Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 31

Θέμα: επιδιώρθωση πλαστικού ρεζερβουάρ ((σπείρωμα)

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    ρωταω επειδη δεν ξερω....
    τα δικα του σπειρωματα που χαλασαν ηταν πλαστικα;

  2. #17
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/03/2019
    Μηνύματα
    133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MAIK72 Προβολή μηνύματος
    Δεν είναι δικό μου ,το έβαλα επάνω αλλά δεν το άνοιξες https://www.suzukicentral.com/thread...ock-nut.84082/
    Και μάλλον θα απευθυνόμουν σε ειδικό για να περάσω πριτσίνια , μούφες ή μεταλλικά σπειρώματα σε πλαστικό τεπόζιτο. 99% θα το κατέστρεφα εντελώς.
    νομιζω οτι και ο τυπος που το επισκευασε ετσι εχει αποτυχει
    τα πριτσινια οπως ανοιξε τις τρυπες ειναι παααααρα πολυ δυσκολο να τα ευθυγραμισεις-παραλληλησεις ωστε να ερθουν μετα οι βιδες και να σφιξουν σωστα για να μην εχεις διαρροη
    επισης και η επιφανεια που εφτιαξε τριβοντας την κολλα δυσκολο να ειναι ευθυγραμισμενη σωστα ωστε να μην εχει διαρροη

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ioannispar
    Εγγραφή
    07/10/2019
    Μηνύματα
    521
    Παιδιά όλα γίνονται. Χρόνος υπάρχει, θέληση υπάρχει, άρα το πας αργά και μετράς 15 φορές πριν τρυπήσεις και νομίζω πως θα δικαιωθείς!

    Η κόλλα που φαίνεται μοιάζει για εποξική 2 συστατικών μετάλλου που αντέχει γενικότερα πολύ περισσότερο και μετά τρίβεται και πιο εύκολα

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της george.S
    Εγγραφή
    22/09/2014
    Μηνύματα
    755
    Να χρησιμοποιήσεις μια μικρή πλάκα που θα έχεις περάσει τις βίδες και στην άκρη θα έχεις τις μουφες βιδομένες
    Σαν οδηγό
    μετά να πάρεις χοντρή φλατζα ανάμεσα να πάρει τις οποίες ανωμαλίες

    Πιστεύω ότι επισκευάζεται

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tycho Moon
    Εγγραφή
    13/11/2014
    Μηνύματα
    398
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από fz6man Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα παιδιά , έχουν χαλάσει λίγο τα σπειρώματα εκεί που πιάνει το ρουμπινέτο πάνω στο ντεπόζιτο με αποτέλεσμα να χάνει λίγο καιι αναρωτιέμαι αν γνωρίζει κανείς κάποιο υλικό με το οποίο μπορώ να σφραγίσω τις τρύπες και να ξανα-ανοίξω τα σπειρώματα ;
    Στη θέση σου φίλε μου θα πήγαινα σε ειδικό. Γνώμη μου είναι ότι αν δεν το έχεις ξανακάνει, δεν αξίζει να ρισκάρεις. Δεν ξέρω τί μηχανάκι έχεις, αλλά σε αρκετά μηχανάκια, το ρουμπινέτο είναι ΑΚΡΙΒΩΣ πάνω από το λαιμό της εξάτμισης, με ό,τι αύτο συνεπάγεται σε περίπτωσης διαρροής της βενζίνης πάνω σε αυτόν...
    Ἀπὸ τὸ πάρκο στὴ Μυροβόλο τὸ μηχανάκι ἀστράφτει στὸν ἥλιο,
    ἀντανακλᾶ τὸ χαμόγελό σου καὶ μὲ διαλύει στὸ φῶς.

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    1.061
    Πρώτα άλλαξε το o-ring που υπάρχει στη βάση του ρουμπινέτου, για να βεβαιωθείς ότι δεν έχεις διαρροή εκεί.
    Κατά προτίμηση viton για μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο και στο κάυσιμο.

    Οι βίδες που στερεώνουν το ρουμπινέτο είναι ειδικές βίδες για πλαστικά. (ejot) Εκτός και αν τις πείραξες.
    Μου φαίνεται απίθανο να χάλασες τα πάσα εκτός και αν τις έβαλες-έβγαλες πολλές φορές και στραβά ή αν τις καργάρησες "σαν να μην υπάρχει αύριο".

    Κατά τη γνώμη μου άσε τα πριτσίνια με πάσο κατά μέρος.
    Οι φωλιές από τις βίδες είναι τυφλές με βάθος περίπου 2εκ, δεν νομίζω να πιάσει σωστά εκεί το πριτσίνι.
    Ο πριτσιναδόρος για τα συγκεκριμένα είναι πανάκριβος, αν και υπάρχει πατέντα για να μπούνε, η σωστή εφαρμογή είναι αμφίβολη.

    Εγώ λέω πάρε ένα ούπα, κόλλα το με καμιά σοβαρή κόλα για πλαστικά και μετά βίδωσε.
    Δεν χρειάζεσαι εκεί ούτε καμιά τρομερή ροπή, ούτε τρώει καμιά τρελή καταπόνηση σε εκείνο το σημείο, ούτε κάθε μέρα βάζεις-βγάζεις το ρουμπινέτο.

    Αν έχεις την καλοσύνη απάντησε με την σειρά σου, σε αυτό που σε ρώτησα κάνα 4μηνο (χμ! εξάμηνο) πριν για τον κύλινδρο.
    Τελευταία τροποποίηση από SeniorCanardo; 06/04/2020 στις 09:56.

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leftos
    Εγγραφή
    02/08/2010
    Μηνύματα
    597
    Γιατι δεν δοκιμάζεις με λίγο τεφλον ταινια υδραυλικου για πετρελαιοειδη ( κόστος κανα ευρω ) και με καινούργιο oring να δείς μήπως φιάξει. Έχει και κάτι τεφλόν η κορδόνια που είναι με επικάλυψη κολλητική πιστεύω οτι θα πάρουν τα μπόσικα. Τα δουλέυουν υδραυλικοί σε πλαστικά σπειρώματα σε πετρέλαια και σε νερό με πίεση με επιτυχία.
    LIVE FREEEEE!!!!!

  8. #23
    καλησπέρα σε όλους , καταρχήν το ρουμπιινέτο από το μηχανάκι είναι αυτό και οι βίδες είναι μεταλλικές οπως βλέπετε έχει ένα περιθώριο το ντεπόζιτο όμως το ρουμπινέτο δεν πατάει ολόκληρο άλλα μόνο στο κέντρο δηλαδή μονο με την φλάντζα όλο το αλλο ειναι στον αέρα , αυτή την στιγμή το Το ρουμπινέτο βιδώνει ικανοποιητικά άλλα δεν σφίγγει σωστά αν και δεν πιστεύω να εχω πρόβλημα όμως εχω ψυχολογικά με ρουμπινετα και βενζίνες τελευταία φορά που είχα διαρροή καυσίμου έκαψα το αυτοκίνητο μου ολοσχερώς .. Προσπάθησα να βάλω μια ποιο χοντρή βίδα ώστε να ανοιξω νέα σπειρώματα πάνω στο πλαστικό όπως κάνουμε στο αλουμίνινιο άλλα δεν κέρδισα κάτι ,
    Οι φωλιές από τις βίδες είναι τυφλές με βάθος περίπου 2εκ, δεν νομίζω να πιάσει σωστά εκεί το πριτσίνι.
    δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο αν σφηνώσω ενα τετοιο πριτσίνι στην κάθε οπή με λιγο εποξική δεν θα δουλέψει σωστά , πώς το σκέφτεσαι και το θεωρείς λάθος ;
    Οι βίδες που στερεώνουν το ρουμπινέτο είναι ειδικές βίδες για πλαστικά. (ejot) Εκτός και αν τις πείραξες.
    οι βίδες ειναι οπως πολύ σωστα ειναι ejot .
    Γιατι δεν δοκιμάζεις με λίγο τεφλον ταινια υδραυλικου για πετρελαιοειδη ( κόστος κανα ευρω ) και με καινούργιο oring να δείς μήπως φιάξει. Έχει και κάτι τεφλόν η κορδόνια που είναι με επικάλυψη κολλητική πιστεύω οτι θα πάρουν τα μπόσικα. Τα δουλέυουν υδραυλικοί σε πλαστικά σπειρώματα σε πετρέλαια και σε νερό με πίεση με επιτυχία.
    δεν είναι κακή η ιδέα σου , σκεφτόμουν για καννάβη , όσο για το oring δεν νομιζω να έχει θέμα.
    το καλυτερο ταξιδι ειναι αυτο που δεν καναμε ακόμα!

  9. #24
    Είχα το ίδιο προβλημα στο δικό μου τεποζιτο. Εμένα όμως γυρνούσε η ορειχάλκινη μουφα, δεν είχε θέμα το σπείρωμα. Την έβγαλα, αγόρασα ότι κόλλα δύο συστατικών μου έδωσε ένα μαγαζί στην Πάτρα με βιομηχανικά και την ξαναεβαλα. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα, αλλά δεν έβαζα την απαιτούμενη ροπη που έπρεπε. ένα έπιανε ένα φαίρινγκ. Νομίζω για ένα βιδωμα θα ήταν οκ, όχι όμως για λυσε-δεσε σε κάθε σέρβις.
    Δεν χάνεις τίποτα να βάλεις μια νέα μουφα με μια κόλλα 2 συστατικών, χωρίς να πειράξεις περαιτέρω το τεποζιτο.

  10. #25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bros400pgm Προβολή μηνύματος
    Είχα το ίδιο προβλημα στο δικό μου τεποζιτο. Εμένα όμως γυρνούσε η ορειχάλκινη μουφα, δεν είχε θέμα το σπείρωμα. Την έβγαλα, αγόρασα ότι κόλλα δύο συστατικών μου έδωσε ένα μαγαζί στην Πάτρα με βιομηχανικά και την ξαναεβαλα. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα, αλλά δεν έβαζα την απαιτούμενη ροπη που έπρεπε. ένα έπιανε ένα φαίρινγκ. Νομίζω για ένα βιδωμα θα ήταν οκ, όχι όμως για λυσε-δεσε σε κάθε σέρβις.
    Δεν χάνεις τίποτα να βάλεις μια νέα μουφα με μια κόλλα 2 συστατικών, χωρίς να πειράξεις περαιτέρω το τεποζιτο.
    Mα δεν έχει μουφα - παξιμάδι , η βίδα πιάνει κατευθείαν στο πλαστικό και θέλω να το ενισχύσω για πολλά βάλε-βγάλε
    το καλυτερο ταξιδι ειναι αυτο που δεν καναμε ακόμα!

  11. #26
    Πλαστικό σπείρωμα έχει;

  12. #27
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bros400pgm Προβολή μηνύματος
    Πλαστικό σπείρωμα έχει;
    ναι
    το καλυτερο ταξιδι ειναι αυτο που δεν καναμε ακόμα!

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Επειδή πρόσφατα έσφαξα το ρουμπινέτο στο xr επειδή έχω διαρροή.
    Τη στεγανοποίηση στο ρουμπινέτο την κάνει το oring στο σωληνάκι μόνο.
    Οι βίδες και τερματισμένες να είναι ΔΕΝ σφίγγουν ιδιαίτερα την φλάτζα στο ρεζερβουάρ είναι υπολογισμένες και τερματίζουν.
    Αλλά αν το οριγκ είναι σε καλή κατάσταση το πρεσάρουν στη φωλιά του και δεν υπάρχει διαρροή.
    Αν και το ΚΤΜ είναι ίδια ιστορία δεν έχει νόημα να προσπαθείς να βιδώσεις παραπάνω μια τερματισμένη βίδα.
    Αν τα 'έχεις ξεφτιλίσει τα σπειρώματα οκ έχεις πρόβλημα και κάτι πρέπει να κάνεις.(θα ξεκίναγα από πιο χοντρή βίδα ίδιου τύπου ίδιου μήκους ίδιο βήμα)
    Αλλά εάν κρατάνε άλλαξε πρώτα το ρινγκ με καινούργιο.

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    1.061
    Καλά στα λέει ο από πάνω 99% είναι θέμα o-ring, μάλλον δεν διαβάζει βέβαια, ότι από πάνω λέω ότι η βίδα είναι "ειδική" δεν κυκλοφορεί στην αγορά παρά μόνο σε κιτ.

    Να βρεις με μεγαλύτερη διάμετρο, πιο μακριά κ.ο.κ. το βλέπω όχι απλώς χλωμό αλλά αδύνατο.
    Ψάχνω κάνα χρόνο να βρω τέτοιες βίδες. Στα τοπικά καταστήματα με κοιτάνε σαν χαζοί δεν την έχουν ξαναδεί και στο μπέη δεν βρίσκω την σωστή διάμετρο.
    Αν βρεις κάπου πες μου να πάρω μια κούτα.

    Θες να συνδέσεις την μεταλλική μούφα πάνω στο πλαστικό με εποξική, να συνδέσεις δηλαδή δύο διαφορετικά υλικά αυξάνοντας την πιθανότητα αστοχίας αλλά και περιορίζοντας την εποξική σε γενικής χρήσης.
    Σου είπα και παραπάνω και το προσπέρασες, βάλε ένα ούπα, κόλλα τα με εποξική ειδική για πλαστικά και συνδέεις όμοια υλικά.

    Επίσης σε μούφα εμπορίου με το σπείρωμα της βίδας που έχεις ξέχασε το!
    Θα πρέπει να πας σε άλλη βίδα, είτε φλαντζωτή, είτε σε απλή με ροδέλα.
    Φλαντζωτή με τέτοια διάμετρο πάλι δυσκολεύτηκα να βρω.

    Υπάρχει επίσης ένα o-ring, πίσω από τον διακόπτη του ρουμπινέτου, κάνε έναν έλεγχο και εκεί μπας και χάνει από εκεί.
    Εγώ σε κάθε περίπτωση θα αντικαθιστούσα και τα δύο o-rings με καινούργια για να είμαι βέβαιος ότι δεν προέρχεται από εκεί η διαρροή.

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SeniorCanardo Προβολή μηνύματος
    Καλά στα λέει ο από πάνω 99% είναι θέμα o-ring, μάλλον δεν διαβάζει βέβαια, ότι από πάνω λέω ότι η βίδα είναι "ειδική" δεν κυκλοφορεί στην αγορά παρά μόνο σε κιτ.

    Να βρεις με μεγαλύτερη διάμετρο, πιο μακριά κ.ο.κ. το βλέπω όχι απλώς χλωμό αλλά αδύνατο.
    Ψάχνω κάνα χρόνο να βρω τέτοιες βίδες. Στα τοπικά καταστήματα με κοιτάνε σαν χαζοί δεν την έχουν ξαναδεί και στο μπέη δεν βρίσκω την σωστή διάμετρο.
    Αν βρεις κάπου πες μου να πάρω μια κούτα.

    Μια χαρά το διάβασα αλλά είπα να μη σχολιάσω για τα ready to race
    Στα τοπικά καταστήματα δεν νομίζω και εγώ στο web αν ψάξεις βίδες για πλαστικά κάποια θα βρείς να κάνει περίπου
    https://www.amazon.com/s?bbn=1641061...ure_nine_bro_2

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 29/01/2007, 14:28
  2. Ρεζερβουαρ και χρωμα
    από CyBeRseXX στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 18/08/2006, 13:08
  3. Κοστος Αλλαγης ρεζερβουαρ
    από suzukimaniac στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2006, 13:58
  4. Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 06/01/2006, 11:44

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF