Δεν παίζουν πολλές αγγελίες σε μεταχειρισμένο 250άρι. Τα 200άρια είναι περισσότερα..: https://www.car.gr/classifieds/bikes...&sort=pra&hi=1
Προσωπικά το βρίσκω όμορφο και αν με έπαιρνε οικονομικά θα πήγαινα για καινούριο 250άρι..
Δεν παίζουν πολλές αγγελίες σε μεταχειρισμένο 250άρι. Τα 200άρια είναι περισσότερα..: https://www.car.gr/classifieds/bikes...&sort=pra&hi=1
Προσωπικά το βρίσκω όμορφο και αν με έπαιρνε οικονομικά θα πήγαινα για καινούριο 250άρι..
Το 200 δε θα το έβαζα στα υποψήφια. Το έχω οδηγήσει, ανεβάζει πρόθυμα (για τα κυβικά του πάντα) μέχρι τα ~110 αλλά μετά ζορίζεται να μαζέψει χιλιόμετρα. Στον αυτοκινητόδρομο δε θα ένιωθα άνετα μαζί του. Δες και στο YouTube κανένα βίντεο για "duke 200 acceleration" και θα δείς αυτό που λέω. Ιδανικό για μικρό μηχανάκι πόλης αν έχεις δύο -είναι εντελώς ποδήλατο- αλλά για μοναδικό δε θα το προτιμούσα. Αυτά τα έξτρα 50cc θα κάνουν τη διαφορά εκτός πόλης.
Να πω την αλήθεια αυτό που με ενδιαφέρει για αρχή είναι να μάθω να κυκλοφορώ μέσα στην πόλη, το πολύ πολύ να πάω καμιά χαλκιδική που με 110 είσαι οκ. Είδα βίντεο και έχει δίκιο, μέχρι 110 φτάνει εύκολα και μετά δυσκολεύεται.
Το 200 βλέπω ότι έχει ύψος σέλας 81 εκατοστά, με ύψος 1.70 που είμαι θα με δυσκολέψει πιστεύετε; Έχουν κάποια διαφορά παλιότερα με νεότερα μοντέλα όπως στο 250;
Αν καταλαβα καλα από αυτό που λέει ο ptc το προβληματάκι θα το έχεις όταν θα πας Χαλκιδική που λες.
Να σου πω ένα ρεαλιστικό σενάριο.
Είναι μπροστά σου αμάξι που πάει 100. Εσυ λοιπόν που δεν έχεις την γρήγορη προσπέραση αναγκάστηκα θα κάτσεις από πίσω του. Γιατί αν βγεις αριστερά και αν μιλάμε για καλοκαίρι θα είσαι ψιλο επικίνδυνος. Εκει σου χρειάζεται το να πηγαίνει άνετα 130.
Οι αριθμοί τυχαίοι. Αν καταλαβα λάθος ας με διορθώσετε.
Εχει πολλες επαρχιακές και πολυ περισσότερο ενδιαφέρον διαδρομες για να προσπελάσει τον αυτοκινητόδρομο (του οποίου το μήκος ειναι 65 χλμ ολα κι ολα).
Χίλια συγνωμμη από το παλικάρι, δεν είναι το θέμα εδώ για να το λύσουμε αλλά μου έκανε εντύπωση.
Θες να πας για μπάνιο 1ο ή 2ο πόδι. Ποιες είναι οι ενδιαφέρον διαδρομές που μπορείς να κανεις ώστε να πας σχετικά στην ώρα σου; Ρωτάω γιατί από Χαλκιδική είμαι, το κάνω κάθε μέρα σχεδόν και δεν έχω βρει καμία. Εκτός και αν εννοεις από Πολυγυρο. Τότε έχουμε τελείως διαφορετική άποψη για το τι είναι ενδιαφέρον.
Και πάλι συγνωμμη παιδιά!
https://cycle-ergo.com/
ανοιξε το options και βαλε yes στην επιλογη put feet on ground ,ετσι θα δεις πως πατας στο εδαφος καβαλα στην μηχανη
Ξυπόλητος και χωρίς να υπολογίζουμε πόσο χαμηλώνει με το βάρος μας.
Άντε να βγάλω άκρη δηλαδή. Υπάρχει κανείς που να το έχει κυκλοφορήσει να πει μια γνώμη;
Αν και πιστεύω ότι λόγω του μικρού του βάρους θα είναι εύκολα διαχειρίσιμο...
Mην ασχολείσαι πλιιζ, είναι εξαιρετικά σπάνιο να σου δημιουργήσει θέμα.
Ωρε κουμπαρε ολα μασημενη τροφη τα θελεις.Θελεις δηλαδη να υπαρχει καποιος που να εχει παρει το συγκεκριμμενο,να ειναι το ιδιο υψος και βαρος με σενα,να διαβαζει το φορουμ και να διαβαζει και την αναρτηση σου ,και αυτο γιατι βαριεσε να κανεις μια προσομειωση,σε ενα ετοιμο λινκ που σου δωσαμε.ΕΛΕΟΣ Πιο τεμπελης πεθαινεις ,που λετε και σεις οι νεολαιοι.![]()
μερικές διαδρομές για μοτοσυκλέτα με τυχαία τα σημεία προορισμού
1. https://www.google.com/maps/dir/Thes...09!2m1!1b1!3e0
2 https://www.google.com/maps/dir/Thes...40.1327809!3e0
3.https://www.google.com/maps/dir/%CE%...75!2m1!1b1!3e0
4,https://www.google.com/maps/dir/Thes...09!2m1!1b1!3e0
εάν τελικά είσαι ευθειακιας και δε μας το είπες, διέγραψε τα όλα και πήγαινε απο τον αυτοκινητόδρομο
you rise you fall you're down then you rise again
Όχι ρε φίλε που θα πάω από τα κουτσό χωρια για να πάω για ένα μπάνιο. Αυτές είναι πιο βαρετές διαδρομές πεθαίνεις.
Τις χρησιμοποιούμε για να αποφύγουμε την κίνηση τα σκ.
Μου έβαλες και τον Πολυγυρο σαν ενδιαφέρον. Ειπαμε έχουμε διαφορετική αντίληψη το τι είναι ενδιαφέρον.
Αν περάσεις ποτέ από την τόσο ενδιαφέρον διαδρομή των καλυβών κάνε ένα διάλειμμα και έλα από την εταιρία να σε κεράσω ένα καφέ. Για να προλάβεις να αφομοιώσεις τα τόσο ενδιαφέροντα τοπία μέχρι τον προορισμό σου.
Πλάκα κάνουμε έτσι...
Γιώργο τα έγραψες όπως ακριβώς είναι. Και τα νούμερά σου δεν είναι καθόλου τυχαία. Δε χρειάζεται να επιμένουμε όμως. Εμείς λέμε αυτό που έχουμε ζήσει και ξέρουμε, είναι στο χέρι αυτού που διαβάζει αν θα το ακούσει ή αν θα αποφασίσει να μάθει από τα λάθη του.
Το μηχανάκι που πάει άνετα με 130 μπορεί να πάει και με 110 όταν θες και έχεις το χρόνο για βολτούλα. Το μηχανάκι που πάει με 110 δεν μπορεί να πάει άνετα με 130 όταν βιάζεσαι και χρειάζεται ο αυτοκινητόδρομος.
Αν και είμαι ψηλός και δεν είμαι ο καταλληλότερος για τέτοια θέματα (δεν έχω ανέβει σε μηχανή που να μην πατάω flat foot), δεν το θυμάμαι για ψηλό μηχανάκι. Ίσα ίσα που είναι και πολύ λεπτό, πράγμα που παίζει επίσης μεγάλο ρόλο στο σχήμα της σέλας και κατά συνέπεια στο πώς βγαίνουν τα πόδια προς τα κάτω. Το αποκλείω να έχεις πρόβλημα από αυτήν την πλευρά.