαρος τοσο πιο ευχαριστα γινονται τα μηχανακια και τοσο καλυτερα για αστικη μετακινηση

Σελίδα 1 από 11 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. λαστιχα supersport η sport touring
    από Nikossv στο forum Suzuki V2's
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 11/02/2012, 15:27
  2. Sport touring για ψηλούς
    από telihawk στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 10/07/2008, 08:45
  3. Απαντήσεις: 98
    Τελευταίο μήνυμα: 09/11/2006, 00:37
  4. ΠΟΙΟ Touring-sport/touring ΛΑΣΤΙΧΟ ΟΕΟ?
    από div400 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 12/04/2006, 11:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF