Σελίδα 7 από 8 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 112

Θέμα: Αγορά nx650 dominator

  1. #91
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της strokt up
    Εγγραφή
    06/10/2013
    Μηνύματα
    708
    Τι χρειάζεται μια ιαπωνική μηχανή των 90's για να βγεί απο ακινησία 2 χρόνων έ; Θα πω απο προσωπική περίπτωση αλλά διαμορφωμένο σε μονοκύλινδρο αερόψυκτο (το δικό μου ήταν δικύλινδρο υδρόψυκτο, αλλάζουν πολλά). Έχουμε και λέμε:
    Σίγουρα:
    Λάδι και φίλτρο. Να πούμε 40€; Τόσα βάζω και στο bandiit τα liquimoly μαζί με φίλτρο.
    Μπουζί. Δεν ξέρω αν έχει 1 ή 2 το nx (γιατί και το freewind μου μονοκύλινδρο είναι αλλά έχει 2). Ας πούμε 15€ για την περίπτωση που έχει 2
    Υγρά φρένων. Γύρω στα 5€ το δοχείο και φτάνει να τα αλλάξεις όλα και να καθαρίσεις και το κύκλωμα.
    Λάστιχα. Διαβάζω κάτι τρελά 250άρια, 300άρια ότι του φανεί. Dunlop trailmax μαζί με σαμπρέλες καινούργιες και τοποθέτηση δεν περνάνε τα 200€
    Δίσκοι και τακάκια χωρίς να δει κάποιος δεν ξέρει. Μπορεί οπτικά να φαίνεται φθαρμένος μεν αλλά να είναι μέσα στα όρια που ορίζει ο κατασκευαστής. Σε κάθε περίπτωση 2 δίσκοι με τα τακάκια τους κάνουν πέρι τα 150€ max.
    Φίλτρο αέρος. ~15€
    Καθάρισμα καρμπυρατέρ. Προσωπικά θα έλυνα το λεκανάκι και θα το μπανιάριζα χωρίς να το λύσω περαιτέρω και μετά βλέποντας και κάνοντας ανάλογα πως θα δούλευε.
    Το ντεποζιτο μπάνιο με ξύδια γιατί όλο και κάτι θα έχει μέσα και πάει λέγοντας. Μετά παίζει ρόλο για την γενική κατάσταση της μηχανής αν είναι παρατημένη έξω στον ήλιο και την βροχή ή σε γκαράζ και πολλά άλλα γενικά. Εννοείται με την χρήση θα σου βγάλει και άλλα πραγματάκια.Τα λεφτά σε γενικές γραμμές δεν είναι τραγικά αν βάλεις χέρι. Αν δεν ξέρεις ούτε πως πιάνεται η πένσα οκ. Πάρε κούτα και όταν λήξει η εγγύηση το πουλάς και παίρνεις πάλι κούτα. Γενικά πάντως είμαι κατά στο να πετάξεις χρήματα και να αλλάξεις εξαρτήματα που πιθανόν δεν χρειάζονται καν. Διαβάζω για δίσκους συμπλέκτη, ρουλεμάν τιμονιού, μπιέλες στροφάλους, οτι να΄ναι. Μην υπερβάλουμε. Κάποια πράγματα βγαίνουν και σε καλοπληρωμένα μεταχειρισμένα τα οποία δεν έχουν ακινησιά. Ξέρετε για τι μιλάω, μηχανάκι που κελαηδάει και το τσέκαραν 3 μάστορες, στο πρώτο σέρβις που βγήκαν οι βαλβολίνες και μπήκε λάδι μηχανής έκανε σαν κουδουνήστρα.

  2. #92
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.014
    E μα κι εσύ, δεν ξέρεις ότι το ρουλεμάν τιμονιού είναι από μυζήθρα, και χαλάει εκτός ψυγείου στην βδομάδα ακινησίας;

    Σοβαρά, βάλε και μια μπαταρία στα κόστη, εκτός κι αν αυτός που έκανε την ακινησία την είχε σε συντηρητή.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  3. #93
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της strokt up
    Εγγραφή
    06/10/2013
    Μηνύματα
    708
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    E μα κι εσύ, δεν ξέρεις ότι το ρουλεμάν τιμονιού είναι από μυζήθρα, και χαλάει εκτός ψυγείου στην βδομάδα ακινησίας;

    Σοβαρά, βάλε και μια μπαταρία στα κόστη, εκτός κι αν αυτός που έκανε την ακινησία την είχε σε συντηρητή.
    Συγνώμη Μιχάλη μου διέφυγε. Βάλε και 50€ επιπλέον.

    Αν και να ξέρεις, μια πεθαμένη μπαταρία απο ακινησία 3 χρόνων μπορεί να επανέλθει από εναν καμμένο ανορθωτή. Παθών στο 2ο KLE μου

  4. #94
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.080
    βλέπω ότι μεταξύ άλλων,αρκετοί αναφέρετε το πέρσοναλ τατς στα μαστορικά και ότι αυτό κόβει κόστος. σωστό φυσικά.
    Δεν είδε κανείς σας ότι ο φίλος αναφέρει απο την αρχή ότι θα είναι η πρώτη του μηχανή;;; Υπάρχει περίπτωση να είναι τόσο φρέσκος,να μπαίνει να ρωτάει ότι ρώτησε αλλά παρόλα αυτά να ξέρει να μαστορεύει κιόλας;;;
    Δηλαδή μόνο για να πούμε τον καημό μας γράφουμε;
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  5. #95
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της strokt up
    Εγγραφή
    06/10/2013
    Μηνύματα
    708
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o_gavros Προβολή μηνύματος
    βλέπω ότι μεταξύ άλλων,αρκετοί αναφέρετε το πέρσοναλ τατς στα μαστορικά και ότι αυτό κόβει κόστος. σωστό φυσικά.
    Δεν είδε κανείς σας ότι ο φίλος αναφέρει απο την αρχή ότι θα είναι η πρώτη του μηχανή;;; Υπάρχει περίπτωση να είναι τόσο φρέσκος,να μπαίνει να ρωτάει ότι ρώτησε αλλά παρόλα αυτά να ξέρει να μαστορεύει κιόλας;;;
    Δηλαδή μόνο για να πούμε τον καημό μας γράφουμε;
    Για το 90% των εργασιών υπάρχουν αναλυτικοί οδηγοί ακόμα και στο φόρουμ είτε βίντεο στο youtube είτε οτιδήποτε. Ο λόγος για να πάρεις τέτοιο μηχανάκι κατ'εμε είναι γιατί σου αρέσει να λερώνεις τα χέρια σου, ειδάλλως ψάχνεις κάτι άλλο που είναι ήδη σε λειτουργία. Πάντως κανένας μάστορας δεν θα προσέξει το μηχανάκι σου όπως εσύ, αυτό είναι το μόνο σίγουρο, και είναι και κάτι που είναι απολύτως λογικό, ειδικά όταν πρόκειται για εργασίες που έχουν στάνταρ "ταρίφα".

  6. #96
    Minimalist Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.961
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o_gavros Προβολή μηνύματος
    βλέπω ότι μεταξύ άλλων,αρκετοί αναφέρετε το πέρσοναλ τατς στα μαστορικά και ότι αυτό κόβει κόστος. σωστό φυσικά.
    Δεν είδε κανείς σας ότι ο φίλος αναφέρει απο την αρχή ότι θα είναι η πρώτη του μηχανή;;; Υπάρχει περίπτωση να είναι τόσο φρέσκος,να μπαίνει να ρωτάει ότι ρώτησε αλλά παρόλα αυτά να ξέρει να μαστορεύει κιόλας;;;
    Δηλαδή μόνο για να πούμε τον καημό μας γράφουμε;
    Σωστό!

    Απλά νομίζω -και μάλλον και άλλοι μαζί μου- ότι η συζήτηση ξέφυγε από το συγκεκριμένο παρών ερώτημα, καθώς υπήρξαν και "γενικές" τοποθετήσεις πως "γενικώς" (πάλι) δεν αξίζει να ασχολείσαι με χρέπια γιατί "γενικώς" (ξανά-μανά) αυτά καταλήγουν να κοστίζουν 1000-1500 ευρά επιπλέον... ακόμη και αν μιλάμε για μονοκύλινδρα.

  7. #97
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MAIK72
    Εγγραφή
    01/05/2013
    Μηνύματα
    1.410
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από strokt up Προβολή μηνύματος
    Τι χρειάζεται μια ιαπωνική μηχανή των 90's για να βγεί απο ακινησία 2 χρόνων έ; Θα πω απο προσωπική περίπτωση αλλά διαμορφωμένο σε μονοκύλινδρο αερόψυκτο (το δικό μου ήταν δικύλινδρο υδρόψυκτο, αλλάζουν πολλά). Έχουμε και λέμε:
    To είπα και πριν. Από προσωπική περίπτωση μιλάμε όλοι και δεν μπορούμε να ξέρουμε τι χρειάζεται και τι όχι αν δεν δούμε τι κελεπούρι βρήκε. Εγώ αυτά χρειάστηκα με κάποιες σπάνιες εξαιρέσεις που θα μπορούσα να τα γλυτώσω.Και πολλά από αυτά ήταν μεταχειρισμένα.Νόμιζεις ότι θα έβρισκα καινούριο δίσκο ή δαγκάνα kawasski με 50 ευρώ? Διαβάζετε τι γράφω? Και δεν είπα για μπιέλες στροφάλους ακόμη ούτε για άνοιγμα μοτέρ σαν του φίλου που θα το ανοίξει με μια πένσα και ένα τσιμπιδάκι .
    Τώρα αν θέλετε να πιαστείτε από κάπου για να έχουμε να λέμε τα ίδια και τα ίδια συνεχώς , δεν βλέπω το νόημα

    Αυτό το χρέπι είχα και αποφάσισα να το συντηρήσω σωστά. Αν άλλαζα κάτι , ναι ,δεν θα το έπιανα ποτέ και θα διάλεγα καλύτερο χρέπι που θέλει 2 βίδες και ένα λάδωμα Το καβαλάς και φεύγεις για βόλτες στις παραλίες την επομένη.

    Αυτή ήταν η αρχική μου ένσταση και πάνω σε αυτό είπα.
    Τελευταία τροποποίηση από MAIK72; 21/03/2020 στις 12:52.

  8. #98
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.573
    Αυτό που λείπει από αυτές τις γενικές τοποθετήσεις, είναι ότι δεν δίνουν "λύση".
    Να κάνει υπομονή, να μαζέψει παραπάνω και... ποιό να πάρει αντίστοιχο;

  9. #99
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kickstart
    Εγγραφή
    25/09/2018
    Μηνύματα
    839
    Πλάκα θα χει σε κάνα πενταρι μέρες κι αφού θα χουμε φτάσει 15σελιδες για το αν θέλει φτιάξιμο ή βάψιμο μπλε να βγει το παλικάρι και να πει παιδιά το ξανασκεφτηκα και πήρα αμάξι.
    Δεν υπάρχει ακατάλληλος καιρός για ταξίδι με μοτοσυκλέτα, υπάρχουν μόνο ακατάλληλα ρούχα και εξοπλισμός.

  10. #100
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.080
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από strokt up Προβολή μηνύματος
    Για το 90% των εργασιών υπάρχουν αναλυτικοί οδηγοί ακόμα και στο φόρουμ είτε βίντεο στο youtube είτε οτιδήποτε. Ο λόγος για να πάρεις τέτοιο μηχανάκι κατ'εμε είναι γιατί σου αρέσει να λερώνεις τα χέρια σου, ειδάλλως ψάχνεις κάτι άλλο που είναι ήδη σε λειτουργία. Πάντως κανένας μάστορας δεν θα προσέξει το μηχανάκι σου όπως εσύ, αυτό είναι το μόνο σίγουρο, και είναι και κάτι που είναι απολύτως λογικό, ειδικά όταν πρόκειται για εργασίες που έχουν στάνταρ "ταρίφα".
    φιλε ναι εννοείται πως το ίντερνετ βρίθει οδηγιών.
    επέτρεψε μου όμως να σου πω ότι το συμπέρασμα σου για τον λόγο αποκτησης ενός τέτοιου είναι εντελώς αυθαίρετος.
    Πεφτεις κι εσυ στη λούμπα της γενικολογίας και τι θέλει ενα μηχανακι,στοργή θέλει και προδερμ, να μ'αγαπάς να σ'αγαπώ κλπ.
    Που σωστά είναι όλα αλλά δεν έχουν να κάνουν με το φίλο που είπε ο μαύρος να ρωτήσει εμάς που τάχα ξέρουμε για ένα παράθυρο που του ανοίχτηκε στον κόσμο των δίτροχων, κι εδω μαλλιοτραβιόσαντε παλικάρια για το τι είναι απαραίτητο και τι οχι.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Σωστό!

    Απλά νομίζω -και μάλλον και άλλοι μαζί μου- ότι η συζήτηση ξέφυγε από το συγκεκριμένο παρών ερώτημα, καθώς υπήρξαν και "γενικές" τοποθετήσεις πως "γενικώς" (πάλι) δεν αξίζει να ασχολείσαι με χρέπια γιατί "γενικώς" (ξανά-μανά) αυτά καταλήγουν να κοστίζουν 1000-1500 ευρά επιπλέον... ακόμη και αν μιλάμε για μονοκύλινδρα.
    καλως ήρθαμε στο μοτο.γρ
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  11. #101
    Μέλος
    Εγγραφή
    24/06/2014
    Μηνύματα
    338
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από strokt up Προβολή μηνύματος
    Τι χρειάζεται μια ιαπωνική μηχανή των 90's για να βγεί απο ακινησία 2 χρόνων έ; Θα πω απο προσωπική περίπτωση αλλά διαμορφωμένο σε μονοκύλινδρο αερόψυκτο (το δικό μου ήταν δικύλινδρο υδρόψυκτο, αλλάζουν πολλά). Έχουμε και λέμε:
    Σίγουρα:
    Λάδι και φίλτρο. Να πούμε 40€; Τόσα βάζω και στο bandiit τα liquimoly μαζί με φίλτρο.
    Μπουζί. Δεν ξέρω αν έχει 1 ή 2 το nx (γιατί και το freewind μου μονοκύλινδρο είναι αλλά έχει 2). Ας πούμε 15€ για την περίπτωση που έχει 2
    Υγρά φρένων. Γύρω στα 5€ το δοχείο και φτάνει να τα αλλάξεις όλα και να καθαρίσεις και το κύκλωμα.
    Λάστιχα. Διαβάζω κάτι τρελά 250άρια, 300άρια ότι του φανεί. Dunlop trailmax μαζί με σαμπρέλες καινούργιες και τοποθέτηση δεν περνάνε τα 200€
    Δίσκοι και τακάκια χωρίς να δει κάποιος δεν ξέρει. Μπορεί οπτικά να φαίνεται φθαρμένος μεν αλλά να είναι μέσα στα όρια που ορίζει ο κατασκευαστής. Σε κάθε περίπτωση 2 δίσκοι με τα τακάκια τους κάνουν πέρι τα 150€ max.
    Φίλτρο αέρος. ~15€
    Καθάρισμα καρμπυρατέρ. Προσωπικά θα έλυνα το λεκανάκι και θα το μπανιάριζα χωρίς να το λύσω περαιτέρω και μετά βλέποντας και κάνοντας ανάλογα πως θα δούλευε.
    Το ντεποζιτο μπάνιο με ξύδια γιατί όλο και κάτι θα έχει μέσα και πάει λέγοντας. Μετά παίζει ρόλο για την γενική κατάσταση της μηχανής αν είναι παρατημένη έξω στον ήλιο και την βροχή ή σε γκαράζ και πολλά άλλα γενικά. Εννοείται με την χρήση θα σου βγάλει και άλλα πραγματάκια.Τα λεφτά σε γενικές γραμμές δεν είναι τραγικά αν βάλεις χέρι. Αν δεν ξέρεις ούτε πως πιάνεται η πένσα οκ. Πάρε κούτα και όταν λήξει η εγγύηση το πουλάς και παίρνεις πάλι κούτα. Γενικά πάντως είμαι κατά στο να πετάξεις χρήματα και να αλλάξεις εξαρτήματα που πιθανόν δεν χρειάζονται καν. Διαβάζω για δίσκους συμπλέκτη, ρουλεμάν τιμονιού, μπιέλες στροφάλους, οτι να΄ναι. Μην υπερβάλουμε. Κάποια πράγματα βγαίνουν και σε καλοπληρωμένα μεταχειρισμένα τα οποία δεν έχουν ακινησιά. Ξέρετε για τι μιλάω, μηχανάκι που κελαηδάει και το τσέκαραν 3 μάστορες, στο πρώτο σέρβις που βγήκαν οι βαλβολίνες και μπήκε λάδι μηχανής έκανε σαν κουδουνήστρα.
    Όλοι εσείς που του βγάλατε χαμηλό κοστολογιο έχετε υπολογίσει από προσωπική εμπειρία, μηχανή από μηχανή διαφέρει.Το παλικάρι έχει αναφέρει ότι η μηχανή συν αυτών που έγραψες χρειάζεται κ αλυσιδογραναζα κ ότι καίει κ λάδια από τα τσιμουχακια των βαλβίδων (αν δεν το δει μάστορας τίποτα δεν είναι σίγουρο, μπορεί ν έχει κ μεγαλύτερη ζημιά)...

  12. #102
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Αυτό που λείπει από αυτές τις γενικές τοποθετήσεις, είναι ότι δεν δίνουν "λύση".
    Να κάνει υπομονή, να μαζέψει παραπάνω και... ποιό να πάρει αντίστοιχο;
    Είτε μας αρέσει είτε όχι ΔΕΝ υπάρχει αντίστοιχο στα μεγάλα μονοκύλινδρα πλέον.
    Τα λάστιχα του Sh μου είναι ακριβότερα από του xr μου το ίδιο και τα τακάκια το ίδιο και οι δισκόπλακες
    (εκτός αν γουστάρετε oversize μαργαρίτες) το ίδιο ακόμα και το μπουζί και τα αλυσιδογράναζα συγκριτικά με τους ιμάντες.
    και το σκούτερ έχει καπελώτα ενώ το xr απλά βίδα κόντρα παξιμάδι.
    Δεν συζητάω για ηλεκτρονικές μαλακίες που μόλις χαλάσουν το ΠΕΤΑΣ το μπουρδέλο.

  13. #103
    Μέλος
    Εγγραφή
    24/06/2014
    Μηνύματα
    338
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Αυτό που λείπει από αυτές τις γενικές τοποθετήσεις, είναι ότι δεν δίνουν "λύση".
    Να κάνει υπομονή, να μαζέψει παραπάνω και... ποιό να πάρει αντίστοιχο;
    Από ότι έχω καταλάβει δεν το νοιάζει να είναι αντίστοιχο(δηλαδή μονοκυλινδρο on-of)απλά πάει να πέσει στην φάκα του φθηνού...Ίσως κάνω κ λάθος..

  14. #104
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/07/2018
    Μηνύματα
    912
    Παντως εχει μεταχειρια που ειδα φιλε μου σε κυκλοφορια ''οπτικα'' τουλαχιστον στην τιμη που θα σου παει να ''μαζεψεις'' αυτο που θες να παρεις !
    Δεν ειναι αναγκη να το παρεις επειδη στο ''δινει''...γιατι δεν στο δινει τσαμπα !
    Συν του οτι το αλλο το καβαλας αμεσως..και δεν περιμενεις ποτε θα ειναι ετοιμο !

  15. #105
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.573
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Είτε μας αρέσει είτε όχι ΔΕΝ υπάρχει αντίστοιχο στα μεγάλα μονοκύλινδρα πλέον.
    Τα λάστιχα του Sh μου είναι ακριβότερα από του xr μου το ίδιο και τα τακάκια το ίδιο και οι δισκόπλακες
    (εκτός αν γουστάρετε oversize μαργαρίτες) το ίδιο ακόμα και το μπουζί και τα αλυσιδογράναζα συγκριτικά με τους ιμάντες.
    και το σκούτερ έχει καπελώτα ενώ το xr απλά βίδα κόντρα παξιμάδι.
    Δεν συζητάω για ηλεκτρονικές μαλακίες που μόλις χαλάσουν το ΠΕΤΑΣ το μπουρδέλο.
    Μετά από τόσες σελίδες μια πραγματική βρισιά! σε παρακαλώ διατήρησε το επίπεδο της κουβέντας

Σελίδα 7 από 8 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αγορα μηχανής απο Αγγλία
    από niko13g στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 30/03/2004, 21:01
  2. Αγορα V-strom 650
    από medieval στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 20/03/2004, 18:11
  3. Αγορά πάπιας
    από THEOD στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2003, 16:46

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF